![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De neo-liberalen zijn weer goed bezig zie ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wil ik ook zien. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 24 april 2014 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou dat ook willen zien. Helaas lijkt het verhaal alweer aan de levendige fantasie van Raf ontsproten te zijn. Ik heb wel onlangs een Terzake gezien waarin Liesbeth Homans brandhout maakte van een pamflet dat tegen haar persoon was gericht.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bovendien wist hij blijkbaar niet meer zo goed in welk vakgebied hij precies deskundig was , want hij verwarde voortdurend sociologie met psychiatrie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liesbeth was ijzersterk. Die "professor" Vranken speelde constant de man (in casu: de vrouw hier) zonder neutrale argumenten. Zeer zwak figuur en zelfs de presentator begon het wat ongemakkelijk te krijgen bij zijn zever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar het schijnt was ook Zuhal Demir zeer sterk tegen Peter Maoist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind politici die niet in staat zijn in behoorlijk en dialectloos Nederlands op de tv te verschijnen per definitie zeer zwak.
Dan heb ik het nog niet over dat domme gekakel dat uit dat graaierige mondje komt. Logisch. De armen moeten de crisis betalen, want zij hebben hem immers ook veroorzaakt. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 24 april 2014 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() puur op de man(vrouw) en geen argumenten. Blijkbaar kan u inhoudelijk niet reageren dus pakt u haar maar aan op haar accent. Zeer zwak van u, en het bewijst alleen maar wat ik eerder stelde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie dat nuchter, onbevooroordeeld en objectief. Zoals het hoort dus. Het was duidelijk dat die NVA-troela "kottekesvolk" is; de Vlaamsche variant het het "trailer park trash". In Nederland bekend als "Tokkies".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, die bedoelde ik ook. Die zijn schandalig duur. € 4,00 voor een simpel wasje is schandalig duur. Aan die prijzen haal je de aankoop van een wasmachine er op minder dan een jaar uit.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat ken jij niet, tenzij je zelf op een of andere manier professioneel betrokken bent bij het OCMW van je gemeente. Anders ken jij dat hoegenaamd niet en kan jij daar geen uitspraken over doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dialecten horen bij de eigenheid van de taal in Vlaanderen. We zijn ook geen Nederlanders (Niet dat je het ABN daar veel hoort)).
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die in , armoedig, dialect op tv komt vertellen dat migranten Nederlands moeten leren (heeft ze in de kroeg gehoord misschien?), neem ik niet serieus. Kakmadam mag de veters nog niet strikken van de gemiddelde allochtoon> Zo doen ze dat bv in Waregem! ![]() Catastrof ft. Fenomen - Waregem (5500 hits) 21 april 2014 https://www.youtube.com/watch?v=KOBjPaD20jg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |