![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() BDW is alvast niet aan zijn proefstuk toe. Begin 2013 onderzocht Reynders de contacten van prins Laurent. De Wever merkte toen op dat men hem door de mazen van het net wou laten glippen. "Iedereen" wist dat prins Laurent "uiteraard de regels niet heeft gerespecteerd". Hij had daar wel geen bewijzen van, maar het zou allemaal naar boven komen. Vermoeden van schuld dus.
Er kwam natuurlijk niets van boven ondanks de vele "telefoontjes" die BDW had gepleegd. Hier opnieuw valt hij een partij aan o.g.v. vermoeden van schuld. Bewijzen kan hij het niet, maar ondertussen heeft hij toch maar weer geprovoceerd. En de dag erna zegt hij dat hij premier kan worden. Die kans is 0% (enkel omdat ik niet onder de nul kan gaan ![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vergis u niet. Laat u niet vangen. De Wever wil nog steeds geen premier worden. Wat hij in feite wil ,is België opblazen. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Oeps: http://www.maggiedeblock.be/2014/04/...an-13-procent/
Dus toch een interne peiling? Of Maggie is een mol ![]()
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() In het beloofde land heeft Rutten wel toegegeven dat er een INTERNE peiling werd gedaan.
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als De Wever de énige was die geen premier wil worden en in feite België op wil blazen, dan kon u rustig verder blijven slapen. Laat u evenwel niet vangen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Decroo houdt zich op de vlakte in tegenstelling tot Beke en de cevepeeërs die tamelijk verzuurd en chagrijnig reageren. Zou stekkertrekker zijn lesje geleerd hebben? |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk eens naar Maggie De Block haar GSM. Het lijkt me niet echt James Bond kwaliteit die spionage dienst van N-VA.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Niet helemaal juist. Als hij dat kan, zal hij die ordelijke opdeling ook vanuit de positie van premier organiseren.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() niemand die ontkent dat er interne peilingen zijn
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140415_01070204 maar dat zijn niet de peilingen van de wever |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof er niets van. Het was allemaal slecht gespeeld toneel door slechte acteurs.
|
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() had de keizer niet niet beweerd dat het een vette vis moest zijn die hij bij de vorige verkiezingen ging binnenhalen, het was zelfs een zeer mager spotje en weg was hij met De staart tussen zijn Vette opgezwollen benen
|
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() dan toch nog meer niveau dan het uwe, met uw uitspraken over Marie rose als ze op sterven lag. om zo een laag bijdegrondse uitspraak moet ge u niet tot de slimste rekenen.
Ik zou mij in uw plaats schamen en hier een hele tijd niet meer durven op het forum posten. |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() Niemand heeft ooit een mail verkeerd gestuurd, een bestand gezet in een onbeveiligde directory... En wie zegt dat Ivox of iemand bij OVLD dit niet bewust hebben gelekt?
Verder nog: denk je dat alle andere partijen zo onschuldig zijn? Deze partijen bestaan al veel langer, en ik denk dat ze hun weg iets beter kennen in het bos voorbij de achterdeurtjes van BE... Indien de cijfers van deze peiling juist zijn, kan dit een referentie zijn voor eventueel "frauduleuze" toestanden op 25 mei, want ik begin dit land toch niet meer volledig te vertrouwen, en zeker niet meer te geloven, op sommige punten. .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 22 mei 2014 om 00:35. |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ik geen TV heb, kan ik het niet zélf beoordelen. Wat die 'spionage-dienst' betreft: mij zou het niet bepaald verbazen mocht blijken dat die écht bestaat. Zolang evenwel niemand met duidelijke bewijzen afkomt, spreek ik me er liever niet over uit.
|
![]() |