![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2601 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=bdN6ccZNrB4 Neem ook de moeite om de reacties te lezen, het gaat hier niet over tweeverdieners...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 5 mei 2014 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 mei 2014 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat neemt evenwel niet weg dat we moeten proberen de best mogelijke omgeving met de meest mogelijke kansen, zeg maar 'het beste van onszelf' aan te bieden aan adoptiekinderen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2604 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2606 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door SMI94 : 5 mei 2014 om 15:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2607 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door SMI94 : 5 mei 2014 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2608 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wil niet zeggen dat moeke niet evengoed speelgoed kan herstellen of vake niet evengoed een pleister kan plakken op het opgelopen wondje. Daar gaat het niet over. Uw conclusie is dus de mijne niet, integendeel zelfs. Uw conclusie is net het tegenovergestelde van wat ik zeg. Misschien kun je eens duiden wat je aan die posting niet begrijpt, zodat je kan reageren op de essentie? Voel je uitgenodigd. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 mei 2014 om 15:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar als je ma je pa anaal zou penetreren met haar voorbinddildo, heb je daar geen probleem mee?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2612 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2613 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Loopt een kind dat weet dat het mama is die eten klaarmaakt, als het honger heeft naar mama omdat mama altijd eten maakt, of omdat het er van nature van uitgaat dat mama eten maakt ? Loopt een kind dat gevallen is steeds naar mama ook al weet het uit ervaring dat het in dit specifieke geval beter af is bij papa ? Stel, je komt als kind van school en mama is er steeds. Je hebt een probleem met cognitieve ontwikkeling, je begrijpt dus dingen die je op school leerde niet. Volgens u zal het kind dus wachten eerder wachten tot papa thuis komt om de vraag te stellen ? Ik weet het niet hé, ik heb geen kinderen. Ik stel alleen maar vast bij vrienden, familie en kennissen dat kinderen blijkbaar de keuzes maken volgens de volgens mij redelijk redelijke redenering : ik heb een probleem, ik ga naar deze of gene die mij in mijn geval het waarschijnlijkst een oplossing kan bieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2614 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
als het een recht is, moet het wel ergens in een wetboek staan. Enlighten me, please.
![]() |
![]() |
#2615 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2616 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dezelfde als die in het bericht waarop ik antwoordde, maar waarop u - o wonder! - het schijnbaar niet nodig achtte om uw hautaine "relevantie?" te opperen.
![]() |
![]() |
![]() |
#2617 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "wel wat"...
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2619 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar ik niet bij kan: de grootste mongolen, debielen en andere kanslozen mogen kinderen op de wereld poefen zoveel ze het wensen, maar als twee normale mensen een ouderloze sukkelaar willen adopteren, dan is het grote cinema.
En dan spreek ik zowel over adopterende homokoppels die het leven zuur wordt gemaakt als over heterokoppels die door allerhande obscure (al dan niet overheids)organisaties tot op het bot doorgelicht worden, gepluimd worden, en jarenlang aan het lijntje gehouden worden.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 5 mei 2014 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 5 mei 2014 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |