![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dansen op zijn graf, uit politieke overwegingen? Wel, als ze het doen, dan mag er tegengas gegeven worden: drie indexsprongen, waardoor mijn actueel pensioen nog altijd iets meer dan 6 procent lager is dan initieel beloofd. (kijk wel naar mijn op: het was een nodige ingreep ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De timing is ideaal voor de CD&v, hoe crue het ook klinkt. Want niemand kan iets "slecht" nu zeggen. De TV zenders zullen volop de carrière van het CD&V "boegbeeld" tonen. En dan binnen een week, vlak voor de verkiezing, natuurlijk een triomfantelijke staatsbegrafenis met de CD&v boegbeelden op kop. Ben 100% zeker als je volgende week een peiling doet, dat je toch een paar procent verschuiving zal krijgen. En dat het gevolgen zal hebben voor de verkiezing. En denk dat NVa vooral de gevolgen zal dragen, want een deel van hun kiespubliek zijn oude CD&v stemmers. SPa en co, zullen weinig tot geen effect eruit halen. Ja, het klinkt crue, maar het gezegd is er nog altijd: "De ene zijn dood, is de andere zijn brood". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij meer interesseert is of de familie de DEXIA revenuen nog gaat terugbetalen?
Of gaan we een situatie accepteren waarin de erven Jean-Luc nooit meer hoeven te werken omdat papa een vrolijke graaier (en incompetente econoom) was? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Langs de andere kant denk ik niet dat de CD&V een indexsprong nog zeer vaak asociaal gaat noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat te man teveel 'verwachtingen' had.
Je moet natuurlijk altijd positief blijven, maar als je op 73 jarige leeftijd, zo'n zware operatie ondergaat.... Laat dan even de kelk aan u voorbijgaan. Hang de stoere niet uit, met foto's aan de barbecue. Hij zou op vakantie gestorven zijn in het buitenland na een val. Dat doet al vermoeden, dat hij er weer volop tegenaan is gegaan. Het is heel erg voor zijn vrienden en familie daar niet van. Maar eens komt de dag dat men zegt, je zal het rustig aan moeten doen. Nu, dat bleek in zijn mediaoptreden na die operatie zeker niet het geval. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() De N-VA-stal is vooral erg vuil als hun stalgenoten zo reageren op de dood van een politicus van een andere partij. Een vuile, smerige boel, zo bevestigt de titel van deze draad. De partij van de psychopaten. Een nuance: veel psychopaten leren hun gebreken kennen en leren daar dan ook goed mee omgaan (niets tegen die mensen), maar de N-VA-psychopaten hebben niet eens door hoe ziek ze zijn.
Sterkte aan alle kennissen van Dehaene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vond Dehaene eigenlijk wel een goede politicus in zijn tijd, het spijt me zelfs te horen dat hij overleden is.
Heb slechts 1 bedenking: Waarom verdorie mijn koers onderbreken om heel die zever uit te zenden, kwam dat nu echt op dat uurtje aan, kon dat niet in het nieuws van zes? Ach nee dat is juist, dan moesten ze VTM laten voorgaan. Toch sterkte aan de familie. PS. Mijn koers laten onderbreken! Awel nu stem ik nooit meer voor hem voila. Laatst gewijzigd door Hoomer : 15 mei 2014 om 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de familie een tragedie.
Verder horen we nu hetzelfde "grootste staatsman die Belgie ooit gehad heeft" liedje als toen met Martens.
![]() |
![]() |