![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is niet de eerste keer dat de NVA zo draait. -NVA zegt dat ze een onafhankelijk Vlaanderen wilt en dan zegt Homans weer van niet. -De Wever zei dat hij nooit Eerste Minister wilde worden en dan wilt hij weer wel of zo goed als. Men weet eigenlijk nooit wat men aan de NVA als politieke partner heeft. Ze speelt constant dubbelspel. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 april 2014 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat me treft aan de redenaarskunsten van Tobback is de uitspraak tegen een studentenpubliek dat het "staatsbeslag van meer dan 50% " op de korrel nam -
hij nodigde hen uit de werkelijke kosten per student te betalen ipv de kleine bijdrage die ze nu betalen - het grootste "staatsbeslag" zijn inderdaad de onderwijskosten voor hoger onderwijs : een student betaalt ca; € 600,- per jaar en kost gemiddeld 16.000,- Iedereen wil de staatsuitgaven verminderen, te beginnen met de staatsuitgaven ten gunste van "de anderen"... Alle N-Va kiezers zijn overtuigd dat ze er bij een N-VA regering op vooruit zullen gaan ten koste van de "anderen" want dat zijn allemaal profiteurs....
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kiezers van de NVa weten verdomd goed, vooral nadat EDR en zijn Vlaamse vazallenpartijen zijn langsgekomen dat ons harde tijden te wachten staan, maar ze willen er nu aan beginnen en niet wachten totdat de klassieke partijen ons nog meer de afgrond in gezogen hebben. Hou u zogezegde alles voor mijzelf en niets voor een ander discour voor de echte maffia, die inderdaad weigert om ook maar een euro in te leveren en heel Vlaanderen naar de verdoemenis zuigt. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... want de sossen zijn betrouwbaar
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker!
Louis Tobback beloofde in volle Agustatijdperk dat hij voor onze pensioenen zou zorgen, en Vande Lanotte heeft voor een goed gevuld zilverfonds gezorgd. Betrouwbaarder dan sossen bestaat niet, zoals je ziet.
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zit hier nochtans ook zo ene die voortdurend zijn eigen gebreken op anderen projecteert. Niet erg, er zijn er zo wel meer. Vooral bij de aanhangers van Di Rupo. Het is erger als ze niet doorhebben dat ze niets anders doen dan hun eigen portret op anderen te projecteren.
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 29 april 2014 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
On topic : kan Tobback ook precies aanduiden waar N-VA op iets terug komt ? Of roept hij weer maar wat ? |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt elke dag nóg duidelijker: op 25 mei is het één tegen allen.
|
![]() |
![]() |
#14 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rechtstreeks uit het onderwijsakkoord
Zwaktes Citaat:
Doelstelling van de hervorming Citaat:
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 29 april 2014 om 14:46. |
|||
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Desalnietemin zijn er ook zaken waar ik niet voor wens te betalen. Waar ik meen dat het met minder ook kan. Het gaat hem voor mij persoonlijk zelfs niet om er zelf beter van te worden, maar om meer geld te kunnen geven aan mensen in nood (maar die nu bvb niet in aanmerking komen of gewoonweg te weinig krijgen om rond te komen). Ik kan mij heel goed vinden in het rechten en plichten verhaal. Als niertransplantpatient en hoger opgeleide heb ik en kan ik van mooie zaken komende uit de gemeenschap genieten. Ik snap anderzijds dat dit betaalt dient te worden met geld dat ergens vandaan moet komen. Zolang ik kan werken, zal ik zodoende graag mijn steentje bijdragen voor deze zaken. Anderzijds betaal ik niet graag voor een ondemocratische koning, voor religie, voor dubbele regeringen. Ik denk bovendien dat de regering met het geld dat ze krijgt ofwel moet rondkomen en de schuld afbouwen, ofwel eens wat bijlessen kan gebruiken. Met al het geld dat in hun kas belandt, moet dat mogelijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom is de titel in hln eigenlijk niet: SP.A voorzitter Bruno Tobback liegt. Geef toe dat dit een erg sensationele titel kan zijn met veel lezers. Maar ja, dan moeten ze bronnen zoeken om dat te staven zeker... |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...ervorming.aspx Laatst gewijzigd door Athelas : 29 april 2014 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() "Ook sp.a-voorzitter Bruno Tobback is niet te spreken over de houding van N-VA. "Zowel het Vlaams regeerakkoord als het masterplan, beiden afgesloten met N-VA, gaan uit van een brede eerste graad. Dat ze vandaag het tegenovergestelde verklaren is dus op zijn minst een rare vorm van communicatie."
Ai ai ai Tobback, azo liegen. En dat openlijk in de pers... ai ai ai. U bent laag gevallen. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(VRT- De redactie.be) M.a.w. , de NVA wil alles op de lange baan schuiven. Niet voor niets eisen ze nu al de Minister van Onderwijs op. Onbetrouwbare partner, die NVA. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 april 2014 om 15:24. |
|
![]() |