![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vergeet niet dat ik nog nergens gezegd heb dat ik vind dat zoiets ongestraft moet toegelaten worden. Ik zeg alleen dat als je sanctioneert, je consequent moet sanctioneren. En blijkbaar vindt die anonieme moeder - wie het dan ook mag zijn! - dat ook. Het argument dat ze gebruikt mag dan vraagtekens oproepen, maar in de fond gaat het hoogstwaarschijnlijk wel om een reactie omdat niet iedereen op dezelfde manier gestraft is. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door SMI94 : 13 mei 2014 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 |
Banneling
|
![]() Mocht het de dochter van 1000ket zijn. Die door 5 jongens gepakt was.
Waar is m1000 nu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1124 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar ben ik het helemaal mee eens, en zo dacht ik er in het begin bij dit geval ook over. Maar nu, na alles wat er in de pers verschenen is over dit meisje ("verward", "niet helemaal normaal", "kon geen nee zeggen", "moeilijke jeugd gehad"), gecombineerd met het feit dat de directeur haar niét van school stuurde -wat op zich een onlogische beslissing is-, vraag ik me toch meer en meer af hoe vrijwillig en met hoeveel "goesting" ze hieraan meedeed. "Meedoen omdat je niet anders durft" is wettelijk gezien ook "vrijwillig".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miauw! : 13 mei 2014 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Als niet het geval, dan zou dat nog kunnen gebeuren. 3) Als niet het geval, en als dit in een later stadium niet gebeurt, dan kunnen daar verschillende motieven voor zijn. 4) In Brussel gaat daarenboven het verhaal dat de Ruttiens uit elkaar zouden zijn. Het zou dus zomaar kunnen dat de ouders in deze afzonderlijk van elkaar én verschillend acteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En de verdere reacties zeggen ook veel. Maar toch is er nog steeds geen officiële bron die dit bevestigd, als die er zal komen? En kunnen we deze bron dan nog geloven? Zijn de namen dan ook wel de echte, betrokken personen? Ik lees verder de vele ingrepen qua censuur die zijn gebeurd. Waarom niet op dit forum? .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 14 mei 2014 om 02:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eigenaar van dit forum is een libertijn. HIJ bepaalt dat er op ZIJN forum zo weinig mogelijk gecensureerd wordt. De enige censuur waaraan dit forum zich niet kan onttrekken gaat uit van Centrum voor Gedachten-Kontrole en Repressie. De eigenaar van dit forum betaalt alles uit eigen zak en is daardoor niet schatplichtig aan deze of gene partij. Op dit forum heeft de PS bijgevolg geen énkele invloed.
![]() |
![]() |
#1130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tuurlijk, dat we daar zélf nog niet zijn opgekomen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnenkort gaat ze nog beweren dat de PS deel uitmaakt van de Illuminati.
![]() |
#1135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het schandaal is ook tot de Franse radio doorgedrongen
http://www.franceculture.fr/player/r...r?play=4848094 Joëlle MASCARA wordt Milquet inmiddels genoemd |
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 |
Europees Commissaris
|
![]() "Un silence orchestré était ainsi de mise parmi les journalistes. Du moins jusqu'�* ce que l’effet internet, avec la puissance des médias alternatifs et des réseaux sociaux ne réussisse �* troubler ce silence concerté et qu'un député ne décide finalement de révéler que l’un des garçons impliqués n'était autre que le fils de la ministre de l’Intérieur."
Dat wisten we hiér zelfs nog niet, dat haar naam eindelijk gevallen is! Nog iemand die er nu nog aan twijfelt dat de minister in kwestie wel degelijk Milquet is? "Peu importent d’ailleurs les raisons pour lesquelles Joëlle Milquet aurait éventuellement abusé de son pouvoir. Seuls comptent les abus dont elle se serait, ou non, rendue coupable. À la ministre désormais de se défendre et de nous rassurer": dat zal pas voor na de verkiezingen zijn, zeker? ![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 15 mei 2014 om 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1140 | |
Secretaris-Generaal VN