![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1621 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iedere dag steken er 30.000 Noordfransen, bijna allemaal van Noordafrikaanse origine, de grens over omdat de Westvlaamse bedrijven geen volk vinden. Dit wordt gesubsidieerd door Vlaanderen. Ze betalen geen belastingen. Als je je dan vragen stelt bij dat eigen volk dat geen werk kan vinden en terzelfdertijd ook al eens durft twijfelen aan die massa luie vreemdelingen, wordt je uitgekotst. Dan krijg je dit: Citaat:
En nog steeds begrijpen sommigen hier niet dat het leeuwedeel van de bevolking dit soort onzin beu is...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1622 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ze heeft dat wel degelijk gezegd en denk eerlijk gezegd niet dat ze dat verzint: Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn allochtoon - alle mensen met een vreemde nationaliteit behalve West-Europeanen, en ook Belgen met een vreemde voor én achternaam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1624 | |
|
![]() Citaat:
Los daarvan, heb ik een probleem met alle religies. Ik vind die allemaal nogal gedateerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1625 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1626 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed, geïnstitutionaliseerde godsdiensten zijn per definitie niet meer van deze tijd.
Maar ga jij je grootmoeder van 100 recht voor de raap in haar gezicht gooien dat ze achterlijk is omdat ze haar paternoster zit te lezen? Is dat de manier? Of is enig respect misschien toch aangewezen? Ga jij een autochtone buurvrouw gaan vertellen dat ze voor jou ofwel mag opzouten met haar Marokkaanse man en haar kinderen naar de zandbak, ofwel hier alleen moet achterblijven? Dat vraag ik je maar omdat Demper dat hier ergens letterlijk stelt wanneer ik hem vraag wat hij met gemengde huwelijken wil doen, wanneer hij weer eens fulmineert dat elke moslim, bekeerling of niet, hier buiten moet.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1627 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik kan weinig respect opbrengen voor keelschrapende schoelies die vrouwen voor hoer uitmaken omdat ze zich niet gedragen zoals zij willen. Niet zomin dat ik respect kan opbrengen voor geestelijken die een "de heilige geest, onze vader, en in uw zoon" praktiseren. Citaat:
![]() |
![]() |
#1628 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Circe lijdt volgens mij aan dezelfde kwaal als velen hier: Ze verzinnen vanalles om hun verhaaltje beter te laten klinken. Ik heb het al gezegd, het moet hier in dit land een echt rovershol zijn, als je allemaal leest wat die mensen allemaal al meegemaakt hebben met allochtonen. Als ze dat doen als het over allochtonen gaat, doen ze dat vast ook in andere discussies,en de quote die je hier toont, lijkt me weer typisch zo patserig in de stijl van "ik ben de vrouw die het allemaal weet". Stel dat ze écht lid zou zijn Edina, dan moet je toch wel één zaak goed beseffen. Mocht ze lid zijn van het VB, en een Dewinter of Annemans leest haar vitriool hier, en worden om een reactie gevraagd op TV, zullen ze haar ophemelen als het voorbeeld van de Vlaming die "de zaken" allemaal niet meer pikt. Mocht je een Dewever of een Weyts vragen naar hun reactie, denk ik dat ik zonder aarzelen kan stellen dat ze al met hun gsm in hun handen zouden staan om het plaatselijk partijbestuur te vragen haar kaart te laten inleveren.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 19 april 2014 om 02:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1629 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is de ene stoethaspel naar bed, komt er een andere clown opzetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de post die je citeert staat duidelijk; geen enkele religie/ideologie staat boven de wet. Wat denk je dat ik daarmee bedoel, staat er ergens; 'enkel islam'? En wat weet jij nou of ik me niet bezig hou met andere dierenrechten, zoals bvb. hetgeen je opnoemt, om welke reden denk jij dat iemand lid is van dierenrechtenorganisaties, voor de sier misschien?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1631 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1632 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het eerste is niet noodzakelijk om halal of kosher vlees te verkrijgen, maar wordt in sommige landen door moslims geëist. Daarover gaat het dus wel!. Halal is vooral discriminerend omdat alles moet gecontroleerd worden door een moslim (= discriminatie op basis van religie) alvorens het een etiket krijgt. De slachting zelf moet ook door een moslim/jood gebeuren (ook discriminatie op basis van religie). Dan men verder de hygiene regels van de 7de eeuw wil volgen, mij niet gelaten. Maar ik wil niet dat men die voedingswaren dan op scholen aan onze kinderen opsolfert. Ik heb trouwens nog niet gehoord dat katholieke scholen enkel nog koshere kip en kalkoen serveren. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1633 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kon het niet laten en schreef "ik ga voordat ik trouw met Mohammed nog eens met een paar vriendinnen naar de Malediven" ..... hallo! d�*t kon niet hoor! Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 april 2014 om 08:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1634 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat maakt jou niet beter dan SDX. Je doet precies hetzelfde, erger nog, je maakt wanpraktijken onbespreekbaar omdat je de muzulmaanse barbarij wil sparen, doodzwijgen of minstens wil vergoeilijken met andere wanpraktijken. Hoe laag kan je als mens vallen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1635 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sssttt en laat ze maar knippen hé Edina? Hetzelfde gebeurt ook bij de zoveelste roofoverval. Zoals we al weten en getraind werden mag de afkomst van de rover nooit vermeld worden en liefst verbloemd. Behalve als het over een aboriginal crimineel gaat, dan moeten naam, toenaam, stamboom, tantes, nonkels, politieke voorkeur van de hele familie en vooral BLANK BLANK BLANK hardop kunnen geschreeuwd worden door de anti-racisten zoals Edina. Het is leuk om hen telkens datzelfde scenario te zien gebruiken. Net kinderkes - of nee- kleuterkes leren sneller bij.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 april 2014 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1637 |
Banneling
|
![]() Je haalt Egypte aan maar je maakt er geen punt mee. Ik kan niet in uw hersenen kijken om te zien wat je ermee bedoelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1638 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vraag die u nu stelt is trouwens anders. Wil je eens duidelijk formuleren welke vraag we juist moeten stellen aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1639 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |