![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat was dan wel de vraag? Ik doe het dikwijls in 10-15min, eten inbegrepen. Jij wil hier natuurlijk eindeloze opsommingen en gelul lezen over hoe iemand zich 's morgens klaarmaakt. Enkel de essentie is genoeg voor mij. Bij sex net hetzelfde: broek af, geen voorspel, erin en zo snel mogelijk komen. De rest is bijzaak ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 5.50 Wakker worden
6.00 Douchen 6.20 Omkleden 6.30 Eten 6.50 Tanden poetsen 6.55 vertrekken naar men werk
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oulala Hypochonder calm down man, ik vind het gewoon leuk te lezen wat iedereen zoal 's morgens doet LOL
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 9.30 word ik wakker.
9.40 sta ik op. 10.00 ga ik douchen. 10.15 klaar met douchen. 10.20 doe ik mijn haartjes en deo/parfum op. en dan ben ik om ongeveer 10.25/30 wel helemaal klaar . ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opstaan rond 8, 8.13 vertrekken, aan het bureau om 8.30.
Alle tijd vòòr de werktijd is compleet verloren tijd die enkel in functie staat van het gaan werken.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Elke dag douchen is zeer slecht voor de huid (uitdroging, schimmels, sneller rimpels enz.) en de vele chemische potjes, zalfjes, geurtjes en shampoos zijn uiteraard eveneens af te raden.
Ik vind het best wel spijtig dat de reclameindustrie de mensen zodanig gebrainwasht heeft dat ze de deur niet meer uit durven zonder een heleboel onnodige, tijdrovende en dure rituelen. Tja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 's Ochtends? Ik kom thuis om 6u30. Gedouched, want dat doe ik op't werk.
Dan heb ik de keuze, een lichte snack, wat internet en nog een uurtje of 2 in mijn werkplaatsje. Maar als u wil weten wat ik doe voor ik ga werken. Wekker staat op 21u15. Spring uit bed, kleed aan, borstel de haren, zwelg een caffeïnehoudende drank met 160mg caffeine, stap op de motorfiets en arriveer om 21u 40 op't werk.
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 8.00 uit bed rollen
8.01 beetje parfum onder mijn oksels spuiten 8.02 kleren aandoen 8.05 arriveert op werk, ready to shine!
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U werkt thuis?
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Monsterachtig... Da's al wat normaler...
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 21 mei 2014 om 08:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 6.30 wekker gaat af - ochtendgebed
6.35 douchen - tanden poetsen 6.45 omkleden 6.55 ontbijten inclusief tafelgebed 7.10 vertrekken |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 9.00 ready to smell?
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() 6.45 wekker; snooze-knop indrukken
6.54 wekker; snooze-knop indrukken 7.03 wekker; snooze-knop indrukken 7.12 wekker; me uit bed hijsen en kinderen wakker maken 7.15 koffie zetten, ontbijt en lunchpakketten voor de kinderen maken 7.30 douchen met douchemuts (haar wassen doe ik 's avonds, want het duurt 2 uur eer het droog is) 7.40 aankleden en haren borstelen 7.45 koffie en sigaretje 7.50 hét meest hectische moment van de dag: snel-snel "verloren" spullen van de kinderen bij elkaar zoeken en/of snel nog briefjes invullen die al dagen eerder hadden moeten ingevuld en afgegeven worden 8.00 de twee oudsten uitzwaaien 8.15 de jongste met de auto naar school brengen 8.30 oef! rust! Even (rekbaar begrip) mail checken en sinds een week op politics.be komen piepen; zal ik blij zijn als de verkiezingen achter de rug zijn! ![]() of als ik de deur uit moet: 8.30: ontbijten, omkleden en plamuurwerk |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gebeurt er in de 20 minuten tussen 7u30 en 7u50? ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|