![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al na een week of twee zonder sigaretten begon ik me op al die punten beter te voelen. Sinds ik een maand of twee geleden terug ben beginnen fietsen en joggen, zijn al die ongemakken eigenlijk helemaal verdwenen... Ik voel me véél beter en - het mag gezegd worden - ik zie er ook beter uit! ![]() Rook jij zelf ook?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn plaat blijft hangen, de arme man kan geen deftige repliek formuleren. "Jullie zijn allemaal homo's" is het enigste waarmee hij zich nog kan verweren. Waarmee hij toegeeft dat homofilie een echte schande is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, ik rook niet, drink alleen. ![]() En heel af en toe een jointje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Staatssecretaris
|
![]() En je bent zo belangrijk.
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hypochonder is een van de betere forumleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn er wel waar ik niet mee akkoord ga ,
maar ik laat hen maar , of soms een weerwoord !! Ik had er een paar van op staan , ondertussen afgesmeten !! Maar op mijn negeerlijst staan enkel nog: Zie bijlage:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet altijd erg voorzichtig zijn met dat soort wetenschappelijke onderzoeken.
Ze komen er constant op terug, ook met dat gezeik over roodvlees, blijkt nu opeens helemaal niet zo ongezond te zijn als eerst werd beweerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben jullie elkaars bilnaad al besnuffeld?
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een keer maak je eens een leuk grapje.
Ik geef dat toe, he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet het nu niet verstieren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al lang geleden geleerd om niet mee te gaan in die modetrends van wat gezond is en wat niet. Alles met mate. En een beetje nadenken over wat je in je lijf stopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Versieren of verstieren ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het komt daar zelfs niet toe. Wij hebben geen anale seks.
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door met superdildo's in je gat te roeren krijg je darmkanker.
Wist je dat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |