![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, ik moet dus respect opbrengen voor volwassenen en ouderen die in almachtige onzichtbare vriendjes geloven en mij mee willen verplichten dat ook te doen? En ik moet respect opbrengen voor leidende figuren die hun eigen regels niet respecteren? Awel, dan ben ik liever een clown.
![]() |
![]() |
#1642 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D.i. : de enige partij die de Europese dictatuur wil beperken, al de rest (incl. NVA) profileert zich als pro europa.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1644 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hier niet over illegalen die in het zwart aan het werk zijn he. Of denk je dat die spaanse verpleegsters hier komen werken aan de helft van het loon als de Belgische verpleegters die er al werken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even terug on topic!
Abou Jahjah, jeweetwel, die "Belg" die al of niet (hangt van zijn stemming af) lid was van Hezbolla, die in Libanon mee "ging vechten" tegen Israel, wiens broer al jaren voor de grote clash, vertoefde bij de Syrische ambassade, wel, die Abou Jahjah is nu terug in zijn "vaderland" Belgique en hij heeft een boek geschreven. Het is nog niet gepubliceerd, maar je kan het al wel bestellen: De stad is van ons Abou Jahjah Dyab Beschikbaar: Nog niet verschenen http://www.standaardboekhandel.be/se...tad-is-van-ons ---------------------------------------------------------- In feite behoeft het weinig commentaar. Als men de percentages beziet, kunnen we nog moeilijk zeggen dat hij ongelijk heeft.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#1646 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw diversiteit en afgoderij voor islamitische achterlijkheid kun je steken op een plaats waar het zonlicht niet schijnt. Je mag ze vooral zelf onderhouden. Doen! Onderhou uw importuitkeringstrekkers, importcriminelen, importreligioten zelf. Jij en Edina. Alé, aan het werk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1647 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1648 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1649 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie hier trouwens niemand die import verdedigen, (Raf is hier nog niet), ik zie wel dat als iemand niet veralgemeend, je onmiddelijk als slaafje van de islam wordt voorgesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De NVA wil en zal zich dergelijke vuilspuiterij niet permitteren. Maar goed, Circe zal daar te slim voor zijn, en haar mocrofobie bewaren voor fora en in petits comités. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 19 april 2014 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1651 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ja, van de 1ste tot de laatste, allemaal Mohameds. Die overvallen hun eigen volk nooit.
Drie kwart kon opgepakt worden, want die importcriminelen van de linkse club waren natuurlijk niet aan hun proefstuk toe. Het opvallendste gegeven was dat meteen nadat ze opgepakt werden de rooie schepenen in het politiecommissariaat kwamen pleiten om hun importkiesvee toch niet te hard aan te pakken. Eigenlijk om ze te laten gaan. Zij hangen nl af de stem van de clans/ van de families van dat uitschot. Brusselse PS-sers. Bah! Het is dus niet verwonderlijk als je in de krant leest dat recidivisten 85 keer een roofoverval mogen plegen alvorens ze achter de tralies verdwijnen. Het PS-uitschot maakt dat mogelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik problemen heb met een religie dan heb ik logischerwijs ook problemen met de mensen die die religie aanhangen. 2: Mee eens, maar de islam brengt wel aantoonbaar meer problemen met zich mee dan bijvoorbeeld het christendom. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 19 april 2014 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1653 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb SP.A leden al veel 'islamofobere' (zo noemen jullie dat hé) dingen weten zeggen dan Circe, hoor. Maarja, ze waren nu eenmaal bij de SP.A en ze zagen 't niet zitten om van partij te veranderen. Praktisch nut/centjes boven overtuiging zeg maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1654 |
Europees Commissaris
|
![]() Vraag het eens aan de overheid. Maar die zullen de echte cijfers niet kenbaar maken. Indien er bij wijze van spreken maar een paar moslims in de criminaliteit vertoeven, zouden dergelijke cijfers al lang in de kranten staan. Men moet dus niet twijfelen aan het overvloedige aandeel van moslims in de criminaliteit. De overheid kan het tegendeel niet bewijzen en doet alsof er niets aan de hand is.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 april 2014 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1655 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je zou die 's moeten horen over de mocro's. xxxxx heeft natuurlijk ook al enkele huisbezoeken-diefstallen van verrijkers achter de rug, en vorige week een2de bagjacking ook al door mocro's. xxxxx spreekt nooit in termen van Marokkanen maar altijd over "M .k...n". .....Maar noemt zichzelf wel links-progressief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1656 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1657 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1658 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dus dat jij degene bent die niet kan lezen. Ik heb je hier ook nog nooit verontwaardigd horen doen over het onverdoofd castreren van biggen als circe haar voorkeur voor varkensvlees weer eens gebruikt om haar zogezegde bezorgdheid over dierenwelzijn te illustreren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1659 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1660 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze geven de cijfers niet vrij, dus is het waar. Waarom ze de cijfers zouden moeten vrijgeven omdat drie racisten en een paardekop daar op een paar fora hysterisch zitten om te krijsen, laat ik aan uw rijkelijke verbeelding over.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |