![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien een slecht geweten ???
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een andere kleine partij: LDD.
Een uitspraak van Dedecker: ik ben liever gehaat om mijn waarheid dan geliefd om mijn leugen ! |
![]() |
![]() |
#103 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat er vele mensen die zich van de klassieke politiek hebben afgekeerd voor hem kiezen in plaats van 20ste eeuw denkende conservatieve en nationalistische partijen (die nota bene ook aan klassieke politiek doen). Als ge uw geest niet open zet, kunt ge ook geen nieuwe dingen opnemen. |
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb eerder de vraag gesteld: als u zoveel sociale woningen wil bouwen volgens uw plan -wat op het eerste zicht een goed plan lijkt- waar gaat u dat dan doen in het reeds volgebouwde Vlaanderen? Hoe gaat u aan bouwvergunningen geraken? Is dat plan niet strijdig met bestaande Europese wetten aangaande concurrentie (u beconcurreert met deze door de overheid gegarandeerde kasbon toch immers banken)?
Citaat:
Schrijft u -dit terzijde- nog boeken, mijnheer Van Rossem? Was u niet bezig met een allesomvattende kroniek van de Vlaamse literatuur? Laatst gewijzigd door The Bold Revenger : 14 mei 2014 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
#105 |
Burger
|
![]() en hoe luisteren ze in Wallonië?
die zien toch graag marshallplans met andermans geld |
![]() |
![]() |
#106 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De eerste 10 jaar moet ge sowieso geen verkozene verwachten. Geduld is een schone deugd... Moet toch wel eens dat programma van dichter bij bekijken. |
|
![]() |
![]() |
#107 |
Vreemdeling
|
![]() Het is één van de professoren van de Denktank Daniel Huet die naar NVA is gestapt, iemand die meewerkte bij het opstellen van het sociometrisch model. Lode Vereeck kent niks van econometrie en is nooit lid van de Denktank geweest.
Mijn boek van lettrometrie (niet Vlaamse literatuur, maar over 3427 werken uit de wereldliteratuur, beginnend bij Homeros) is klaar en stuur ik in juni naar een uitgever. |
![]() |
![]() |
#108 |
Vreemdeling
|
![]() Beconcurreer ik de banken? Banken waarvoor iedereen moest betalen? En maakt werkelijk één kat zich daar zorgen in??? O wee. En er is méér dan bouwgrond in Vlaanderen, hou daarmee op, dat zijn echt geen argumenten. Ik zoek straks de cijfers voor je op.
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
#110 |
Burger
|
![]() Wat is het standpunt van uw partij over hard drugs?
|
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een andere kleine partij LDD.
J.M. Dedecker: Onderwijs is als sport: als je de lat zo laag legt dat iedereen er over kan, wordt het bezigheidstherapie. |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Vreemdeling
|
![]() Allez, kunnen bepaalde mensen dan echt niet lezen??? Bekijk de ronduit lachwekkende reactie van Nar: "Als de staat woningen bouwt ...", nadat met handen en voeten werd uitgelegd dat de Staat (die 13,7 miljard aan het project verdient) géén bal in de pap te brokken heeft.
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#115 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hem zelfs nog, ik vraag me af of Albert II nu écht zo'n toffe gast is en écht niet kon pokeren.
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een andere kleine partij: LDD.
J.M. Dedecker: "Iedereen is hier welkom om te werken, te studeren of te presteren maar NIET om te profiteren." |
![]() |
![]() |
#117 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat is uw favoriete pink floyd album?
|
![]() |
![]() |
#118 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En ik maak me geen zorgen over de banken -voor mijn part had men die failliet mogen laten gaan- maar Europa en de banken zullen er zich wel zorgen over maken, en zullen alle rechtsmiddelen uitputten om een dergelijke concurrerende kasbon, die massaal geld weg zal trekken van de banken, onmogelijk te maken. Wat de bouwgrond betreft: de bouwfederatie is van mening dat er 200.000extra bouwgronden moeten bijkomen. Ik hoop uit milieuoverwegingen dat dat niet lukt. Stel dat er bouwgrond genoeg is -zoals milieubewegingen zeggen- dan is de bouwgrond die er is nog steeds meestal eigendom van mensen die hem voorlopig niet willen vrijmaken, dan bestaat die bouwgrond voor een groot deel uit kleine percelen (voor één huis) en dan ligt die bouwgrond zeer vaak in rurale gebieden. Niet ideaal voor sociale woningen dus, en ook niet makkelijk om die bouwgronden vrij te krijgen. Laatst gewijzigd door The Bold Revenger : 14 mei 2014 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
#119 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Brengt dat eigenlijk wat op, zo een boek? En vind je daar makkelijk een uitgever voor, of heb je een vaste uitgever?
|
![]() |
![]() |
#120 |
Vreemdeling
|
![]() Aan Staat in staat van ontbinding - een roman - heb ik 14 dagen gewerkt om er 8 miljoen frank mee te verdienen.
Aan Beginselen van lettrometrie - een essay hoe je de techniek van de econometrie op literatuur kunt toepassen - heb ik 43 jaar gewerkt en het zou een mirakel zijn indien ik er 43 euro zou aan verdienen. |
![]() |