![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Men heeft een nieuwe "wier" gevonden om te zagen en de schuld aan de N-VA te geven : het fijn stof.
Chinees van dienst is dit keer BRT-sportjournalist Filip "Kompany" Joos, uiteraard in De Morgen. Wie meeliep in de IO Miles van Antwerpen gaat vroeger sterven en dat is de schuld van wie anders dan Bart De Wever. Je hoeft maar een half uurtje het verkeer op de Ring rond Antwerpen te bekijken en je kunt zo zeggen wie het meeste van al dat fijn stof de lucht inblaast. Hier beperkende maatregelen treffen is nog altijd taboe. Door de blokkering van de alternatieven doen we dit nu al meer dan 10 jaar langer dan nodig was geweest. Goe bezig, actiegroepen. http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...derdanen.dhtml
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 19 maart 2014 om 15:35. |
![]() |
![]() |
#142 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Die Filip Joos mocht enkel sportjournalist worden omdat hij de zwarte voetballers zo de hemel inprees.... goed gezien van hem om zijn jobke bij de BRT veilig te stellen
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hebben ze het nu nog niet geleerd. En dan binnenkort bleiten: de stoute NVA heeft gewonnen maar ze mogen niet meespelen want het zijn fascistische varkens. Peeters zet zich af tegen N-VA: 'Wij duwen mensen niet in de miserie' http://www.knack.be/nieuws/belgie/pe...al-140385.html Tobback: 'Telkens je tegen het N-VA-programma duwt, wijkt het terug als een pudding' http://www.knack.be/nieuws/belgie/to...al-140375.html |
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"PS is doodsbang, sp.a wanhopig, bij CD&V gaat het om de poppetjes en plan van Open Vld hangt met spuug aaneen"
![]() |
#145 |
Gouverneur
|
![]() Wat ga je nu verwachten. Als er constant met modder naar je wordt gesmeten dat je lief zal zijn voor de andere partij.
Is het niet logisch dat een oppositiepartij kritiek heeft op de regering. Maar ik heb de indruk dat de regeringspartijen zich niet bezighouden met hun beleid fatsoenlijk te verdedigen, maar zich vooral vooral bezig houden met oppositie te voeren tegenover de oppositie. |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() [quote=Zipper;7114511]
idem Laatst gewijzigd door marie daenen : 26 april 2014 om 16:13. |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten andere na vorige keer hun Eigen programma zo verloochend te hebben is het wel heel moeilijk om nog als betrouwbaar over te komen. Het beste dat ze dan kunnen doen is inderdaad zoveel mogelijk over zichzelf te zwijgen om de mensen hun vorig verraad te doen vergeten. Maar ja de hele tijd moeten spreken over het programma van de tegenstander, al is het om het af te breken! Bovendien kunnen ze geen enkel positief element uit hun regeerperiode naar voren brengen. Als ze dan nog konden zeggen dat dank zij hun rigoureuze vroegere houding, die Vlaanderen inderdaad slecht bekwam, ze een betere toekomst of een aanduiding naar verbetering voor Vlaanderen konden voorschotelen. Maar neen, dank zij hun zo gezegde redding van België, waarbij ze toegestaan hebben dat Vlaanderen totaal misregereerd werd kunnen ze alleen maar slechte en zelfs heel slechte boodschappen aan Vlaanderen voorspiegelen en ze weten zelfs maar al te goed dat iedere andere boodschap zuiver leugen is. |
|
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wil u ze weten goed genoeg dat hun regeringsbeleid niet te verdedigen is naar hun Eigen kiezers toe. Laatst gewijzigd door marie daenen : 26 april 2014 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Boduo : 26 april 2014 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij de NVA lijkt er veel Vlaamsgezindheid, maar ik zie er weinig meer in onze zak mee komen? Ik lees besparingen en brugpensioen zal niet meer mogelijk zijn. PVDA wil net dat mensen vroeger op pensioen kunnen zodat jongeren hun plaats kunnen innemen. Misschien moeten de NVA'ers mij eens zeggen waarom ik op NVA moet stemmen? Wat gaat er voor mij veranderen? Al wat ik lees is besparen? Dat wil dus zeggen minder voor iedereen? NVA zal gewoon meezeilen op de drakenadem van Dexia. PVDA wil de bankenmacht aan banden leggen. Tegelijk meer koopkracht creëren. Ik zou het NVA programma niet gelezen hebben? Ik vind niets terug waarom ik erop zou stemmen. |
|
![]() |
![]() |
#152 |
Vreemdeling
|
![]() En toch, toch kan er na het congres van CD&V geen enkele andere conclusie getrokken worden dan dat een stem voor NVA een weggegooide stem is. Dat al de andere partijen, VB incluis, nooit met NVA in de boot zouden stappen was al geweten maar nu heeft CD&V, waar NVA zich nog aan optrok, duidelijk gezegd dat ze het asociale programma van NVA niet zullen helpen realiseren. Dus of wel breekt de CD&V haar grootste verkiezingsbelofte of wel is een stem voor NVA een weggegooide stem. Goed nieuws toch voor ieder die echt democratisch denkt.
|
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet inhoudelijk genoeg m.i.. Elke seconde dient tot het maximum benut te worden in zo'n debat.
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#156 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond de oproep tot een intieme vereniging tussen B.U.B en N-VA eigenlijk wel aandoenlijk ja. De vraag is natuurlijk: houdt de B.U.B zijn belofte wel als ze na de verkiezingen aan de macht komt?
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() bij de anti-n-vaers gaat het steeds meer zo aan toe. |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat: