Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen?
Meer 23 21,10%
Minder 86 78,90%
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2014, 09:22   #1641
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Tja, en je kunt weer van voor af aan beginnen.
Is de ene stoethaspel naar bed, komt er een andere clown opzetten.
Ik vermoed dat U mij clown noemt. Dat spreekt boekdelen over U. (trouwens, het monster uit It leek op een clown)

Maar, ik moet dus respect opbrengen voor volwassenen en ouderen die in almachtige onzichtbare vriendjes geloven en mij mee willen verplichten dat ook te doen? En ik moet respect opbrengen voor leidende figuren die hun eigen regels niet respecteren?

Awel, dan ben ik liever een clown.
Oud 19 april 2014, 09:24   #1642
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Daarom ook dat ik zei dat het niet klopt wat stuyckp zegt.
neen hoor, het klopt wel.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 09:24   #1643
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Dat is niet waar jong. Het VB heeft wel degelijk hoger gemikt dan dat. Het is niet gelukt omdat hun pogingen meer strubbelingen met zich meebrachten dan dat het de 'zaak' vooruit hielp. Er is ook niks mis mee om hoger dan 10% te mikken.
Ik schat toch wel dat Gerolf Annemans ervoor gaat zorgen dat ze in Europa meer dan 10% zullen halen.

D.i. : de enige partij die de Europese dictatuur wil beperken, al de rest (incl. NVA) profileert zich als pro europa.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 09:28   #1644
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Juist ja.
Alhoewel er voor eigen volk geen werk is kunnen die allemaal zonder dat ze de taal kennen direct aan de slag.
Ken jij de wet eigenlijk wel ?
Het gaat hier niet over illegalen die in het zwart aan het werk zijn he.
Of denk je dat die spaanse verpleegsters hier komen werken aan de helft van het loon als de Belgische verpleegters die er al werken ?
Oud 19 april 2014, 09:29   #1645
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Even terug on topic!

Abou Jahjah, jeweetwel, die "Belg" die al of niet (hangt van zijn stemming af) lid was van Hezbolla, die in Libanon mee "ging vechten" tegen Israel, wiens broer al jaren voor de grote clash, vertoefde bij de Syrische ambassade, wel, die Abou Jahjah is nu terug in zijn "vaderland" Belgique en hij heeft een boek geschreven. Het is nog niet gepubliceerd, maar je kan het al wel bestellen:

De stad is van ons
Abou Jahjah Dyab
Beschikbaar: Nog niet verschenen

http://www.standaardboekhandel.be/se...tad-is-van-ons

----------------------------------------------------------

In feite behoeft het weinig commentaar.
Als men de percentages beziet, kunnen we nog moeilijk zeggen dat hij ongelijk heeft.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 09:33   #1646
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Ik heb het al gezegd, het moet hier in dit land een echt rovershol zijn, als je allemaal leest wat die mensen allemaal al meegemaakt hebben met allochtonen.
.
11 roofovervallen en 3 bagjackings in 1 familie, allemaal door dat uitschot waar jij zo hoog op van loopt. Je mag ze hebben de importcriminelen van de linkse club, en al hun geimporteerde religioten.
Uw diversiteit en afgoderij voor islamitische achterlijkheid kun je steken op een plaats waar het zonlicht niet schijnt.

Je mag ze vooral zelf onderhouden. Doen! Onderhou uw importuitkeringstrekkers, importcriminelen, importreligioten zelf. Jij en Edina. Alé, aan het werk!
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 09:34   #1647
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dit lijkt op stalking. Natuurlijk werd ik (en vele extra nicks) op Maghrebonline verbannen, net als op Marokko.nl, en zo veel andere islamitische fora. Het is op islamitische fora niet toegestaan koranteksten te interpreteren zoals het er staat. Toch heb ik het ergens een hele tijd volgehouden als "Dahlia" die nog studeerde maar binnenkort tweede vrouw werd van een moslim die bij zijn eerste vrouw al twee kinderen had. Ik ging huwen voor de imam. Het ging erin als zoetekoek. Zeker omdat ik als "bekeerling" dan weer wel alle koranverzen mocht gebruiken en navolgen. Ik kreeg zelfs een hele aparte stek boven op de zolder zodat ik kon blijven studeren, en ging ook babysitten op de twee kindertjes. Ik viel spijtig genoeg door de mand toen alle bekeerlingetjes die met een Mohammed waren getrouwd, steevast na mekaar hun verlofplannen kenbaar maakten: Wij gaan naar Marokko, naar Marokko, naar Marokko, naar de familie in Marokko.... het ging maar door.
Ik kon het niet laten en schreef "ik ga voordat ik trouw met Mohammed nog eens met een paar vriendinnen naar de Malediven" ..... hallo! d�*t kon niet hoor!

In het Engels hebben ze daar zo'n leuke uitdrukking voor : "suit yourself"
Leuke hobby.
Oud 19 april 2014, 09:35   #1648
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Even terug on topic!

Abou Jahjah, jeweetwel, die "Belg" die al of niet (hangt van zijn stemming af) lid was van Hezbolla, die in Libanon mee "ging vechten" tegen Israel, wiens broer al jaren voor de grote clash, vertoefde bij de Syrische ambassade, wel, die Abou Jahjah is nu terug in zijn "vaderland" Belgique en hij heeft een boek geschreven. Het is nog niet gepubliceerd, maar je kan het al wel bestellen:

De stad is van ons
Abou Jahjah Dyab
Beschikbaar: Nog niet verschenen

http://www.standaardboekhandel.be/se...tad-is-van-ons

----------------------------------------------------------

In feite behoeft het weinig commentaar.
Als men de percentages beziet, kunnen we nog moeilijk zeggen dat hij ongelijk heeft.
En aan wie hebben die kolonisatie te danken? Aan het links uitschot. Stem ze weg op 25 mei.
Oud 19 april 2014, 09:52   #1649
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
11 roofovervallen en 3 bagjackings in 1 familie, allemaal door dat uitschot waar jij zo hoog op van loopt. Je mag ze hebben de importcriminelen van de linkse club, en al hun geimporteerde religioten.
Uw diversiteit en afgoderij voor islamitische achterlijkheid kun je steken op een plaats waar het zonlicht niet schijnt.

Je mag ze vooral zelf onderhouden. Doen! Onderhou uw importuitkeringstrekkers, importcriminelen, importreligioten zelf. Jij en Edina. Alé, aan het werk!
En dat is allemaal door moslims gebeurd ?
Ik zie hier trouwens niemand die import verdedigen, (Raf is hier nog niet), ik zie wel dat als iemand niet veralgemeend, je onmiddelijk als slaafje van de islam wordt voorgesteld.
Oud 19 april 2014, 09:54   #1650
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
@Nierika: ik wil heel graag geloven dat het islamofobe discours van circe en co niet gesmaakt wordt in de N-VA, maar vraag me dan wel af wat circe in een lokaal N-VA bestuur doet. Ofwel kent men daar haar ideeën nog niet (wat me eerlijk gezegd sterk zou verbazen), ofwel vindt men dat gedachtegoed toch wel aanvaardbaar...
Als ze daar hetzelfde zou debiteren als hier, zou ze onverwijld de partij worden uitgekegeld.

De NVA wil en zal zich dergelijke vuilspuiterij niet permitteren.

Maar goed, Circe zal daar te slim voor zijn, en haar mocrofobie bewaren voor fora en in petits comités.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 19 april 2014 om 09:54.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 10:00   #1651
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
.
Ja, van de 1ste tot de laatste, allemaal Mohameds. Die overvallen hun eigen volk nooit.
Drie kwart kon opgepakt worden, want die importcriminelen van de linkse club waren natuurlijk niet aan hun proefstuk toe.
Het opvallendste gegeven was dat meteen nadat ze opgepakt werden de rooie schepenen in het politiecommissariaat kwamen pleiten om hun importkiesvee toch niet te hard aan te pakken. Eigenlijk om ze te laten gaan. Zij hangen nl af de stem van de clans/ van de families van dat uitschot. Brusselse PS-sers. Bah! Het is dus niet verwonderlijk als je in de krant leest dat recidivisten 85 keer een roofoverval mogen plegen alvorens ze achter de tralies verdwijnen. Het PS-uitschot maakt dat mogelijk.
Oud 19 april 2014, 10:34   #1652
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, zoals ik al zei is er een verschil tussen islamofobie en islamkritiek. Het eerste richt zich namelijk ook op de aanhangers.

Los daarvan, heb ik een probleem met alle religies. Ik vind die allemaal nogal gedateerd.
1: Tja, je kan moeilijk alleen problemen hebben met de islam en niet met de moslims.

Als ik problemen heb met een religie dan heb ik logischerwijs ook problemen met de mensen die die religie aanhangen.

2: Mee eens, maar de islam brengt wel aantoonbaar meer problemen met zich mee dan bijvoorbeeld het christendom.

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 19 april 2014 om 10:34.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 11:02   #1653
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Als ze daar hetzelfde zou debiteren als hier, zou ze onverwijld de partij worden uitgekegeld.

De NVA wil en zal zich dergelijke vuilspuiterij niet permitteren.

Maar goed, Circe zal daar te slim voor zijn, en haar mocrofobie bewaren voor fora en in petits comités.
Hebben NVA-leden dan geen recht op een eigen mening?

Ik heb SP.A leden al veel 'islamofobere' (zo noemen jullie dat hé) dingen weten zeggen dan Circe, hoor.
Maarja, ze waren nu eenmaal bij de SP.A en ze zagen 't niet zitten om van partij te veranderen.
Praktisch nut/centjes boven overtuiging zeg maar.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 11:07   #1654
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Vraag het eens aan de overheid. Maar die zullen de echte cijfers niet kenbaar maken. Indien er bij wijze van spreken maar een paar moslims in de criminaliteit vertoeven, zouden dergelijke cijfers al lang in de kranten staan. Men moet dus niet twijfelen aan het overvloedige aandeel van moslims in de criminaliteit. De overheid kan het tegendeel niet bewijzen en doet alsof er niets aan de hand is.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 april 2014 om 11:18.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 11:18   #1655
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Hebben NVA-leden dan geen recht op een eigen mening?

Ik heb SP.A leden al veel 'islamofobere' (zo noemen jullie dat hé) dingen weten zeggen dan Circe, hoor.
Maarja, ze waren nu eenmaal bij de SP.A en ze zagen 't niet zitten om van partij te veranderen.
Praktisch nut/centjes boven overtuiging zeg maar.
Dat is juist! Voor de camera's het diversiteitsgemekker, achter de camera's .... je zou 's moeten weten. Ik moet trouwens niet ver zoeken. Mijn eigenste xxxxxxx, voormalig cabinetard bij een traditionele partij. En niet zomaar een cabinetardje, nee, ik spreek op niveau van adjunct-cabinetchef.
Je zou die 's moeten horen over de mocro's. xxxxx heeft natuurlijk ook al enkele huisbezoeken-diefstallen van verrijkers achter de rug, en vorige week een2de bagjacking ook al door mocro's. xxxxx spreekt nooit in termen van Marokkanen maar altijd over "M .k...n". .....Maar noemt zichzelf wel links-progressief.
Oud 19 april 2014, 11:57   #1656
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ik gebruik de term islamofobie, omdat het net zoals bij xenofobie, wel degelijk gaat over ongefundeerde, irrationele angst voor moslims gebaseerd op vooroordelen die discriminatie van die groep wil goedpraten. En dat is nog wel iets anders dan islamkritisch zijn.
Draai en keer zoals uw wil, het blijft een onzinbegrip welk niet zelden de superioriteitswaan van de gebruiker blootlegt, mochten de gebruikers immers consequent redeneren dan zou het gebruik van begrippen als atheofobie of christianofobie op zijn minst even vanzelfsprekend zijn.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 12:47   #1657
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulrik Bekijk bericht
Draai en keer zoals uw wil, het blijft een onzinbegrip welk niet zelden de superioriteitswaan van de gebruiker blootlegt, mochten de gebruikers immers consequent redeneren dan zou het gebruik van begrippen als atheofobie of christianofobie op zijn minst even vanzelfsprekend zijn.
De gebruikers, excuus de misbruikers van de term islamofobie waren en zijn de ferventste christianofoben en atheofoben. Je hebt de achterbaksheid van die soort uitstekend bloot gelegd.
Oud 19 april 2014, 13:16   #1658
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Gotsamme mens, kan jij niet lezen misschien?

In de post die je citeert staat duidelijk; geen enkele religie/ideologie staat boven de wet.

Wat denk je dat ik daarmee bedoel, staat er ergens; 'enkel islam'?

En wat weet jij nou of ik me niet bezig hou met andere dierenrechten, zoals bvb. hetgeen je opnoemt, om welke reden denk jij dat iemand lid is van dierenrechtenorganisaties, voor de sier misschien?
In DIE post staat dat idd, omdat ik je er uitdrukkelijk naar vroeg. Maar hier op het forum kom je daar alleen maar verontwaardigd over doen als het over moslims gaat.

Ik denk dus dat jij degene bent die niet kan lezen.

Citaat:
Ik geloof best dat je je inzet voor dierenwelzijn, maar dat is duidelijk een ondergeschikte motivatie wanneer over het aanklagen van onverdoofd slachten gaat.
Ik heb je hier ook nog nooit verontwaardigd horen doen over het onverdoofd castreren van biggen als circe haar voorkeur voor varkensvlees weer eens gebruikt om haar zogezegde bezorgdheid over dierenwelzijn te illustreren.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 13:21   #1659
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Dat is juist! Voor de camera's het diversiteitsgemekker, achter de camera's .... je zou 's moeten weten. Ik moet trouwens niet ver zoeken. Mijn eigenste xxxxxxx, voormalig cabinetard bij een traditionele partij. En niet zomaar een cabinetardje, nee, ik spreek op niveau van adjunct-cabinetchef.
Je zou die 's moeten horen over de mocro's. xxxxx heeft natuurlijk ook al enkele huisbezoeken-diefstallen van verrijkers achter de rug, en vorige week een2de bagjacking ook al door mocro's. xxxxx spreekt nooit in termen van Marokkanen maar altijd over "M .k...n". .....Maar noemt zichzelf wel links-progressief.
Ik zou dat allemaal eens opnemen met een verborgen camera, die tirades van die voormalige cabinetard bij een traditionele partij op het niveau van een adjunct-cabinetchef die zichzelf links-progressief noemt en Marokkanen als "M.k...n" omschrijft.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 13:23   #1660
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Vraag het eens aan de overheid. Maar die zullen de echte cijfers niet kenbaar maken. Indien er bij wijze van spreken maar een paar moslims in de criminaliteit vertoeven, zouden dergelijke cijfers al lang in de kranten staan. Men moet dus niet twijfelen aan het overvloedige aandeel van moslims in de criminaliteit. De overheid kan het tegendeel niet bewijzen en doet alsof er niets aan de hand is.
Het is één groot complot.
Ze geven de cijfers niet vrij, dus is het waar.
Waarom ze de cijfers zouden moeten vrijgeven omdat drie racisten en een paardekop daar op een paar fora hysterisch zitten om te krijsen, laat ik aan uw rijkelijke verbeelding over.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be