Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen?
Meer 23 21,10%
Minder 86 78,90%
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2014, 15:55   #1721
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Dit :

Heb jij het empatisch vermogen om te begrijpen dat er daadwerkelijk autochtonen Vlamingen zijn die dan nog geen problemen krijgen met allochtonen?

Hoe noem je dat ook al weer, uhmmm.... assertiviteit?

Het empatisch vermogen om te begrijpen der er daadwerkelijk autochtone Vlamingen zijn die geen problemen krijgen met allochtonen is voor u blijkbaar assertiviteit. Waar kan ik dat in verband brengen met 'opkomen voor jezelf' ?
Nee, ik vroeg of hij het empatisch vermogen had om te begrijpen dat er genoeg autochtonen zijn die geen problemen hebben met allochtonen.

En om hem er aan te herinneren (mocht hij het serieus niet begrijpen) bracht ik het begrip "assertiviteit" erbij.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 15:56   #1722
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Een onmens is iemand die erg gemeen en wreed is, zie de definitie die niet ik maar het woordenboek eraan geeft.

Stellen dat iemand dus erg gemeen en wreed is, is ontmenselijken?

Ik heb alweer zin om duidelijk te maken hoe je nu overkomt, maar dat mag ik niet van je.

Ik laat het dus maar over aan de perceptie van de goeie verstaander.
Heb jij borderline?

Een vraagje uit oprechte interesse.
Oud 19 april 2014, 15:59   #1723
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Heb jij borderline?

Een vraagje uit oprechte interesse.
Je vraagt dat niet uit oprechte interesse.
On topic please.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 16:01   #1724
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, ik vroeg of hij het empatisch vermogen had om te begrijpen dat er genoeg autochtonen zijn die geen problemen hebben met allochtonen.

En om hem er aan te herinneren (mocht hij het serieus niet begrijpen) bracht ik het begrip "assertiviteit" erbij.
Ik zie nog steeds de link niet naar assertiviteit.
Waaraan wil je hem herinneren ? Waarom juist breng je die term assertiviteit er bij ?
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 16:04   #1725
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zie nog steeds de link niet naar assertiviteit.
Waaraan wil je hem herinneren ? Waarom juist breng je die term assertiviteit er bij ?
Het feit dat sommige autochtonen mensen geen problemen hebben met allochtonen, komt mede dankzij hun assertiviteit.

Het zijn net hyena's, ze ruiken wie er zwak is. En dan heb ik het vooral over Marokkanen.
Oud 19 april 2014, 16:04   #1726
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je vraagt dat niet uit oprechte interesse.
On topic please.
Ja dus.
Oud 19 april 2014, 16:08   #1727
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het feit dat sommige autochtonen mensen geen problemen hebben met allochtonen, komt mede dankzij hun assertiviteit.

Het zijn net hyena's, ze ruiken wie er zwak is. En dan heb ik het vooral over Marokkanen.
ikheb dat nog nooit ervaren. Het enige debat over godsdienstvrijheid, en over het respecteren van de gelijkheid van man en vrouw ligt gevoelig.Moet je echt eens proberen, dat de stelling dat man=vrouw, je krijgt zeker boze blikken en een stelling dat het anders is, dat de man>vrouw... De stelling dat de wet>godsdienst, komt ook in het verkeerde keelgat, voor hen is het godsdienst>wet... echt prachtige topics omaan te snijden.
Moet je ook eens doodleuk zeggen, stel u voor dat uw dochter dokter kan leren, dat talent mag je niet verkwisten...Dan staan ze zo oliedom als het maar kan te kijken naar u alsof ze het horen donderen in keulen.
Wat je ook moet doen is een varkentje in uw tuin zetten, dan lopen ze zeker straal voorbij uw huis. En wat je ook kunt doen is ieder keer vragenhoe is het in het werk, en zal jealtijd horen 'tis moeilijk'. Wat dan betekent ik heb geen werk grote zucht. Voila zo kun je die mensen toch helpen integreren hoor.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 16:09   #1728
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ikheb dat nog nooit ervaren. Het enige debat over godsdienstvrijheid, en over het respecteren van de gelijkheid van man en vrouw ligt gevoelig.Moet je echt eens proberen, dat de stelling dat man=vrouw, je krijgt zeker boze blikken en een stelling dat het anders is, dat de man>vrouw... De stelling dat de wet>godsdienst, komt ook in het verkeerde keelgat, voor hen is het godsdienst>wet... echt prachtige topics omaan te snijden.
Moet je ook eens doodleuk zeggen, stel u voor dat uw dochter dokter kan leren, dat talent mag je niet verkwisten...Dan staan ze zo oliedom als het maar kan te kijken naar u alsof ze het horen donderen in keulen.
Wat je ook moet doen is een varkentje in uw tuin zetten, dan lopen ze zeker straal voorbij uw huis. En wat je ook kunt doen is ieder keer vragenhoe is het in het werk, en zal jealtijd horen 'tis moeilijk'. Wat dan betekent ik heb geen werk grote zucht. Voila zo kun je die mensen toch helpen integreren hoor.
Ok.
Oud 19 april 2014, 16:13   #1729
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat bazel je toch allemaal man.
Begrijp je dat zelf nog wel ?
Oud 19 april 2014, 16:17   #1730
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat bazel je toch allemaal man.
Begrijp je dat zelf nog wel ?
Ad hominem.

Ik zou graag hebben dat je inhoudelijk gaat reageren, anders moet je toch echt even iets anders gaan doen.

Geen zandbak in de buurt ofzo?
Oud 19 april 2014, 16:20   #1731
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Als na een tijd, daardoor de hele buurt een meer ordinaire en verloederde aanblik krijgt, met de daling vd waarde vd huizen, zal je misschien ook eens wakker worden.
Nog iets, vanuit een West-Vlaamse provinciestad als Roeselare ben je heel slecht geplaatst om te oordelen over anderen die Brussel noodgedwongen zijn moeten "ontvluchten".
Daar heb je volledig gelijk in. Trouwens , in het algemeen wonen de moslimlovers van de linkse partijen niet in geislamiseerde wijken. Op een progressief-naief studentje na. Eenmaal ze aan een gezin beginnen nemen ze de benen. Anders zouden er geen concentratiescholen bestaan. Die bestaan juist wel omdat de linksmenschen de daad niet bij het woord voegen en hun diversiteitsgekwetter zich beperkt tot het eten van pitta's.
Om het met de woorden van Femke Halsema (NL groen-links)te zeggen : haar kinderen wil ze niet aan het multicultureel experiment onderwerpen.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 16:20   #1732
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Ad hominem.

Ik zou graag hebben dat je inhoudelijk gaat reageren, anders moet je toch echt even iets anders gaan doen.

Geen zandbak in de buurt ofzo?
Wat is er op de man aan u erop te wijzen dat je aan het bazelen bent.
Een paar moeilijke woordjes gebruiken die totaal niet in verband te brengen zijn met de rest van uw verhaal.

Als ik u daarop wijs, dan ben ik enkel assertief.
Oud 19 april 2014, 16:22   #1733
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is er op de man aan u erop te wijzen dat je aan het bazelen bent.
Een paar moeilijke woordjes gebruiken die totaal niet in verband te brengen zijn met de rest van uw verhaal.

Als ik u daarop wijs, dan ben ik enkel assertief.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alinea

Meer ga ik je toch niet helpen.
Oud 19 april 2014, 16:25   #1734
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
U bent het niet noodgedwongen ontvlucht.
Uw leven was niet in gevaar.
U bent vrijwillig verkast omdat de buurt verkrotte.
Da's niet hetzelfde.
Daar heeft het stadsbestuur overigens zelf boter op het hoofd.
Dat heeft allemaal geen zin. Een stadsbestuur dat investeert in allochtonenwijken krijgt afbraak als dank. Van zodra ze een buurt opkalefatert en vergroent met parken kan je er gegarandeerd op aan dat ze binnen de week vernield zijn. Zo zijn ze nu eenmaal. Hun kinderen voeden ze niet op.
Oud 19 april 2014, 16:26   #1735
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alinea

Meer ga ik je toch niet helpen.
Ik heb uw hulp dan ook niet nodig. Maar ik zou je aanraden eerst een woordenboek te raadplegen vooraleer je nog eens een moeilijk woordje denkt te moeten gebruiken.
Oud 19 april 2014, 16:27   #1736
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
2!

En dat geldt vooral voor de hedendaagse islamitische jeugd in onze contreien. Die zijn een pak fanatiekers dan hun voorouders, de eerste gastarbeiders. Die vrouwen droegen toen nauwelijks hoofddoeken. Kijk nu maar eens rond. De uitleg is dan dat zij op zoek zijn naar hun identiteit. Wel dat zij die dan gaan zoeken in hun thuisland (neen linkse 'denkers', dat is NIET België). Maar het straffe is dat ONZE identiteit wordt afgenomen om het hun aangenamer te maken.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 april 2014 om 16:30.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 16:27   #1737
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Diegenen die elke moslim willen verbannen, zelfs elke bekeerling, en partners uit gemengde huwelijken de keuze willen geven tussen mee oprotten met het gezin of hier alleen achterblijven, ja dat zijn gevaarlijke onmensen.
Volledig niet mee eens.Ik gun de oprotters een lang en gelukkig leven in Marrakech.
Oud 19 april 2014, 16:29   #1738
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb uw hulp dan ook niet nodig. Maar ik zou je aanraden eerst een woordenboek te raadplegen vooraleer je nog eens een moeilijk woordje denkt te moeten gebruiken.
Het is al goed jochie..

Moet je een tissue?
Oud 19 april 2014, 16:33   #1739
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is al goed jochie..

Moet je een tissue?
Neen dankjewel, gebruik die maar om je eigen tranen af te vegen, ukkie.
Oud 19 april 2014, 16:33   #1740
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Volledig niet mee eens.Ik gun de oprotters een lang en gelukkig leven in Marrakech.
die zijn daar totaal ongewenst ; werd aan mijn ouders verteld, toen zij met vakantie waren in Agadir. De Marokkanen die hier in Europa vertoeven, komen bijna allemaal uit de bergdorpen van de Atlas. Daarmee waarschijnlijk dat de meesten zich zo "primitief" (als ik dat woord mag gebruiken) gedragen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be