![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2501 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mijn zoon alleen opgevoed vanaf zijn 15de. Ik heb de pretentie niet van te zeggen dat ik het goed heb gedaan maar ik heb toch de naïviteit van dat te denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... maar had je dat je zoon toegewenst? Een eenoudergezin? Ga je hem dat aanraden voor zijn kinderen? Ik denk van niet. Wel voor adoptiekinderen, kunnen we als maatschappij de keuze maken. Jij kon dat niet, durf ik veronderstellen en hebt het alleen moeten doen. Hoedje af daarvoor en dat meen ik. In deze topic gaat het over kinderen, waar wij wel een keuze kunnen voor maken. Laten we kiezen voor het best mogelijke voor hen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 mei 2014 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2503 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2504 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Over zijn uitspraken aangesproken, zet Evrard een en ander in perspectief op de website van De Standaard: "Je kan de term natuurlijk op twee manieren interpreteren. Eén: komt het verschijnsel in de natuur voor? In die redenering is homoseksualiteit inderdaad natuurlijk. Twee: past het in het biologische plan van de natuur? Dan is het antwoord neen, want mocht iedereen homo zijn, dan sterft de mensheid uit. Als wetenschapper bekijk ik het op de tweede manier."
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit klopt, en daarom is het het beste om het per geval te bekijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2508 |
Minister-President
|
![]() Volg de koppeling en lees meer dan alleen de titel.
Dan hoeven we heel die discussie, die met deze draad trouwens geen verband heeft, niet over te doen...
![]() |
![]() |
![]() |
#2509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homofilie is de afwijking van de norm (norm = meerderheid in dit geval) en daar is geen woord aan gelogen. Maar in hoeverre is dit relevant? dit geldt ook voor linkshandige.. like... care? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2511 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want het komt toch in de natuur voor? Dus moet het wel positief zijn. Inter raciale seksuele gemeenschap ook. Wordt meestal als grappig gezien. Konijn bestijgt kip enzoverder. Voor mij is dat niet direct een reden om bestialiteit te legaliseren: http://forum.politics.be/showthread....ight=devolutie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand zijn hond wil neuken, dan moet hij dat lekker zelf weten. Tenzij het wetenschappelijk aantoonbaar is dat het dier hier pijn aan ondervonden heeft. Dan valt het onder dierenmishandeling uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het vliegtuig moet nemen en er is een gelijke keuze tussen een vliegtuig waar deskundigen het eens zijn dat het veilig genoeg is en een vliegtuig waarover deskundigen het oneens zijn dat het veilig genoeg is, zal je keuze ook snel gemaakt zijn. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn de rabiate tegenstanders die de drogreden 'het is niet natuurlijk' geïntroduceerd hebben. Vervolgens is er op gewezen dat zelfs indien dat nog maar een half argument zou zijn het niet opgaat daar het begot wel in de natuur voorkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt mij wel relevant. Ja. Het gaat hier niet om een ziekte of zo hé?! Het gaat om hun geaardheid of met andere woorden, om wat ze zijn. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2517 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2518 | |