![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
| Meer |
|
23 | 21,10% |
| Minder |
|
86 | 78,90% |
| Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1721 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En om hem er aan te herinneren (mocht hij het serieus niet begrijpen) bracht ik het begrip "assertiviteit" erbij. |
|
|
|
|
|
|
#1722 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een vraagje uit oprechte interesse. |
|
|
|
|
|
|
#1723 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
On topic please.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#1724 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waaraan wil je hem herinneren ? Waarom juist breng je die term assertiviteit er bij ? |
|
|
|
|
|
|
#1725 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zijn net hyena's, ze ruiken wie er zwak is. En dan heb ik het vooral over Marokkanen. |
|
|
|
|
|
|
#1726 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1727 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moet je ook eens doodleuk zeggen, stel u voor dat uw dochter dokter kan leren, dat talent mag je niet verkwisten...Dan staan ze zo oliedom als het maar kan te kijken naar u alsof ze het horen donderen in keulen. Wat je ook moet doen is een varkentje in uw tuin zetten, dan lopen ze zeker straal voorbij uw huis. En wat je ook kunt doen is ieder keer vragenhoe is het in het werk, en zal jealtijd horen 'tis moeilijk'. Wat dan betekent ik heb geen werk grote zucht. Voila zo kun je die mensen toch helpen integreren hoor. |
|
|
|
|
|
|
#1728 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1729 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Begrijp je dat zelf nog wel ? |
|
|
|
|
|
|
#1730 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1731 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Om het met de woorden van Femke Halsema (NL groen-links)te zeggen : haar kinderen wil ze niet aan het multicultureel experiment onderwerpen. |
|
|
|
|
|
|
#1732 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een paar moeilijke woordjes gebruiken die totaal niet in verband te brengen zijn met de rest van uw verhaal. Als ik u daarop wijs, dan ben ik enkel assertief. |
|
|
|
|
|
|
#1733 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Meer ga ik je toch niet helpen. |
|
|
|
|
|
|
#1734 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Dat heeft allemaal geen zin. Een stadsbestuur dat investeert in allochtonenwijken krijgt afbraak als dank. Van zodra ze een buurt opkalefatert en vergroent met parken kan je er gegarandeerd op aan dat ze binnen de week vernield zijn. Zo zijn ze nu eenmaal. Hun kinderen voeden ze niet op.
|
|
|
|
|
|
#1735 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1736 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En dat geldt vooral voor de hedendaagse islamitische jeugd in onze contreien. Die zijn een pak fanatiekers dan hun voorouders, de eerste gastarbeiders. Die vrouwen droegen toen nauwelijks hoofddoeken. Kijk nu maar eens rond. De uitleg is dan dat zij op zoek zijn naar hun identiteit. Wel dat zij die dan gaan zoeken in hun thuisland (neen linkse 'denkers', dat is NIET België). Maar het straffe is dat ONZE identiteit wordt afgenomen om het hun aangenamer te maken.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 april 2014 om 16:30. |
|
|
|
|
|
|
#1737 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Volledig niet mee eens.Ik gun de oprotters een lang en gelukkig leven in Marrakech.
|
|
|
|
|
|
#1738 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1739 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1740 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
die zijn daar totaal ongewenst ; werd aan mijn ouders verteld, toen zij met vakantie waren in Agadir. De Marokkanen die hier in Europa vertoeven, komen bijna allemaal uit de bergdorpen van de Atlas. Daarmee waarschijnlijk dat de meesten zich zo "primitief" (als ik dat woord mag gebruiken) gedragen.
|