![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De taal van "Brederode" misschien?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij, die blijkbaar alles over de taal van Brederode weet kunt daar misschien even wat toelichting bij geven? Want je grijpt dat thema dankbaar aan om anderen aan te vallen en tegelijkertijd versluier je zorgvuldig je eigen onkunde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je je stommiteit nog altijd niet begrepen? ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 1 mei 2014 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die splitsing hoeft niet wanneer deze staat zou omgevormd worden in een veel meer confederale richting. Maar daar zijn jullie blijkbaar óók tegen. Reden waarom jullie dat dan systematisch afschilderen als "separatisme". Maar dat zal jullie niet helpen hoor. Want een flinke meerderheid van de Vlamingen (ook buiten N-VA) denkt wél in die richting. Als u nu veronderstelt dat de Belgische Francofonie die evolutie zal kunnen blijven tegenhouden dan maakt u zich illusies. Want, of u dat nu graag hoort of niet, deze staat bestaat uit twee naties. Dergelijke staat te laten voortbestaan is slechts mogelijk indien die naties beschikken over een heel grote eigen bevoegdheid. En op dat punt zijn we nog niet aangeland, een verdere hervorming blijft nodig. Gaan de Francofonen daar mee akkoord, dan is dat prima. Blijven zij ons echter voor de voeten lopen en ons in die richting hinderen en afremmen, dan zullen ze zichzelf gegarandeerd in grote moeilijkheden brengen.
Laatst gewijzigd door quercus : 1 mei 2014 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een uitleg over wat dat dan wel zou mogen zijn, die "taal van Brederode", hebben we nog steeds niet van jou vernomen. Ik opperde al de mogelijkheid dat die "taal van Brederode" mogelijks iets met aandelen te maken heeft... We kijken jouw antwoord vol spanning tegemoet!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt je blunder dus nog steeds niet door... Erg is dat. Link eens naar een bericht van mij, waarin ik begonnen ben met Le Chaperon Blanc te jennen over "de taal van Brederode"? Ik ben benieuwd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve uw toon te matigen. Schelden en beledigen is niet toegestaan op dit forum. Voor één keer zal ik het door de vingers zien. Bij een volgende keer wordt u gerapporteerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allé, serieus nu... Gelooft gij daar nu ècht in, in die Vlaamse onafhankelijkheid? Of is dat maar een beetje stoken dat ge hier komt doen? Ik bedoel: zó naïef kunt ge toch niet zijn dat ge ècht gelooft dat één of andere idioot na de verkiezingen de Vlaamse onafhankelijkheid gaat uitroepen?
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Niets is uiteraard onmogelijk en wie weet komt in de plaats van de Sint-Sixtus abdij wel de Southfork Ranch....Pamela Anderson bij de Paters trappisten ! ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 mei 2014 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dergelijke mensen mogen onmiddellijk onder luid schatergelach oprotten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |