![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2061 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2062 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er kan je niet veel verweten worden. Maar kom niet af met dat sprookje van de self-made man. Je bent nog altijd uit een baarmoeder gekomen. Afhankelijk van je ouders. Je bent afhankelijk van de lucht die je inademt. Afhankelijk van de bomen, de rivieren en al die andere shit in de natuur. Afhankelijk van de warmte van de zon. Afhankelijk van de vuilnisman die je vuilnis ophaalt. Afhankelijk van eten dat gemaakt wordt door boeren. Afhankelijk van onderdak dat is gemaakt door arbeiders, architecten, etc...
Niemand kan voor de volle 100% een self-made man zijn. ![]()
![]() |
#2063 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is alles in orde in de bovenkamer ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2064 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2065 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het best hoor als je je leven wil vullen door loonslaaf te zijn, maar kom niet achteraf lullen dat je leven er zoveel mooier uit had kunnen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2066 |
Banneling
|
![]() Want jij dacht dat alle collectieve goederen waar jij gebruik van maakt gratis waren?
Enkel de zon en de lucht zijn gratis. Al de rest is betalend. Collectieve goederen worden betaald door de gemeenschap. Parasieten betalen niet mee,maar claimen wel hun recht daarop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2067 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2068 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een iets beter leven waarschijnlijk. Maar inderdaad, voor hetzelfde geld was ik op mijn 45-ste dood gevallen , zonder ooit de tijd gehad te hebben van iets te kunnen genieten. Ik breng daar nu verandering in. Alles is betaald, ik heb 0 euro schulden en ik vraag aan niemand geld . Is dat dan niet goed ? Laatst gewijzigd door Pericles : 30 april 2014 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2069 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de...-kadaster.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2070 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De essentie is dat jij op jeugdige leeftijd zit te nixen. Ik stel droog vast dat je daarmee onproductiever bent dan de gemiddelde mocro, en zelfs onproductiever dan de gemiddelde autochtoon. En dat spuit dagelijks vuil naar immigranten... Enfin, mooi dat je weer eens duidelijk hebt gemaakt dat dit land de belastingdruk van arbeid naar kapitaal moet verschuiven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2071 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kost jou en je gemeenschap geen cent. Werk zoals ik gewerkt heb en je zal, mits enig talent , ook in je luie stoel kunnen zitten. Maar jij wil in de stoel zitten , zonder te werken en dat gaat natuurlijk niet blijven duren. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 30 april 2014 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2072 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb je niet belet om op dat moment ook te werken , nietwaar ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2073 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2074 |
Banneling
|
![]() De krekel en de mier, tweede deel. De krekel eist het mierennest op omdat de mieren droog zitten en de krekels niet. Het is niet eerlijk dat mieren droog zitten terwijl krekels nestloos zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2075 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja krekel en mier shit. Ik vind ook dat rijken rijk mogen zijn en dat ze hun rijkdom wel een beetje mogen delen op vrijwillige basis. Maar als je dat toestaat op vrijwillige basis delen, blijven die rijken gewoon oppotten tot ze bijna letterlijk in hun geld stikken. Pathologische graaiers die niets maar dan ook niets van hun rijkdom willen delen.... Hun leuze is: "je kan nooit genoeg hebben !"
![]() |
#2076 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als duidelijk is dat , zelfs als werk wordt aangeboden , ze er alles aan doen om zo snel mogelijk terug naar "den dop" te gaan , moet er wel ingegrepen worden. Vind je dat zelf niet dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2077 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb gewoon genoeg geld om, mits ik geen gekke dingen doe , op een normale manier verder te kunnen leven, zonder daarom nog veel te moeten werken. Zoals ik zijn er wel een paar honderdduizend in dit land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2078 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat is een subtiliteit die Eberhard en consoorten blijkbaar volledig ontgaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2079 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat is de grote vraag? Wat doe je met mensen die niet willen werken? Je kan ze moeilijk doden of in den bak gooien. Dus laten we ze maar ergens rotten tot ze zelf wel doodgaan, zeker? Of je verkoopt hun ingewanden aan de hoogste bieder. De maatschappij heeft 1 of andere fetisj met het woord productiviteit. Precies alsof mensen die niet productief zijn, vuilnis zijn.
En veel van dat "productieve" werk kan gewoon gedaan worden door machines en robots, maar toch willen ze dat je productief bent om je te kunnen uitzuigen via belastingen. Luie mensen moeten er ook zijn zeker?
![]() |
#2080 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die dat niet wensen hoeven toch niet te werken. |
|
![]() |
![]() |