![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, inderdaad, die vrouwen vliegen in de gevangenis. Het is niet omdat JIJ denkt dat je niet voor kleinere drugsfeiten binnenvliegt, dat dat ook de werkelijkheid is, hé.
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mensen willen criminelen in den bak maar ze willen er niet voor betalen , dus zegt de politiek , we steken ze binnen en de belastingen stijgen niet . Ze zitten niet binnen , ik lees dagelijks het HLN en het NB , de populaire pers , voor De Standaard , De Morgen en de FET ben ik te dom , wat betreft criminaliteit , of de daders zijn spoorloos of ze worden gevat en het zijn mannen . Heel uitzonderlijk , minder dan 1% gaat er een vrouw tussenzitten die dan nog op een mildere straf kan rekenen , omdat ze vrouw is en omdat de kinderen anders geplaatst moeten worden = meerkost voor de maatschappij . Ik zeg nergens dat er geen vrouwen in de bak zitten , maar dat gebeurt zo uitzonderlijk . Een vrouw die bevalt in de psychiatrie , postnatale depressie , haar baby wordt haar ontnomen , gevaarsituatie voor de baby , gevaar voor haarzelf , ze vliegt in den bak waar ze haar beter in de gaten kunnen houden , de cipiers doen hun werk niet , zelfmoord . En dat zou moeten bewijzen dat er meer dan 500 vrouwen in de gevangenis zitten . Het voorbeeld dat je aangaf ging over een vrouw die heroine dealde aan haar man en vuilniszakken stal , alsof je voor zoiets in de bak vliegt . Ze was een gevaar voor zichzelf en haar omgeving . In een gesticht kostte ze 10.000 euro aan de maatschappij , in de bak 5.000 euro . Mijn gedacht .
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl dat cijfer inderdaad heel laag ligt, 500 vrouwen voor (nog steeds min of meer) 11500 mannen...
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ter attentie , die vrouw waarover jij het had zat niet enkel binnen voor dealen en stelen , ook verdacht van babymoord , een paar verdachte wiegendoden . Bron , informele bij de federale . Ze zegt tegen Luc Allo , ik zit binnen wegens diefstal en dealen , ja hallo . Voor dealen en stelen steken ze geen vrouw binnen , zie het voorbeeld van de mega mindy die haar man hielp bij een overval waarbij een schot gelost werd , er konden doden gevallen zijn 3 dagen heeft ze gezeten . Anderzijds zie ik geen 500 vrouwen babymoorden plegen . Het cijfer is dus gelogen .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 5 mei 2014 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal u dan ook in uw droomwereld verder laten leven.
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ze u morgen wijsmaken dat er 3.000 vrouwelijke gevangenen binnenzitten voor pedofilie ga je het ook geloven zeker . Trouwens mega mindy heeft er sedert haar vrijlating een goede honderd vechtpartijen en evenveel diefstallen opzitten . Denk je nu echt dat ze haar gaan binnensteken . De logica is , kost een crimineel minder dan 5.000 euro per maand aan de maatschappij , we laten hem lopen , kost een zot minder dan 10.00 euro per maand aan de maatschappij , we laten hem lopen . Gezond verstand noemt zoiets .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 5 mei 2014 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kostprijs gedetineerden Belgie , 500 miljoen euro .
Kostprijs geïnterneerden , 40 miljoen euro . Nogal moeilijk dat ze die allemaal laten lopen , de mensen snappen dat niet , hij is al 3 keer gepakt door de politie en hij loopt hier nog . Nogal moeilijk , ik zou ze niet willen onderhouden .
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In zulke gevallen tellen die 1/3 of 1/2 of 2/3 niet tot verval vorige straf of tot optellen nieuwe straf bij oude straf. (naargelang wat eerst komt)
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nog eens een humo gezocht vandaag , ze waren uitverkocht . Vrouwen die geweld gebruiken , inbreken , dealen , auto's stelen , je kan ze op één hand tellen . Voor elke 1000 mannen die ze daarvoor binnensteken heb je 1 Vrouw . Hoe komen ze aan 500 vrouwen . Die cijfers kloppen niet .
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
5000 Euro per maand voor een druggebruiker wat op te sluiten. En voor wat eigenlijk? Wat bereik je daarmee? Vermeid je er een 'epidemie' of zo mee? Maar nee. Dat zijn allemaal vooroordelen. Niets wetenschappelijks aan dat soort van meningen. Voedt je kinderen degelijk op en verwacht niet de overheid dat voor je doet door een angstbeleid te voeren. Dat is wat er achter de drugobsessie van velen zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar jij mee afkomt, is een Groot Complot om het cijfer van vrouwelijke gedetineerden kunstmatig hoog te leggen. En iedereen doet daaraan mee: regering, administratie, journalisten, unif', internationale instellingen, enz. Enkel JIJ hebt dat ballonnetje doorprikt met een compleet kromme redenering. Want je beseft toch dat Turtelboom er alle belang bij zou hebben het cijfer zo laag mogelijk te houden? Hoe lager het cijfer, hoe minder overbevolking, hoe beter nieuws.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, en als je nog een deel openstaan hebt van een vorige straf moet je als ze je binnen steken niet eens voor de raadkamer komen omdat je niet in voorarrest zit maar aan de rest van je straf begint.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140506_01093911 Citaat:
Moeten ze nu echt voortdurend de mensen voor onnozelaars nemen? Hoeveel van die "Belgen" hebben geen vreemde achtergrond en zijn evenveel Belg als mijn kleerkast? D�*t probleem van "we verstoppen het en we doen alsof we niet beter weten" voortdurend uitstrooien over de mensen als "informatie" is gewoon schandalig! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als politiek geinteresseerde volg je wellicht het nieuw , hoeveel keer pleegt een vrouw een moord , een paar kindermoorden en een paar partnermoorden . Die van de kindermoorden is vooral door depressie , die verdwijnen in een gesticht . Lees de gemiddelde bende die opgepakt wordt , 99% mannen . Er zitten 10-20-30 vrouwen voor moord in de gevangenis , soms komt er nog ene een paar dagen tot weken bij omdat ze zo agressief is dat ze een gevaar is voor zichzelf en de verplegers in instellingen . En dat de politiek en instellingen niet liegen ... Na de ramp in Tsjernobyl hebben ze jaren volgehouden dat de risiconorm niet overschreden was , nadien hebben ze toegegeven van wel . Belgie en Frankrijk was tegen de Irakoorlog om humanitaire redenen . Het Frans-Belgische Suez mocht het belangrijkste olieveld leegpompen van Saddam ... Nederlanden Groot-Britannie waren voor de Irakoorlog wegens humanitaire redenen , het verdrijven van schurk Saddam . Het Brits-Nederlandse Shell mocht geen olie oppompen van Saddam ... Ze maken ons wat wijs , ze maken ons wat wijs ...
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens een Nederlandse studie , je moet maar eens googelen is 91% van de moordenaars man . Op Belgisch niveau , 160 moorden , 14-15 gepleegd door vrouwen . Vrouwen vermoorden vaak meerdere kinderen zoals deze week nog in Wallonië , een vrouw vergiftigd haar 2 kinderen . Komen we op een 10 vrouwelijke moordenaressen per jaar . Dat zit 2 jaar in de gevangenis en wordt daarna in een gesticht gestoken , we komen dus op 20 vrouwelijke gedetineerden . Op een tiental vrouwelijke zottinnen die ze een paar dagen of weken in de bak moeten plaatsens wegens extreme agressie , zie mega mindy zijn er geen bijkomende vrouwelijke gedetineerden .
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kost me moeite om te zeggen dat je een punt hebt. Je vraag naar die 500 vrouwelijke gevangenen is het onderzoeken waard. Mochten daar misbruiken gevonden worden. Dan staat het hele systeem op zeer losse pootjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die vrouwen blijven er soms jarenlang. En neen, zij worden niet na een jaar of twee in een "gesticht" geplaatst, zij blijven gewoon binnen. Nu ja, ik herhaal het, als jij in de waan leeft dat enkel moordenaressen opgesloten worden, dan is er niet veel te discussiëren, gezien het onmogelijk is het tegendeel te bewijzen. Ik weet wat de realiteit is, en dat is voor mij voldoende. ![]()
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vraagt aan een parlementslid om eens een toerke te doen van alle vrouwelijke gevangenissen van België, en je zal uw antwoord hebben.
![]() |
#60 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor de rest worden zware bendes opgepakt die effectief moeten gaan zitten , geen enkelband dus , 99% mannen .
![]() |