![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Behalve als er schrijffouten op staan, dan belanden ze onmiddellijk in de papiermand.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met andere woorden u dicteert hen wat ze moeten doen met hun geld. Met andere woorden u liegt als u zegt dat u niet hebt verteld wat ik met mijn spaargeld moet doen. Want ik moet het uitgeven, anders ben ik een dwaas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit is precies waarom ze op mijn stem kunnen rekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Degenen die toen begonnen aan hun studies klassieke filologie, moesten zich 4/5 jaar later echter jarenlang tevreden stellen met hier en daar een interim. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn heel goede cv's waar toch wel eens een schrijffoutje in staat. cv's worden beoordeeld op hun inhoud. Trouwens zwaktebod van u. Gebrek aan argumenten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je hebt zeker ook nog nooit gehoord van robotisering en automatisatie, die werkplaatsen vreten? Die loonlastenverlaging, je weet toch voor wie ze die willen? Dacht je dat die voor jou als werknemer was? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het feit dat die niet zomaar werk vinden, is dus niet uit de lucht gegrepen, en ik zit dan nog in de technologie sector. Ik wil me niet proberen in te denken wat het voor een arbeider van Ford Genk betekent. Uiteraard zijn er profiteurs, maar deze uitspraak van BDW is er toch echt wel een waar ik geshockeerd door ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft ook ergens gezegd of geschreven: bij een strengere aanpak (in andere landen) heeft men al vastgesteld dat één derde toch werk kan vinden, één derde niets meer van zich laat horen wegens niet echt dat geld of werk nodig, en één derde effectief problemen hebben om werk te vinden... Of neem de "jongerenwerkloosheid" die in bepaalde steden tot 40% is! Een verloren generatie, waarvan velen zelf verantwoordelijk zijn om met lege handen en een leeg brein in de maatschappij te zitten wachten op een uitkering! enz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Mensen met uw probleem noemt men ook nogal eens mensen met tunnelvisie,als u nu per ongeluk werk moest zoeken,ze zoeken nog mensen om de Antwerpse ring te overkappen!
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk net niet dat die vacatures statisch zijn, want werk schept werk. Als die vacatures ingevuld zijn, komen er ondertussen weer bij. Nu dit gezegd zijnde zullen er altijd werklozen zijn. Maar de goede cv's die vinden altijd werk. Dat is nu eenmaal zo en daar gaat het om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Als je je werk goed kan doen geraak je heus wel aan de bak. Taalfoutjes worden deze jongens vergeven. Zelfs in Charleroi.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20140518_003 |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik werk zou moeten zoeken vind ik binnen de kortste keren werk. Dat is nog niet zo lang geleden uit eigen initiatief gebeurd. Ik heb trouwens geen probleem, dat heeft u. Leer eerst deftig discussieren want als iemand het niet met u eens is, dan wordt u driftig. Laatst gewijzigd door stuyckp : 19 mei 2014 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Men zou mijns inziens al een aardige besparing bereiken door de provincies op te doeken. |
|
![]() |
![]() |