Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen?
Meer 23 21,10%
Minder 86 78,90%
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 23 april 2014, 22:24   #1881
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Je schat jezelf iets te belangrijk in.

85% van de Belgen willen geen vreemdelingen in hun straat.

define "vreemdeling" pls
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 06:35   #1882
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
define "vreemdeling" pls
Moslims
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 06:38   #1883
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
define "vreemdeling" pls
Ambetante "niet ouwe belgen". Al de andere vreemdelingen zijn "de goeien".
Oud 24 april 2014, 06:43   #1884
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

anderzijds als al die marokkanen een handje zouden toesteken voor het bouwen van de oosterwheel verbinding, dan zou die brug met 200.000 man daar 2 jaar voor planning kunnen staan en 2 miljard beneden budget.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 07:05   #1885
vlaams realist
Banneling

Standaard

http://www.lameuse.be/990613/article...derlecht-video

Di Rupo en Onkelinkx zijn voorstander. Kijk maar naar de video.
Dat een vrouw met blote benen en een homo binnenkort niet meer mogen dansen komt in hun hoofdje niet op.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 08:01   #1886
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Dat filmpje met Onkelinkx & Co deed me denken aan een tekst van wijlen Jacques Brel:
Madame promène son chien au bout d'un nègre nommé...
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 10:25   #1887
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Vergeef me indien ik slechts één zin uitpik uit je langere antwoord...
Omdat ik vrees dat de problemen waarmee de moslims de wereld overspoelen wel degelijk te vinden zijn in de islam en hun houding ertegenover!
Bij zo goed als alle andere soorten vreemdelingen kennen we bepaalde problemen niet waar moslims de wereld mee verblijden! En Ja, Joden en anderen laten ons ook kenmerken van hun godsdienst en hun houding ertegenover zien, maar niet op een wijze die zo'n erge conflicten veroorzaakt als met de moslims!
Door een godsdienst gehersenspoelde mensen zijn de gevaarlijkste want ze staan zelfs klaar om hun leven te geven "voor de goede zaak"! En als die godsdienst hen dan inprent dat niet-moslims eigenlijk maar honden en varkens zijn die beter zouden uitgeroeid worden of hoogstens tijdelijk goed genoeg om hun onderdanige slaven te spelen, dan is het hek van de dam...
Wat we op vele plaatsen in de wereld spijtig genoeg moeten vaststellen. Zonder discussie, gewoon vaststellen...
2!!!!! Waarom hebben wij zo weinig last van bv. Chinese immigranten? En met de Joden hebben we (ook al zijn het verwaande hufters) meestal ook geen ruzie. Ik moet trouwens nog een Chinese naam tegenkomen in een bericht over een misdaad hier in dit land. Het zijn altijd weer dezelfden die kloterijen uithalen...
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 20:52   #1888
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Vergeef me indien ik slechts één zin uitpik uit je langere antwoord...
Omdat ik vrees dat de problemen waarmee de moslims de wereld overspoelen wel degelijk te vinden zijn in de islam en hun houding ertegenover!
Bij zo goed als alle andere soorten vreemdelingen kennen we bepaalde problemen niet waar moslims de wereld mee verblijden! En Ja, Joden en anderen laten ons ook kenmerken van hun godsdienst en hun houding ertegenover zien, maar niet op een wijze die zo'n erge conflicten veroorzaakt als met de moslims!
Door een godsdienst gehersenspoelde mensen zijn de gevaarlijkste want ze staan zelfs klaar om hun leven te geven "voor de goede zaak"! En als die godsdienst hen dan inprent dat niet-moslims eigenlijk maar honden en varkens zijn die beter zouden uitgeroeid worden of hoogstens tijdelijk goed genoeg om hun onderdanige slaven te spelen, dan is het hek van de dam...
Wat we op vele plaatsen in de wereld spijtig genoeg moeten vaststellen. Zonder discussie, gewoon vaststellen...
Oud 24 april 2014, 22:40   #1889
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Het zijn altijd weer dezelfden die kloterijen uithalen...
Moet je Karel de Gught er weer bij halen?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 07:53   #1890
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Hoe precies gaat dat in zijn werk, het afnemen van jouw identiteit?
Hoeveel identiteit hebben ze jou al afgenomen?
Kun je wat preciseren?
Wel dat gaat zo: marokkaans uitschot van 19 in Rijsel stapt in een volle metro op een vrouw van dertig af - moeder van 4 kinderen - en probeert haar te verkrachten gedurende dertig minuten.

Niemand grijpt in - ze hebben zich al aangepast.

Citaat:
Je lui ai dit ‘écoute, je suis une mère de quatre enfants, fais-moi pas de mal'. Il a rien voulu savoir». La jeune femme agressée sexuellement mercredi soir dans le métro de Lille raconte sur RTL son calvaire sous le regard indifférent des autres voyageurs. «Personne ne m'a aidée. Je me suis défendue toute seule», lâche-t-elle dans un sanglot.

Il était 22h30 ce mercredi quand la trentenaire prend le métro dans une station du centre-ville de Lille. Abdelnour B., un Marocain de 19 ans, la repère. «Dès qu'il m'a vue, il est venu vers moi directement. Il avait une bouteille, il sentait l'alcool, il a commencé �* me bloquer ... il m'a touché!», raconte la jeune femme, très émue. «J'avais peur. Il m'a dit que j'étais une pute, qu'il allait appeler son cousin, qu'ils allaient me violer �* plusieurs... il faisait des gestes bizarres avec la bouteille de vodka».

Le jeune homme ne lâche pas sa proie durant les trente minutes de trajet. «J'ai crié �* l'aide, j'ai demandé du secours». Mais les autres passagers de la rame ne réagissent pas. «Je me suis mise près d'un homme, il n'a rien voulu savoir. Il ne m'a pas aidée». Pire, les voyageurs s'écartent, et profitent d'un arrêt du métro pour changer de rame. «Les gens sont partis dans l'autre rame tout au fond. Ils m'ont laissée toute seule et ils me regardaient me faire agresser!», dénonce-t-elle. «Il y avait beaucoup de gens, je suis une femme, c'est un homme, ils auraient dû me défendre, ou l'écarter... C'est tout ce que je demandais, je ne demandais pas autre chose, juste qu'on me donne un coup de main.»
Citaat:
Les autres passagers pourraient être poursuivis

Le cauchemar de la jeune femme se poursuit une fois arrivée �* destination, �* la station CHR Oscar-Lambret, au sud de Lille. Elle ne parvient pas �* semer son agresseur, qui la poursuit dans la rue. La trentenaire doit «arrêter des voitures �* contresens». Trois véhicules poursuivent leur chemin. Le quatrième, conduit par un jeune homme de 18 ans, s'arrête. «La femme hurlait et s'est mise en travers de la route. J'ai freiné pour ne pas la renverser. Elle était si terrorisée qu'elle est montée dans la voiture par ma portière côté conducteur alors que j'étais au volant…», a témoigné le conducteur auprès des enquêteurs. Une bagarre s'en suit entre le conducteur et l'agresseur, qui parvient �* sortir la jeune femme de la voiture. Les agents de sécurité du métro interviennent alors et arrêtent l'homme.

L'affaire a été jugée jeudi après-midi par le tribunal de Lille. Le jeune Marocain a expliqué s'être «disputé avec sa copine» et «avoir bu» ce soir-l�*. «Je demande pardon �* cette dame. Je n'avais jamais commis ce genre de faits auparavant», a-t-il répété plusieurs fois. Son avocate a dressé le portrait d'«un jeune un peu paumé qui n'a pas les mêmes repères socio-éducatifs, qui pensait draguer et n'a pas supporté que sa victime lui résiste», relate La Voix du Nord, qui a suivi l'audience. Ces arguments n'ont pas convaincu le juge, qui a condamné le jeune homme �* 18 mois de prison ferme avec mandat de dépot, assorti d'une interdiction de séjour en France durant deux ans et une inscription au fichier des délinquants sexuels. L'homme avait deux mentions sur son casier judiciaire, dont une pour faits de violence.

Lors des réquisitions, le procureur a fustigé l'attitude des autres voyageurs. «En tant que représentant du ministère public, je suis inquiet de ce visage d'une société où on est capable de prendre une autre rame en laissant seule une femme face �* son agresseur. Il est l�* l'effroi aujourd'hui... Se dire que dans notre société, on ne pourra pas compter sur la collectivité». Le procureur a demandé aux policiers de mener une enquête distincte pour déterminer si les autres passagers, qui n'ont pas appelé les secours, peuvent être poursuivis pour non-assistance �* personne en danger. À Lille, le métro est entièrement automatisé, et seule l'alerte des voyageurs peut permettre une intervention des équipes de sécurité lorsqu'elles ne patrouillent pas dans le secteur. Plus de 3000 caméras de vidéosurveillance sont réparties sur le réseau, mais la société de transports Transpole n'a pas les moyens humains pour scruter toutes ces images en temps réel.

La jeune femme n'a elle pas eu la force de suivre les débats. Arrivée en salle d'audience au début du procès, elle s'est enfuie en pleurant après avoir croisé le regard de son agresseur.
Zo gaat dat waar marokkanen zijn. Hij heeft haar in volle metro uitgescholden voor hoer, en gebruld dat hij haar ging verkrachten samen met z'n broers.

Na de verkrachtingspoging achtervolgt het smerig tuig de vrouw in de straat, en sleurt haar uit een auto die moeten stoppen is en waarin ze bescherming heeft gezocht.

http://www.lefigaro.fr/actualite-fra...-m-a-aidee.php

Laatst gewijzigd door Conscience : 25 april 2014 om 07:53.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 17:44   #1891
edwin2
Eur. Commissievoorzitter

edwin2's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Wel dat gaat zo: marokkaans uitschot van 19 in Rijsel stapt in een volle metro op een vrouw van dertig af - moeder van 4 kinderen - en probeert haar te verkrachten gedurende dertig minuten.

Niemand grijpt in - ze hebben zich al aangepast.

Zo gaat dat waar marokkanen zijn. Hij heeft haar in volle metro uitgescholden voor hoer, en gebruld dat hij haar ging verkrachten samen met z'n broers.

Na de verkrachtingspoging achtervolgt het smerig tuig de vrouw in de straat, en sleurt haar uit een auto die moeten stoppen is en waarin ze bescherming heeft gezocht.

http://www.lefigaro.fr/actualite-fra...-m-a-aidee.php
Het wordt tijd dat dit soort tuig het staatsburgerschap wordt ontnomen en Europa wordt uitgezet. Oprotten dit soort tuig!!!!!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 25 april 2014 om 17:45.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 19:15   #1892
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
80 procent van de mensen en mogelijk zelfs nog een pak meer die om te lachen voor meer Marokkanen hebben gestemd, willen minder Marokkanen en er blijven er maar bijkomen.
Een volk dat met zo'n overweldigende meerderheid als een blok achter een zaak staat en op ondemocratische manier uit de uitstippeling van het beleid wordt gehouden zou toch op zijn minst een heuse revolutie moeten ontketenen.
Wat een slap volk, die overweldigende meerderheid Vlamingen.
Ja, we zijn een "slap volk"!
We zouden ons moeten gedragen als de beesten die met lichamen achter hun wagens aansleuren, als moslimklootzakken die fier naast een aantal afgehakte hoofden staan te glunderen, die er op los staan te schieten alsof ze met een videospelletje bezig zijn... en als een bende smerige profiteurs die, als ze het moe worden, hier weer op onze kosten komen leven in naam van "de mensenrechten", nietwaar?

Laatst gewijzigd door andev : 25 april 2014 om 19:17.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 19:20   #1893
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat heeft Maori niet eens geschreven.

Maori schreef letterlijk; "Mensen zoals moslims, die hun afkeer voor onze democratie niet langer verstoppen, ..."

Er staat nergens; "Elke moslim moet te vuur en te zwaard bestreden worden..."

Kijk, dat is de waarheid geweld aandoen om je eigen gelijk te halen, je frustraties te verwerken, en anderen te ontmenselijken.
Tja, maar ze kunnen niet anders dan die komedie spelen en doen alsof ze het anders gelezen en begrepen hebben! Ze hebben gewoon geen been om op te staan, dus doen ze het maar zo...
Oud 25 april 2014, 19:27   #1894
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Interessant.
En wie is er ook al weer een scheldorgel ?
Ik stel een terechte vraag, omdat ik wil verifieren of de persoon in kwestie werkelijk bedoelt wat er letterlijk staat.

Hoe moet ik "Mensen zoals moslims, die hun afkeer voor onze democratie niet langer verstoppen"
volgens jou dan interpreteren. Verhelder mij in al uw wijsheid.

Is onze democratie in gevaar ? En dan nog wel door moslims ? Alle moslims ?
Volgens jou zijn dus alle moslims vol afkeer voor onze democratie ipv "zoals die (niet alle) die enz ?
Moslims en democratie in één zin? Dat is pas hypocrisie! Kijk naar hun eigen landen, in afwachting dat het ook hier "moslimlanden" worden.
Dat zal pas een vooruitgang voor de mensheid zijn!
Oud 25 april 2014, 19:31   #1895
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ga je wéér ontkennen dat deze boomlange zionist minder Marokkanen wil , en dat ging regelen?

Hij heeft dat toch echt zelf gezegd.

Ik zie een foto met een lekker wijf in een witte broek. Zo wat?
Natuurlijk wil iedereen minder Marokkanen!
Waarom zouden ze er meer willen?
Nog een geluk dat men dezelfde komedie niet heeft gespeeld toen de nazi's hier rondliepen!
Of... weet jij misschien welke burgers meer Marokkanen willen?
Oud 25 april 2014, 19:35   #1896
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Al dat gejammer, dat gejengel, dat geweeklaag om te verhullen dat ik je in een oogwenk in je hemdje zette toen je op leugenachtige wijze beweerde nooit in deze draad voor "minder Marokkanen" te hebben gepleit?
Heb je die mokerslag nu nog niet verteerd?
Maar waarom blijf jij hypocriet zeveren over diegenen die "durven beweren" dat ze minder Marokkanen willen!!! Over de ganse wereld is dat zo!
Probeer dat maar eens te weerleggen met voorbeelden!
Oud 25 april 2014, 19:42   #1897
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Na vandaag is het duidelijk: �*lle peilingen wijzen in de richting NVA.
In de Vlaamse regering zullen waarschijnlijk NVA + CDV een coalitie vormen...
Dus: MINDER Marokkanen. In Vlaanderen !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 19:57   #1898
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
In de Vlaamse regering zullen waarschijnlijk NVA + CDV een coalitie vormen...
Dus: MINDER Marokkanen. In Vlaanderen !
Goh.

De feiten dan maar weer:

- NVA en CD&V zijn pro immigratie partijen.
- NVA en CD&V zitten al jaren in de Vlaamse regering.
- aantal mocroos neemt elke week toe.

De NVA heeft zelfs de eerste Marokkaanse burgemeester van Vlaanderen. Wist je dat niet eens?

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...laanderen.aspx

meer, meer, meer

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 april 2014 om 19:58.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 20:10   #1899
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Goh.

De feiten dan maar weer:

- NVA en CD&V zijn pro immigratie partijen.
- NVA en CD&V zitten al jaren in de Vlaamse regering.
- aantal mocroos neemt elke week toe.

De NVA heeft zelfs de eerste Marokkaanse burgemeester van Vlaanderen. Wist je dat niet eens?

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...laanderen.aspx

meer, meer, meer
Dat kan allemaal zijn.
Over 30 dagen zal de situatie TOTAAL veranderen !!!
Zéker weten !!!
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 20:24   #1900
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Dat kan allemaal zijn.
Over 30 dagen zal de situatie TOTAAL veranderen !!!
Zéker weten !!!
Meen je dat ? Moet ik mijn laarzen al opblinken ??
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be