![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Vreemdeling
|
![]() "Ik blijf burgemeester van Antwerpen"
later: "Sorry mannen, het was een leugen meer, ik ben toch kandidaat eerste minister" "geef mij de voordeel van de twijfel" Ik twijfel sterk aan zijn voordelen... |
![]() |
![]() |
#122 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat maakt het uit?
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voel me als Vlaming in ieder geval geen tweederangsburger in België. Ik zeg hier wat ik wil, ik ga en sta waar ik wil, ik eet wat ik wil, globaal verdien ik vrij goed mijn kost, ik ga op reis meermalen per jaar, ik koop de boeken die ik wil, ik kan bogen op een goede geneeskundige verzorging, ik heb een degelijke wagen, een gewone fiets, maar ook een elektrische, ik koop zo ongeveer wat ik wil en in de winkels heb ik keuze in overvloed, mijn kinderen genieten van goed onderwijs, ik heb geen last van Walen. Integendeel, ik vind dit sympathieke mensen in het algemeen en veel losser dan ons, vaak stroeve Vlamingen. Ik voel me nergens gediscrimineerd, in Brussel spreek ik Nederlands en wanneer ik zie dat de Brusselaar moeite doet om mijn taal te spreken maar er niet uit geraakt, dan wil ik het ook wel eens in het Frans zeggen. En dus, wat tweederangsburger?? Hoe tweederangsburger?? Wanneer u als een jammerende Caliméro zichzelf een tweederangsburger vindt , dan zal het wel aan u liggen. |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Handerlswijze van BDW is CORRECTE TORENHOGE AANKLACHT tegen de regimepers zowel in het zuiden als in het noorden van het land.
Onze media desinformeren ipv informeren de burgers! Laatst gewijzigd door marie daenen : 22 mei 2014 om 07:37. |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Index, pensioen en sociale zekerheidshervormingen zijn GEEN sociale afbraken, het zijn niet hervormingen om de sociale welvaart te behouden, voor de generaties na ons. Maar bon, types zoals u denken alleen aan zichzelf en hebben dan nog het lef te stellen dat ze sociaal voelend zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 mei 2014 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu wil De Wever plots ook premier van België worden. Zo beweert ie toch. Maar mensen toch, dat is hetzelfde als te vragen aan een vos om op een kippenhok te passen. |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"wat wenst U vandaag te horen van mij ? " Dat lijkt me beter bij BDW in campagne modus te passen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#131 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever is gewoon een praatjesmaker. Men besteedt daar véél te véél aandacht aan. De man verandert van gedacht al naargelang het hem goed uitkomt.
|
![]() |
![]() |
#133 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het lijkt Oosterweel wel?
Mie Vogels die naar verluidt zeer geil werd bij het aanschouwen van de maquette. PJ die zijn kazak draaide en het hele politiek landschap voor het blok zette door eenzijdig een referendum voor te stellen. OpenVLD kon niet achterblijven. En nu CD&V? |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VU was met minder tevreden...
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oei: deze post ben je alwéér begonnen met "ik"! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#138 |
Minister
|
![]() Ach wie moet er anders premier worden? Di Rupo die weg loopt uit een studio om een debat met De Wever te ontlopen? Zijn er verder tout court nog kandidaten? We zitten met serieuze bloedarmoede wat betreft mensen die de job aankunnen.
|
![]() |
![]() |
#139 |
Minister
|
![]() Feit is dat in de desbetreffende post de ik vorm de meest logische is, maar het is zeker ook zo dat zijn uitspraken absoluut niet voor iedere Vlaming van toepassing zijn, verre van zelfs.
Laatst gewijzigd door Athelas : 22 mei 2014 om 10:07. |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |