![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Open doel ... verbannen natuurlijk. Of
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. mij was de persoonlijke aanval niet opgevallen .. het interesseert mij vooral om te weten waarom Edouard meent niet langer als bijzitter in aanmerking te komen .. 'wij de sossen' mogen dan wel niet weten hoe te schelden, doch sommige conversatie kneepjes hebben we wel onder de knie ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Indien de beperking zo groot is als de broer hier aangeeft zou ik het schandelijk vinden dat zo iemand als bijzitter wordt geplaatst. Verkiezingen zijn te belangrijk om er een spelletje van te maken.
De persoon bezit de nodige capaciteiten niet om het belang van dit gebeuren in te schatten en hoort dus niet thuis in het kiesgebeuren.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Mag? Zeg maar 'moet'. Probeer de dwingelandij in de democratuur maar niet te veel te verbloemen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 april 2014 om 12:08. |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle gekheid op een stokje: indien men meent niet in aanmerking te komen voor die functie als bijzitter, dan lijkt het me doodnormaal daar een doktersbewijs voor binnen te brengen zodat men niet als "weigeraar" te boek wordt gesteld.
Iedereen kan afkomen met: ik ben niet geschikt voor die functie. Beter is het om daarvoor een professioneel bewijs te halen en dat in te dienen. Ik werd ooit aangeduid als mogelijk op te roepen jurylid voor assisenzaken. Ik heb niet gewacht tot ik effectief werd opgeroepen, maar heb onmiddellijk mijn huisarts een bewijs gevraagd dat ik daar niet voor geschikt was (wat effektief ook zo was). Simple comme bonjour.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 april 2014 om 13:14. |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 april 2014 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dat hele gedoe van als bij/voorzitter opgeroepen te kunnen worden is helemaal van de pot gerukt. Als ze met de ridicule hoeveelheid belastingen waarmee zeeen mens hier bestelen zoiets niet gerorganiseerd krijgen met hun eigen voetvolk, dan moeten ze maar eerst eens dringend een cursus organisatie gaan volgen. Burgerplicht my ass. Laatst gewijzigd door Drosamadaris : 27 april 2014 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt is die "burgerplicht" en het willekeurig aanduiden van bijzitters net een teken van de neutraliteit die noodzakelijk is bij een democratisch stemming.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En die verkiezingen wil ik efficiënt georganiseerd zien; er zijn in de hedendaagse samenleving ettelijk veel meel manieren om dat op een efficiënte manier te organiseren. Veel efficienter dan methodes die je zo uit een dictatuur kan plukken en waarbij je je bevolking "op straffe van" aan de dwangarbeid zet. Mij niet gelaten als jij je burgerplicht braafjes wil gaan uitvoeren. Ik betaal zo al veel te veel belastingen dat ik me niet nog wat extra moet laten uitzuigen door een overheid. Genoeg ambtenaren en werklozen die ze daarop kunnen inzetten en die ze sowieso al betalen. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Joden aangeven was ook ooit burgerplicht.
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus de bijzitters zijn eigenlijk verantwoordelijk voor de holocaust?
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat er om wat de "overheid" onder het mom van "burgerplicht" oplegt aan de bevolking. In de meeste democratische landen legt de overheid zijn burgers zelfs geen stemplicht op. België is één van de weinige landen waar dat wél nog gebeurt. De zogenaamde "burgerplicht" berust op wetten die van land tot land verschillen, en die de burgers dus willekeurig wordt opgelegd al naargelang het regime dat het voor het zeggen heeft. Een democratie (die naam waard) laat zijn burgers zoveel mogelijk de vrije keuze. Democratieën verplichten hun burgers niet om onbezoldigde arbeid te verrichten. Burgerplicht is een morele verantwoordelijkheid die ieder individu voor zichzelf, en in volle vrijheid, neemt.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijzitter zijn is inderdaad arbeid, en daar moet men voor vergoed worden. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 27 april 2014 om 19:47. |
|
![]() |