Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 mei 2014, 12:15   #221
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

België is een sardienendoos...
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 10:23   #222
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
Mijn Indië?..
Ik ben geboren en getogen in Amsterdam!, dus hoezo mijn Indië?.

En verder over al dat historische waar u wederom mee komt aanzetten.
Dat is mooi man, maar tijden veranderen. U leeft kennelijk nog in het verleden.

Dankzij onder andere Saoedi-Arabië wordt het internationaal terrorisme aangewakkerd tegen het Westen.
Waarbij de islam als een handig excuus wordt gebruikt.

Als u zo begaan bent met moslims, dan weet u dus dat zwijgen niet helpt.
Maar juist stelling nemen tegen de radicale islam, en onze normen en waarden verdedigen.
En niet elke keer onder het motto van politieke correctheid, een knieval maken en toegeven. En ja dat is wat de PvdA zeker in Amsterdam keer op keer gedaan heeft.

Jeff
De koloniale tijd is inderdaad al lang voorbij.
Daarom, Nederland regeert niet over Saoedi-Arabie en niet over het grootste deel van de wereld.
Daarom is de actie van Wilders om Saoedi -Arabie te bekeren met stickers, compleet idioot.
Als we Wilders zijn gang laten gaan, kan Nederland de komende jaren heel wat bedrijven sluiten.
De PVV is de pest voor ons land.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 10:57   #223
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
Als u zo begaan bent met moslims, dan weet u dus dat zwijgen niet helpt.
Maar juist stelling nemen tegen de radicale islam, en onze normen en waarden verdedigen.
En niet elke keer onder het motto van politieke correctheid, een knieval maken en toegeven. En ja dat is wat de PvdA zeker in Amsterdam keer op keer gedaan heeft.

Jeff
Yep, stelling tegen radicale Islam. Nou dat kennen we, vanuit z'n preekstoel

Quote: De PVV kwam in het debat over de missie naar Mali zwaar onder vuur te liggen van de andere partijen.
De PVV steunt de missie niet, terwijl een van de doelen is het bestrijden van de moslimextremisten in het gebied
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 11:09   #224
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
De koloniale tijd is inderdaad al lang voorbij.
Daarom, Nederland regeert niet over Saoedi-Arabie en niet over het grootste deel van de wereld.
Daarom is de actie van Wilders om Saoedi -Arabie te bekeren met stickers, compleet idioot.
Als we Wilders zijn gang laten gaan, kan Nederland de komende jaren heel wat bedrijven sluiten.
De PVV is de pest voor ons land.
En maar emmeren, Nederland kan het alleen wel af zonder de EU en zonder de Euro.
Lekker bezig dan: Turkije, €4 miljard handel. Saoedie Arabië, €6 miljard handel. Plus welk ander land nog volgt.

Als hij nog even doorgaat heeft hij de zaak zo aan gort geholpen dat zelfs de EU er geen gat inziet om ook nog maar een cent in te willen steken aan dan broodnodige steun
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 12:49   #225
Pinda
Parlementsvoorzitter
 
Pinda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2011
Locatie: Amsterdam / Nederland
Berichten: 2.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
De koloniale tijd is inderdaad al lang voorbij.
Daarom, Nederland regeert niet over Saoedi-Arabie en niet over het grootste deel van de wereld.
Daarom is de actie van Wilders om Saoedi -Arabie te bekeren met stickers, compleet idioot.
Inderdaad compleet idioot.
Want dat van het "bekeren van Saoedi-Arabië met stickers", heeft u gewoon verzonnen.

Die stickers hebben niet meer als doel om Nederlanders bewust te maken van de gevaren van de islam.
Iets wat wilders al heel lang probeert te doen.

Persoonlijk vind ik die stickers maar niks, en had ik zodoende liever gezien dat hij mensen aanraad om bijvoorbeeld het boek te lezen van Prof. dr. Hans Jansen getiteld; islam voor varkens, apen, ezels en andere beesten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Als we Wilders zijn gang laten gaan, kan Nederland de komende jaren heel wat bedrijven sluiten.
De PVV is de pest voor ons land.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
En maar emmeren, Nederland kan het alleen wel af zonder de EU en zonder de Euro.
Lekker bezig dan: Turkije, €4 miljard handel. Saoedie Arabië, €6 miljard handel. Plus welk ander land nog volgt.

Als hij nog even doorgaat heeft hij de zaak zo aan gort geholpen dat zelfs de EU er geen gat inziet om ook nog maar een cent in te willen steken aan dan broodnodige steun
Tja bangmakerij weer heren,
Uw beiden projecteert hier eerder uw eigen angsten die niet door iedereen gedeeld worden. Dus sta mij vrij om te twijfelen over datgene wat u beiden beweert.

Bovendien aangezien ik geen kapitalist ben, is handel zodoende geen heilighuisje voor mij.

Verder denk ik toch dat het door een flinke generatie verschil komt dat u beiden en ik er heel anders over denken.
Voor jullie is het meer, "niet je kop boven het maaiveld uitsteken." Echter voor mijn generatie is het meer, "ere gaat naar wie ere toekomt".


Jeff
__________________
Een Belgicist over Nederland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alles wat ik beweer over Nederland is correct.
Pinda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 12:56   #226
Pinda
Parlementsvoorzitter
 
Pinda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2011
Locatie: Amsterdam / Nederland
Berichten: 2.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Yep, stelling tegen radicale Islam. Nou dat kennen we, vanuit z'n preekstoel

Quote: De PVV kwam in het debat over de missie naar Mali zwaar onder vuur te liggen van de andere partijen.
De PVV steunt de missie niet, terwijl een van de doelen is het bestrijden van de moslimextremisten in het gebied
Ten eerste; stelling nemen kan op verschillende manieren gedaan worden.
Een simpele tekening kan in sommige gevallen al genoeg zijn.

Ten Tweede; was het niet alleen de PVV die tegen die missie was, de sp stemde ook tegen deze missie.

Ten derde; gezien de staat van onze krijgsmacht mede veroorzaakt door jaren lange bezuinigingen, is het maar de vraag of het wel zo verstandig is om die Mali missie te doen.

Ik zelf vind namelijk van niet!.



Jeff
__________________
Een Belgicist over Nederland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alles wat ik beweer over Nederland is correct.
Pinda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 14:00   #227
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
Ten eerste; stelling nemen kan op verschillende manieren gedaan worden.
Een simpele tekening kan in sommige gevallen al genoeg zijn.

Ten Tweede; was het niet alleen de PVV die tegen die missie was, de sp stemde ook tegen deze missie.

Ten derde; gezien de staat van onze krijgsmacht mede veroorzaakt door jaren lange bezuinigingen, is het maar de vraag of het wel zo verstandig is om die Mali missie te doen.

Ik zelf vind namelijk van niet!.



Jeff
Pfffhhh .....
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 14:02   #228
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
Tja bangmakerij weer heren,
Uw beiden projecteert hier eerder uw eigen angsten die niet door iedereen gedeeld worden. Dus sta mij vrij om te twijfelen over datgene wat u beiden beweert.

Bovendien aangezien ik geen kapitalist ben, is handel zodoende geen heilighuisje voor mij.

Verder denk ik toch dat het door een flinke generatie verschil komt dat u beiden en ik er heel anders over denken.
Voor jullie is het meer, "niet je kop boven het maaiveld uitsteken." Echter voor mijn generatie is het meer, "ere gaat naar wie ere toekomt".


Jeff
Vrees voor je dat ondernemers er anders over denken

Quote: Bovendien aangezien ik geen kapitalist ben, is handel zodoende geen heilighuisje voor mij.
Ik ook niet (tot op zekere hoogte) maar er is wel geld nodig om Nederland te kunnen laten draaien

Laatst gewijzigd door Adrian M : 19 mei 2014 om 14:07.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 15:21   #229
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
Ten derde; gezien de staat van onze krijgsmacht mede veroorzaakt door jaren lange bezuinigingen, is het maar de vraag of het wel zo verstandig is om die Mali missie te doen.

Ik zelf vind namelijk van niet!.



Jeff
Als u de staat van het Nederlandse Leger definieert naar zware eenheden klopt dit zondermeer. Er zijn slechts weinig zware eenheden meer over.

Daarentegen de lichte eenheden zoals SOF eenheden en Mariniers (SOC troepen) zijn goed uitgerust. Op SOF eenheden werd nooit bespaard, in de loop van jaren zelfs verdriedubbeld
Het is tamelijk opvallend dat de krijgsmacht zeer sterk ingezet heeft op SOF. In vergelijking met andere landen vreemd genoeg zelfs opvallend hoog.
De Britse SAS bijvoorbeeld heeft evenveel operators als SF KCT.
De “oudste SF” in specifiek Nederland, het huidige MARSOF, zagen de afgelopen paar jaar het aantal operators zeer sterk omhoog gaan.

Voor dit type missie is de Nederlandse Krijgsmacht tamelijk geschikt en heeft het tevens voldoende (SOF) voortzettingsvermogen om aan te kunnen.
Daar komt bij, financieel gezien, UN missies voor een flink deel vergoed worden door de UN
Missies zoals Afghanistan dienen daarentegen geheel uit eigen middelen betaald te worden
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 15:54   #230
Pinda
Parlementsvoorzitter
 
Pinda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2011
Locatie: Amsterdam / Nederland
Berichten: 2.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Pfffhhh .....
Oei de Freek is het er niet mee eens?.


En toch is geen woord gelogen meneer!.

Jeff
__________________
Een Belgicist over Nederland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alles wat ik beweer over Nederland is correct.
Pinda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 16:00   #231
Pinda
Parlementsvoorzitter
 
Pinda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2011
Locatie: Amsterdam / Nederland
Berichten: 2.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Vrees voor je dat ondernemers er anders over denken
Dan is het aan ondernemend Nederland om zich uitspreken, en dus niet aan een PvdA'er of zijn stemvee omdat te doen.

Bovendien is het niet zo dat de PvdA ondernemend Nederland wil verdedigen gezien hun belastingplannen, maar gebruiken ze dit onderwerp gewoon als een stok om "politiek ongewenste figuren en/of bewegingen" neer te slaan.

Ik kijk daar heel makkelijk doorheen, jammer dat u dat niet kan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Quote: Bovendien aangezien ik geen kapitalist ben, is handel zodoende geen heilighuisje voor mij.
Ik ook niet (tot op zekere hoogte) maar er is wel geld nodig om Nederland te kunnen laten draaien
Mooi man,
Echter geld verdienen kan men op verschillende manieren, en ook daar hebben wij PvdA & Co niet voor nodig.

En nu maar iets grappigs;
Freek de Jonge - 'Mijn Buren'

Jeff
__________________
Een Belgicist over Nederland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alles wat ik beweer over Nederland is correct.
Pinda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 16:09   #232
Pinda
Parlementsvoorzitter
 
Pinda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2011
Locatie: Amsterdam / Nederland
Berichten: 2.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Als u de staat van het Nederlandse Leger definieert naar zware eenheden klopt dit zondermeer. Er zijn slechts weinig zware eenheden meer over.

Daarentegen de lichte eenheden zoals SOF eenheden en Mariniers (SOC troepen) zijn goed uitgerust. Op SOF eenheden werd nooit bespaard, in de loop van jaren zelfs verdriedubbeld
Het is tamelijk opvallend dat de krijgsmacht zeer sterk ingezet heeft op SOF. In vergelijking met andere landen vreemd genoeg zelfs opvallend hoog.
De Britse SAS bijvoorbeeld heeft evenveel operators als SF KCT.
De “oudste SF” in specifiek Nederland, het huidige MARSOF, zagen de afgelopen paar jaar het aantal operators zeer sterk omhoog gaan.

Voor dit type missie is de Nederlandse Krijgsmacht tamelijk geschikt en heeft het tevens voldoende (SOF) voortzettingsvermogen om aan te kunnen.
Daar komt bij, financieel gezien, UN missies voor een flink deel vergoed worden door de UN
Missies zoals Afghanistan dienen daarentegen geheel uit eigen middelen betaald te worden
Neen, ik heb het over de krijgsmacht in het algemeen.
Bovendien dat gene wat u aanhaalde, is niet meer dan een doekje voor het bloede.

Dergelijke eenheden hebben namelijk ook ondersteunend personeel en middelen nodig, en daar is gewoon op gekort.
Om dan een missie zoals Mali te doen, na alle problemen binnen de krijgsmacht is gewoon onverstandig.

En het besluit om het als nog te doen, is gewoon zoals met Kosovo en elders.. louter een politiek dingetje om internationaal(koenders pvda) een leuke sier te maken.

Had men werkelijk het beste voor met de krijgsmacht, dan had men toch een heel ander beleid gehad.
En daar blijf ik bij.


Jeff
__________________
Een Belgicist over Nederland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alles wat ik beweer over Nederland is correct.
Pinda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 17:49   #233
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
En maar emmeren, Nederland kan het alleen wel af zonder de EU en zonder de Euro.
Lekker bezig dan: Turkije, €4 miljard handel. Saoedie Arabië, €6 miljard handel. Plus welk ander land nog volgt.

Als hij nog even doorgaat heeft hij de zaak zo aan gort geholpen dat zelfs de EU er geen gat inziet om ook nog maar een cent in te willen steken aan dan broodnodige steun
Ik ook wel eens vaker gezegd, met welk doel doe je bepaalde uitspraken? En welk voor de pvv gewenst effect zal dit dan hebben? Het ziet er naar uit dat dit een calimero slachtofferrol en kleingeestige politiek is van de hoogste orde.
Want dat is zijn doel: oh wat zijn die anderen zo verschrikkelijk en stem maar op mij!!!!
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 20:31   #234
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
Dan is het aan ondernemend Nederland om zich uitspreken, en dus niet aan een PvdA'er of zijn stemvee omdat te doen.

Jeff
Dat heeft ondernemend Nederland dan ook gedaan. o.a. toen Wilders ging kloten tijdens Turkije.
Even voor de duidelijkheid, niet alleen de pvda - alle partijen- moeten niets hebben van de PVV en z'n stemvee.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 20:35   #235
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
En het spijt me dat ik het moet zeggen, maar veel Belgen zijn ook dom.
Natuurlijk dat. Moesten ze minstens even slim zijn als de Hollanders, Belgie zou niet eens meer bestaan.
__________________
"What terrifies me is if ISIS were to detonate a nuclear device and kill 50 million Americans. Imagine the backlash against peaceful Muslims?" - Norm McDonald
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 20:37   #236
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
De PVV steunt de missie niet, terwijl een van de doelen is het bestrijden van de moslimextremisten in het gebied
Als je moslimextremisten wil bestrijden, stop dan met de auto te rijden.
__________________
"What terrifies me is if ISIS were to detonate a nuclear device and kill 50 million Americans. Imagine the backlash against peaceful Muslims?" - Norm McDonald
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 20:39   #237
Kaaskoppie
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 oktober 2013
Berichten: 1.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Natuurlijk dat. Moesten ze minstens even slim zijn als de Hollanders, Belgie zou niet eens meer bestaan.
dus in feite wil je zeggen dat de Vlamingen... Belgie verdienen
Kaaskoppie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 20:43   #238
Pinda
Parlementsvoorzitter
 
Pinda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2011
Locatie: Amsterdam / Nederland
Berichten: 2.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Ik ook wel eens vaker gezegd, met welk doel doe je bepaalde uitspraken? En welk voor de pvv gewenst effect zal dit dan hebben? Het ziet er naar uit dat dit een calimero slachtofferrol en kleingeestige politiek is van de hoogste orde.
Want dat is zijn doel: oh wat zijn die anderen zo verschrikkelijk en stem maar op mij!!!!
Inderdaad, en het werkt ook nog.
Het lijkt veel op "het moet eerlijker van de PvdA" of Anders D66".

Het feit is, is dat politiek Nederland gewoon ongeloofwaardig is geworden.
"Veel beloven en weinig geven, doen de zotten in vreugde leven".

De PVV is dan ook in mijn ogen een symptoom van een oude ziekte,
politieke nalatigheid!.
Waarom "men" zich daarom focust op de PVV is en blijft voor mij een groot raadsel.

En als laatste dit: Indien PVV stemmers dom zijn, Tokkies zijn, denken met de onderbuik.. Wat zijn dan die gene die ondanks alles blind blijven vertrouwen op die kliek die hen al jaren lang bedriegt en besteelt?.

Politiek Nederland is dan ook in mijn ogen ziek.

Jeff
__________________
Een Belgicist over Nederland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alles wat ik beweer over Nederland is correct.

Laatst gewijzigd door Pinda : 19 mei 2014 om 20:44.
Pinda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 20:44   #239
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaaskoppie Bekijk bericht
dus in feite wil je zeggen dat de Vlamingen... Belgie verdienen
Eerlijk gezegd heb jij ook niet veel recht van spreken, kameraad, in 1830 zijn jullie gaan lopen voor twee brusselaars, een franse rattachist en een paardekop.
__________________
"What terrifies me is if ISIS were to detonate a nuclear device and kill 50 million Americans. Imagine the backlash against peaceful Muslims?" - Norm McDonald
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2014, 20:52   #240
Pinda
Parlementsvoorzitter
 
Pinda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2011
Locatie: Amsterdam / Nederland
Berichten: 2.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Dat heeft ondernemend Nederland dan ook gedaan. o.a. toen Wilders ging kloten tijdens Turkije.
En hoeveel handel hebben zij verloren?.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Even voor de duidelijkheid, niet alleen de pvda - alle partijen- moeten niets hebben van de PVV en z'n stemvee.
Alle partijen??..
Werkelijk?.. U bent echt zo naïef?.

Kom op zeg.
Politiek Den Haag zit vol adders, die het pluche belangrijker vinden dan principes.
En over de PVV haar stemvee, je hoef alleen naar de media te kijken om te zien hoe men zitten te vissen bij de PVV stemmer.
Door af en toe een EU kritisch, hetzij immigratie gerelateerde onderwerpen, een oordeel te laten vallen.

U mag dan wel de PVV en haar kiezers(potentieel) hebben laten vallen, dat betekent noch echter niet dat de politieke realiteit dat ook gedaan heeft.
Ik zou zeggen, lees eens wat meer dan alleen die voorgekauwde politiek correcte bronnen van u.


Jeff
__________________
Een Belgicist over Nederland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alles wat ik beweer over Nederland is correct.
Pinda is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be