![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien is het zever, want voor de VDAB zal ten eerste niet kunnen gestemd worden, en in de klas waar mijn kleinkind studeert (die voor het eerst moet stemmen) weten ze maar al te goed voor welke partij ze kiezen. Dat hebben ze onderling met mekaar besproken. 17 van de 18 leerlingen stemmen N-VA. De enige die SP-a stemt doet dat omdat hij met die partij rekent op meer tolerantie in verband met drugsgebruik.
![]() |
#385 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 mei 2014 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Gouverneur
|
![]() Bij de ouderen gaat dat gewoon door...Ze stemmen gewoon op dezelfde partij waar hun voorouders gestemd hebben,generaties gaat dat voort.Hoe slecht,hoe corrupt,hoe meer je moet belasting betalen ondanks je partij,nee ze blijven trouw aan een partij.Hoe wil je dan dat het wat veranderd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door dalibor : 17 mei 2014 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was voor zover ik weet een peiling die bij de Leuvense studenten werd afgenomen.
![]() |
#391 |
Minister-President
|
![]() zou het daardoor zijn dat de CD&V-ers nu zo aangeslagen zijn??? Zouden ze schuldgevoelens hebben omdat ze een doodzieke mens nog deden opdraven voor hun campagne????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zie bij Calvinist net staan "banneling". Is dat een volgende rang (kan ik me nauwelijks indenken, enkel als "beginrang"), of betekent dat dat hij verbannen is omwille van zijn vuilbekkerij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meneer Pauwels (VRT-journalist)heeft het goed gezien,met meneer Dehaene is er meer overleden dan een ex-politicus....
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...enleving.dhtml Dit stuk zou bijna kunnen deel uitmaken van een afscheidsrede voor JLD Laatst gewijzigd door kelt : 17 mei 2014 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou er aan toevoegen:
In "zijnen" tijd waren de Belgische omstandigheden bijwijlen vergelijkbaar met een wild bonkende stier,en meneer Dehaene reed er op (Let The Beast Go !)..en NIEMAND,ook in het grote buitenland,kon negeren dat HIJ die stier commandeerde. Nu is Belgie ,de federale regering,een vrijwel lamme ezel hangend aan de Euro-wortel. Welk soort politicus hebben we nodig om daar een beetje leven in te brengen? Euro-wortels zijn onvoldoende als maaltijd... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 17 mei 2014 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grappig toeval enkele maanden terug neem ik een Ryanair vlucht in Charleroi en hij zit net rechtover mij in de vertrekhal met zijn vrouw naast hem. Ik zeg tegen mijn zoon van 22, kijk dat is Dehaene. Hij wist begot niet wie Dehaene was. Dus alles is relatief. Hij weet wel alles perfect van Hitler en enkele andere historische figuren maar Dehaene nee daar had hij nog niet van gehoord. Dus al dat gelul is obsoleet. In het beste geval wordt er een straat naar hem genoemd (waarvan de toekomstige jongeren geen flauw benul gaan van hebben) Er gaat nog wat afgezeverd worden om hem politiek te recupereren maar voor de rest gaat hij verdwijnen uit het algemeen geheugen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Banneling
|
![]() Hoorde een dame op radio 2, vrijdagmiddag hem bedanken voor alles wat hij voor Vilvoorde heeft gedaan. Effe gekotst en nagedacht. De industrie is verdwenen, werkloosheid scheert hoge toppen, Nederlands is een minderheid als spreektaal op de straten. Staatshervorming die zo gebrekkig was dat er al 2 nieuwe zijn gekomen. Alle schoolvrienden zijn weggetrokken uit Vilvoorde. De plaats is ingenomen door hoofddoekdragenden en gekleurde anderstaligen die werkloos zijn. Boekhouding met rode cijfers. Dank u J.L.
Als manager was hij ook goed. Hij zat in het bestuur bij Lhernout en Hauspie, Dexia. Over de doden niets dan goed, maar je moet niet overdrijven hé. Vilvoorde kreunt van geluk na het goed bestuur van de laatste 20 jaar. Alle problemen opgelost. |
![]() |
![]() |