![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Niet dat ik nooit hautain uit de hoek kan komen, maar in mijn reactie zag ik echt niks wat aanleiding kon geven om me dat te verwijten. Vandaar dat ik me (blijkbaar zonder reden) aangesproken voelde. I.v.m. deze discussie moet ik het (op dat ogenblik nochtans welgemeende) KMK dus intrekken. Ik hoop dat je het grappige er van inziet. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Gaan alsof ge de job al hebt. Niet vragen naar werk maar uitleggen hoe ge het probleem/de situatie... gaat aanpakken. Zelfvertrouwen is de key.
Geen schrik hebben om afgewezen te worden (Zij zijn u niet waard, niet andersom). Genoeg vissen in de zee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 april 2014 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Ik ben de beste kassierster" of de mannelijke variant ervan. Ik vind het nogal onzinnig om dat van uzelf te gaan denken en dat te projecteren in een sollicitatiegesprek. Als je goed bent zeg dan door te wijzen op je kennis en ervaring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren nog wat sollicitaties verzonden .. ééntje voor nachtreceptionist
![]() Geen enkel antwoord tot nu toe .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nachtreceptionist in een hotel heb ik ook ooit geprobeerd. Ik had dat best graag gedaan al was het loon niet denderend. Mijn kinderen waren het huis uit en dus kon ik zonder probleem 's nachts werken. Ik heb ook nooit antwoord gekregen, ik snap nog altijd niet waarom ik daarvoor niet zou voldaan hebben.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 24 april 2014 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ze niet gerust. Toon hen dat je het werk echt wil! Of ga gewoon langs. Reden waarom je voor de specifieke job geschikt bent: je bent kinderloos, ongehuwd, en daardoor vrij om 's nachts je jobverantwoordelijkheid op te nemen. Misschien zit er voor het bedrijf een bonus van de RVA aan vast als ze je tewerk stellen? Ga dat eens na.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt liegen heb ik nooit gedaan maar wat overdrijven is altijd goed.
Binnen productie werkt dat altijd. Ooit van ver een bepaald machien zien draaien? Zeg maar dat je dat 'kent'. En nadien val je nooit door de mand want elk machien heeft zijn eigen kenmerken en aardigheden en die moet zelfs een ervaren machinevoerder bij elke machine weer aanleren. Strikt genomen is van "al eens gezien" naar "dat ken ik!" meer een overdrijving dan een leugen. Nog uit ervaring: maak van je reachtruckrijbewijs gerust een heftruckrijbewijs of omgekeerd. Soms vragen ze echt specifiek het een of het ander maar als je later door de mand valt doe je alsof je niet wist dat dat verschillende rijbewijzen waren maar dat je bereid bent zo'n cursus te volgen. Als ze tevreden over je zijn doen ze dat wel.
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 24 april 2014 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staat de "T" in uw naam voor ongelovige Thomas?
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lieg soms dat de job me interesseert.
Ik heb ooit een gesprek met opzet een zeer negatieve wending gegeven omdat ik graag de job NIET gehad had. Ik had de job. In principe (€€€€€€ nodig) kon ik niet weigeren te starten. De werkgever had ook geen keuze, ik was de enige deftige kandidaat. En ik heb die job dan nog lang uitgehouden ook, flink loon afgetroggeld.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ik zou vooral zwijgen over dat daybed, Bem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die arme drommel die met aandachtshoer Laura werd gekoppeld ?
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als je niet liegt krijg je geen nieuwe baan, je moet ook gewoon zeggen wat de baas graag horen wil...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zei dat u geld wilde verdienen, terwijl u eigenlijk bedoelde dat u geld wilde krijgen zonder wederdienst. |
|
![]() |
![]() |