Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 22 mei 2014, 07:17   #121
Projekt
Vreemdeling

Projekt's schermafbeelding

Standaard

"Ik blijf burgemeester van Antwerpen"
later:
"Sorry mannen, het was een leugen meer, ik ben toch kandidaat eerste minister"
"geef mij de voordeel van de twijfel"
Ik twijfel sterk aan zijn voordelen...
Projekt is offline  
Oud 22 mei 2014, 07:20   #122
sepper
Provinciaal Statenlid

Standaard

Wat maakt het uit?
sepper is offline  
Oud 22 mei 2014, 07:33   #123
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
En alle uitbarstingen van Magnette en Di Rupo zijn toegelaten?

Inderdaad, afgaand op de inhoud van het gesprek, waarom gaat Di Rupo geen gesprek aan met BDW, de grootste bevolking van BE? Het "kaat toch allemaal goed", nietwaar?

En als praten niet goed is, zoals u laat blijken gezien uw reactie en het feit dat Magnette en Di Rupo wel mogen schelden, wat blijft er nog over? Juist: betogingen, opstanden, gevechten en erger.

-> Dus wat wilt u dat BDW doet als hij niet mag spreken en de minderheid van BE, de Walen, die het land regeren met Vlaams geld, niet willen luisteren??

Wat heeft u gekregen en/of moeten geven zodat u het ok vindt om:
- een tweederangsburger te zijn;
- verraden te worden door de uwen (indien u Vlaming bent);
- de vrijwillige opgave van de rechterlijke posten rondom Brussel te aanvaarden;
- ...

Ik stel voor dat de geldkraan wordt dichtgedraaid. Het zal rap gedaan zijn !
Tweederangsburger?? Dat is alweer zo'n prietpraat van een Caliméro zoals u.

Ik voel me als Vlaming in ieder geval geen tweederangsburger in België. Ik zeg hier wat ik wil, ik ga en sta waar ik wil, ik eet wat ik wil, globaal verdien ik vrij goed mijn kost, ik ga op reis meermalen per jaar, ik koop de boeken die ik wil, ik kan bogen op een goede geneeskundige verzorging, ik heb een degelijke wagen, een gewone fiets, maar ook een elektrische, ik koop zo ongeveer wat ik wil en in de winkels heb ik keuze in overvloed, mijn kinderen genieten van goed onderwijs, ik heb geen last van Walen. Integendeel, ik vind dit sympathieke mensen in het algemeen en veel losser dan ons, vaak stroeve Vlamingen. Ik voel me nergens gediscrimineerd, in Brussel spreek ik Nederlands en wanneer ik zie dat de Brusselaar moeite doet om mijn taal te spreken maar er niet uit geraakt, dan wil ik het ook wel eens in het Frans zeggen.

En dus, wat tweederangsburger?? Hoe tweederangsburger?? Wanneer u als een jammerende Caliméro zichzelf een tweederangsburger vindt , dan zal het wel aan u liggen.
Het Oosten is offline  
Oud 22 mei 2014, 07:36   #124
marie daenen
Banneling

Standaard

Handerlswijze van BDW is CORRECTE TORENHOGE AANKLACHT tegen de regimepers zowel in het zuiden als in het noorden van het land.

Onze media desinformeren ipv informeren de burgers!

Laatst gewijzigd door marie daenen : 22 mei 2014 om 07:37.
marie daenen is offline  
Oud 22 mei 2014, 07:44   #125
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Een Vlaming die wat nadenkt stemt niet op de sociale afbraak. En bijgevolg zal hij nooit stemmen op de N-VA.
Een voortzetting van het huidige beleid is een garantie voor sociale afbraak. Maar omdat je hoofd zo diep in het zand zit dat je bijna de haven van Sydney kan zien, besef je dat natuurlijk niet.

Index, pensioen en sociale zekerheidshervormingen zijn GEEN sociale afbraken, het zijn niet hervormingen om de sociale welvaart te behouden, voor de generaties na ons. Maar bon, types zoals u denken alleen aan zichzelf en hebben dan nog het lef te stellen dat ze sociaal voelend zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 22 mei 2014, 07:47   #126
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik voel me als Vlaming in ieder geval geen tweederangsburger in België. Ik zeg hier wat ik wil, ik ga en sta waar ik wil, ik eet wat ik wil, globaal verdien ik vrij goed mijn kost, ik ga op reis meermalen per jaar, ik koop de boeken die ik wil, ik kan bogen op een goede geneeskundige verzorging, ik heb een degelijke wagen, een gewone fiets, maar ook een elektrische, ik koop zo ongeveer wat ik wil en in de winkels heb ik keuze in overvloed, mijn kinderen genieten van goed onderwijs, ik heb geen last van Walen. Integendeel, ik vind dit sympathieke mensen in het algemeen en veel losser dan ons, vaak stroeve Vlamingen. Ik voel me nergens gediscrimineerd, in Brussel spreek ik Nederlands en wanneer ik zie dat de Brusselaar moeite doet om mijn taal te spreken maar er niet uit geraakt, dan wil ik het ook wel eens in het Frans zeggen.

En dus, wat tweederangsburger?? Hoe tweederangsburger?? Wanneer u als een jammerende Caliméro zichzelf een tweederangsburger vindt , dan zal het wel aan u liggen.
Voor iemand die zogezegd sociaal voelend is en inzit met alle burgers van dit land, vind ik het nogal bizar dat in dit berichte het woord "ik" 20 keer voorkomt. Ook valt het nogal op dat de toekomst precies een ver van uw bed show is en u er dus niet in slaagt om verder te kijken dan uw neus lang is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 22 mei 2014, 07:56   #127
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Voor iemand die zogezegd sociaal voelend is en inzit met alle burgers van dit land, vind ik het nogal bizar dat in dit berichte het woord "ik" 20 keer voorkomt. Ook valt het nogal op dat de toekomst precies een ver van uw bed show is en u er dus niet in slaagt om verder te kijken dan uw neus lang is.
Ik antwoord alleen maar op een post van een Caliméro die alweer aan het janken is. Bovendien is er is niets verkeerds aan eens in de 'ik-vorm' te praten. Zolang het maar niet te vaak gebeurt. Hadden de Vlamingen dit maar in het verleden maar meer gedaan! En niets belet een persoon die tevreden is met hetgeen hij heeft, ook sociaalvoelend te zijn, wijsneus.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 mei 2014 om 07:59.
Het Oosten is offline  
Oud 22 mei 2014, 08:01   #128
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Volgens mij is de enige verdienste van het filmpje De Wever 5 �* 10% extra PS stemmen.
Het is inderdaad gratis reclame, en zal zeker extra stemmen voor PS opleveren. MR zal er niet mee kunnen lachen denk ik.
Pandareus is offline  
Oud 22 mei 2014, 08:04   #129
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het is inderdaad gratis reclame, en zal zeker extra stemmen voor PS opleveren. MR zal er niet mee kunnen lachen denk ik.

Nu wil De Wever plots ook premier van België worden. Zo beweert ie toch.

Maar mensen toch, dat is hetzelfde als te vragen aan een vos om op een kippenhok te passen.
Het Oosten is offline  
Oud 22 mei 2014, 08:07   #130
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Projekt Bekijk bericht
later:
Toen hij nog een klein politiekertje was van een partij met één verkozen parlementair dweepte hij nog met de klassieke vlaamse slagzin : "het been stijfhouden". Dat bleek af en toe oncomfortabel te zijn, vandaar de evolutie naar de huidige slangenmens die zich in alle bochten kan wringen.

"wat wenst U vandaag te horen van mij ? "
Dat lijkt me beter bij BDW in campagne modus te passen...

Pandareus is offline  
Oud 22 mei 2014, 08:10   #131
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aangezien volgens sommigen BDW niets liever zou willen dan de boel blokkeren, dan is hij dus grandioos geslaagd?
Wat is het nu?
hamac is offline  
Oud 22 mei 2014, 08:13   #132
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
later:
De Wever is gewoon een praatjesmaker. Men besteedt daar véél te véél aandacht aan. De man verandert van gedacht al naargelang het hem goed uitkomt.
Het Oosten is offline  
Oud 22 mei 2014, 08:15   #133
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
8<
Het lijkt Oosterweel wel?
Mie Vogels die naar verluidt zeer geil werd bij het aanschouwen van de maquette.
PJ die zijn kazak draaide en het hele politiek landschap voor het blok zette door eenzijdig een referendum voor te stellen.
OpenVLD kon niet achterblijven.
En nu CD&V?
hamac is offline  
Oud 22 mei 2014, 09:49   #134
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu wil De Wever plots ook premier van België worden. Zo beweert ie toch.

Maar mensen toch, dat is hetzelfde als te vragen aan een vos om op een kippenhok te passen.
De VU was met minder tevreden...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 22 mei 2014, 09:51   #135
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Volledig mee eens. En als Vlaming voel ik me ook niet "verraden door de mijnen".
Miauw! is offline  
Oud 22 mei 2014, 09:52   #136
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een voortzetting van het huidige beleid is een garantie voor sociale afbraak. Maar omdat je hoofd zo diep in het zand zit dat je bijna de haven van Sydney kan zien, besef je dat natuurlijk niet.

Index, pensioen en sociale zekerheidshervormingen zijn GEEN sociale afbraken, het zijn niet hervormingen om de sociale welvaart te behouden, voor de generaties na ons. Maar bon, types zoals u denken alleen aan zichzelf en hebben dan nog het lef te stellen dat ze sociaal voelend zijn.
Moet ik daaruit opmaken dat altruïsten massaal NVA stemmen?
Miauw! is offline  
Oud 22 mei 2014, 09:55   #137
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik antwoord alleen maar op een post van een Caliméro die alweer aan het janken is. Bovendien is er is niets verkeerds aan eens in de 'ik-vorm' te praten. Zolang het maar niet te vaak gebeurt. Hadden de Vlamingen dit maar in het verleden maar meer gedaan! En niets belet een persoon die tevreden is met hetgeen hij heeft, ook sociaalvoelend te zijn, wijsneus.
Als je in de "wij"-vorm zou spreken, krijg je dan weer het verwijt naar je hoofd dat je niet de pretentie moet hebben om te spreken voor alle Vlamingen!
Oei: deze post ben je alwéér begonnen met "ik"!
Miauw! is offline  
Oud 22 mei 2014, 10:05   #138
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
later:
Ach wie moet er anders premier worden? Di Rupo die weg loopt uit een studio om een debat met De Wever te ontlopen? Zijn er verder tout court nog kandidaten? We zitten met serieuze bloedarmoede wat betreft mensen die de job aankunnen.
Athelas is offline  
Oud 22 mei 2014, 10:06   #139
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Als je in de "wij"-vorm zou spreken, krijg je dan weer het verwijt naar je hoofd dat je niet de pretentie moet hebben om te spreken voor alle Vlamingen!
Oei: deze post ben je alwéér begonnen met "ik"!
Feit is dat in de desbetreffende post de ik vorm de meest logische is, maar het is zeker ook zo dat zijn uitspraken absoluut niet voor iedere Vlaming van toepassing zijn, verre van zelfs.

Laatst gewijzigd door Athelas : 22 mei 2014 om 10:07.
Athelas is offline  
Oud 22 mei 2014, 10:23   #140
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Graag hadden wij hier op dit forum een inkijk gekregen op de toekomst zoals jij die ziet.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be