![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Dewever is een lafaard in het kwadraat.
IPV de EUSSR verspilling en transfers naar hangmat landen als Portugal, griekenland, italie , spanje aan te klagen hangt hij de eurofiel uit omdat bon ton is. Hoeveel miljard vloeit er weg uit VL? IPV het migratiemisbruik dat ons makkelijk 6 miljard euro per jaar kost waarbij 3de generatie vreemdelingen hun familie laten overkomen om uitkeringen te trekken of waar er single flats gebouwd worden enkel en alleen voor illegalen... of waar de islam massaal meer subsidies kreeg van zowel Bourgois als Dewever. vreemdelingen hebben een hele lobby achter zich en de moslims zijn een steeds machtigere stemblok dus blijven buiten schot.... IPV De miljardentransfers die dit jaar oplopen tot 16 miljard euro naar het communistische paradijs wallonie . Maar Dewever durft het zelfs niet meer vernoemen. IPV de vette staat waarbij overheidswerknemers tal van voordelen krijgen die er in de prive niet zijn of waar er veel te veel volk is voor een bepaalde taak. Ik zag bvb afgelopen week 6 brandweermannen een naamkaartbordje ophangen in buurt van de konijnenpijp in Antwerpen en ze gingen dit heel de dag zo doen vertelden ze. 1 mag deed het werk en de andere 5 keken toe... Enfin de staat ontvetten zit er ook niet in echt in met Dewever. IPV de massale overbodige subsidies 250 miljoen aan de linkse media ... Maar daar raakt hij ook niet aan integendeel ze kregen meer van de n-va voogdijminister. Zo lang de media maar unfiform PC blijft. En zo kunnen we nog even verder gaan..... Maar op wie schiet hij wel de Vlaming met tegenslag of die zijn pensioen niet meer welvaartvast ziet. De allochtoon met een fortuin in land van herkomst krijgt verhoogt leefloon... De VL die spaarde niks. Trouwens welke echte job heeft Dewever eigenlijk al gehad? Dewever durft niet snijden daar waar er sterke tegenstand is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() je reageert niet op de inhoud. Hij durft niet raken aan de veel grotere heilige politiek correcte huisjes. En geniet maar van die zogezegde monsterscore het zal de laatste zijn. De n-va is een lege doos zonder echte achterban en buiten een echte basis.
Of denk je dat de basis van ceo s , artsen en ondernemers veel stemmen oplevert. Trouwens de n-va is een eurofiele multiculpartij. Wie als Vlaming nog zelfbeschikkingsrecht wil hebben kan maar beter ver van die partij blijven of we beslissen niet meer in brussel maar parijs en berlijn beslist voor ons. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ilfalco, zou je niet beter uw stoma verversen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Schrik om te werken?
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Te lui om te werken? ik heb 10 jaar lang DAG en NACHT voor mijn zaak gewerkt. En nu al jaren in de prive.
Ik heb meer sociale bijdragen betaald dan waarschijnlijk al diegenen die hier reageerden. Het max als zelfstandige en ook geen recht op werkloosheidsuitkering. En BTW intresten, boetes voor minste administratieve foutje , inkomensbelasting , meerwaardebelasting , provinciebelasting, gemeentebelasting.... funding loss bij banken etc Feit blijft dat er naast het activeren van werklozen op veel andere domeinen geld door ramen en deuren wordt buiten gesmeten. Die beledigen laat ik voor wat ze zijn zegt veel over het niveau van bepaalde forumleden. Ze beten niet weter en ze zouden jaloers zijn als ze mijn niveau van welstand hebben. Voor mijn part mag men overigens gerust naar een VS systeem. Maar niet zoals Dewever enkel de zwakkeren aanpakken en daar waar hij schrik van heeft die gerust laten. Dewever is zichzelf aan het opblazen. Hij kon de vlaamse Václav Havel geworden zijn.....maar hij koos ervoor de belgische Thatcher te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Trouwens hoe kan je geloofwaardig de eigen werklozen activeren als jezelf massal Bulgaren en Roemenen via Muyters vergunningen geeft en in de EU stemt voor 60 miljoen nieuwe migranten bovenop de bestaande stromen.
Dewever is een stropop van het kapitaal die de lonen onder druk wil zetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Wever en zijn aanhang zijn in mijn ogen leugenaars en clowns, die uiteindelijk met de trado's in bed zullen duiken. Alles zal bij het oude blijven.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 mei 2014 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen Thatcher de macht overnam was England de zieke man van Europa. Zij heeft wel de boel rechtgetrokken en dank zij haar is England nu de meest aantrekkelijke economie van Europa. Men schat dat de UK op termijn de grootste economie wordt van Europa voor Duitsland. Het kampt minder dan Duitsland met vergrijzing en de economie is de meest liberale van Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan het in de regel goed vinden met Nederlanders en jou ken ik alleen van de rubriek "K&K". Maar plotseling voel je je geroepen een draad te openen over Bart De Wever. Ik neem aan dat je de man van haar noch pluimen kent. Toch open je een draad over zijn werkloosheidsbeleid. Met wat bemoei je je feitelijk? Ik zeg het niet dikwijls maar in jouw geval zeer duidelijk : fuck off! Laatst gewijzigd door robert t : 19 mei 2014 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou volgens jou Bart De Wever een asociale zak en boven een stomme idioot zijn ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel ex-Oostblokchauffeurs rijden er hier rond? Zelfs voor belgische firma's?
Hoeveel ex-Oostblokkers werken er in de bouwsector? Hoeveel Polen staan er muren te plamuren? De lijst is nog pakken langer en hij zal nog véél langer worden... Jobs die de Vlamingen kwijt zijn, niet omdat zij die jobs niet willen doen hoor... Reken daar de verloren arbeidsplaatsen bij waar migranten buiten de EU mee weg zijn.
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waaw wat een niveau... Besef jij eigenlijk hoe belachelijk je je maakt? Jij ziet een iemand zich schuldig maken aan een ad hominem en dus scheer jij direct alle NVA,ers over een kam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge moogt gerust op een ander stemmen hoor.