![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wacht! Opnieuw!!!!! Zelfde vraag maar input: voordelige spontane mutaties. Men kan U dikwijls kanker voorspellen ja, en ze zien dat ook al steeds beter op voorhand in je bloed. Dus? ![]() Maar mag ik er dan vanuit gaan dat er geen voorbeelden zijn van spontane voordelige mutaties bij zoogdieren o.a.? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik toonde de verschillen van beide organismes.. Ik heb het erover dat je onderzoeken met bacteriën niet kan toepassen op dieren zoals ons en honden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Kanker cellen kopieren even snel of traag als andere cellen hoor. Bij jonge mensen (puberteit), die nog snel cellen aanmaken gezien ze nog moeten groeien, is kanker dan ook veel desastreuzer dan bij wat oudere mensen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het komt uit een boek dat mensen die zo hardnekkig de theorie verdedigde mij aanraadde. Toen botste ik op de animatie van die cell, heb je ze al gezien? Kijk goed en zeg me dan, ze ijvert niet ... Het is daar een hele samenwerking vanbinnen van puur IJVEREN!!! GVD man!!!! En mij dan verwijten en uitgepraat zijn als ik de feiten onder je neus duw??? De onderzoeken tonen niets, je hebt mij geen voordelige spontane mutaties getoond, kanker en bacteriën. Laatst gewijzigd door Peche : 19 mei 2014 om 01:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://bigthink.com/daylight-atheism...ions-in-humans |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 |
Banneling
|
![]() En dan gaan mannen als praha later zetten, "we hebben u genoeg getoond"...
Bacteriën en kanker als bewijs voor -spontane- mutaties in evolutie naar voren duwen... En dan ben ik de koppigaard ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
Minister
|
![]() Verschillen die niet relevant zijn. Maar zoals ik al zei: beide onderzoeken zullen ons zaken leren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Van wetenschappelijke essays naar "big think dot com" Increased bone density Mallaria ressitentie. Color vision Nice... hebben we al gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Er zijn inderdaad enzymen - zoals ik al zei - die er fouten zullen uithalen maar ze zullen er niet alle fouten uit halen (zei het dat de ratio heel erg klein is van doorgelaten mutaties). Als dat gebeurt, dan loopt het niet per se fout af. Wie zegt dat? Bron? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hoe we anders dan door zoiets tot een andere soort kunnen komen? Praha zegt spontane mutaties... Ik zie niets spontaan gebeuren, zelfs niet in de observaties. In beide onderzoeken heeft de mens dik liggen duwen... en dat is wat ze ons zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Minister
|
![]() Kom kom, ik heb je ook al frameshift mutaties en gene duplication gegeven als MECHANISME van hoe zo'n mutaties dag in/dag uit gebeuren. Ik heb er zelf bij verteld dat deze combo een heel belangrijke factor is voor macro evolutie, meer specifiek om toe te laten om informatie bij te winnen in DNA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://scholar.google.be/scholar?q=I...ed=0CCoQgQMwAA http://scholar.google.be/scholar?q=m...0%2C5&as_vis=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet "personificatie" van Harvard, maar is "ijveren" dan een slecht woord? De cell ijvert zich in haar oorspronkelijke status te houden... hoe zou jij dat dan zeggen? Gij zegt zelf dat het fout afloopt, uw laatste bronnen van google, voor big think dot com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kweek rashonden en je krijgt nog steeds kleine afwijkingen binnen die honden (waar ze dan niet meer mee kweken) en je krijgt dieren die erg gevoelig zijn voor allerhande ziektes. Met een grote genenpoel maken we meer kans om te overleven maar kunnen we minder snel in een bepaalde richting evolueren. Doe het omgekeerde en je zal allemaal hetzelfde uitzien maar veel zwakker zijn omdat je genenpoel veel beperkter is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Begrijp mij niet verkeerd. Ik vind wat Darwin of Dawkins doen qua wetenschappelijk werk op zich wel goed. Ik vind het alleen geen goed idee om in de wetenschap idolen gaan op te werpen omdat je dan soms argumenten krijgt die gebaseerd zijn op populariteit of authoriteit ipv feiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
Banneling
|
![]() Ok daar ga ik mee akkoord.
Maar die botdichtheid, is ze spontaan? http://radiopaedia.org/articles/gene...sity-in-adults En die resitenties hebben we toch gehad? Voor mij zegt dat niets, ... we hebben mensen die resistent zijn tegen AIDS, maar hun nakomelingen zijn dat dan weer niet. Evenals die beenderen. Het zijn meestal de nadelige mutaties die we mee erfen zoals botontkalking en andere. Ik wil dat nu allemaal wel erkennen als spontane mutaties, maar hoe gaat zoiets de evolutie opbouwen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terug naar 200 pagina's geleden Laatst gewijzigd door praha : 19 mei 2014 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Feit is dat de snelle progressie die er met honden ( niet alleen honden nvdr ) is verwezenlijkt berust op het simpele feit dat men de natuur net niet op zijn beloop liep en een handje ging toesteken. Citaat:
Ik kan niet al jouw vragen beantwoorden _ niemand trouwens _ en ze doen er weinig toe met betrekking tot het onderwerp... in feite zijn het allemaal sub-discussies die je aan wilt gaan. Mijn vragen _ staan hier al zeker 300 pagina's op negeer _ houden wel rechtstreeks verband met het onderwerp en kunnen wel beantwoord worden door jou ... vaak zelfs heel simpel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent echt van plan het hele zaakje opnieuw over te doen om toch maar het hekel punt naast je neer te kunnen leggen Citaat:
en wanneer de volgende mutatie optreedt en wat ze precies inhoudt. Citaat:
... er zijn trouwens talloze voorbeelden de revue gepasseerd. Je enige weerwoord was toen iets in den trend van: maar heeft dat geleid tot een nieuwe soort ? Laatst gewijzigd door praha : 19 mei 2014 om 16:20. |
|||
![]() |
![]() |