![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de versie die ik drink is gewoon ice tea met een ferme kick. Niet die hoestsiroopgeurverspreidende vodkaverdunner.
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mails checken in de wagen geeft me wel een groot voordeel. Antwoorden doe ik niet omdat dit meestal leidt toch arige niet relevante antwoorden langs mijns kant di eaf en toe ook nog commerciele blunders zijn.
Als er urgent in het onderwerp staat, dan bel ik. --> veel minder "urgent questions". Behalve van die chinezen die zijn al langer wakker natuurlijk.
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Exact 20 min. Alles is tot op de seconde getimed
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad zeer vroeg, ik ga gewoonlijk dan slapen.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
06:05 : kop koffie bij de computer 06:30 : kakje 06:40 : ochtendgymnastiek 07:00 : licht ontbijt 07:15 : douchen + haar- en gelaatsverzorging 07:45 : outfit uitzoeken 08:15 : definitieve keuze outfit met aangepaste accessoires en eau de toilette 08:20 : wandelingetje met de hond 08:50 : vertrekken naar 't werk 09:00 : aankomen op 't werk - collega's begroeten - actualiteit bespreken - koffie 10:00 : computer opstarten 10:10 : computer opgestart --> koffie + bespreking vorige avond (tv-programma's, eten, uitstapjes,...) 10:45 : softwarepakket opstarten - te behandelen dossiers klaarleggen 11:00 : dossiers sorteren in volgorde van belangrijkheid op oneven dagen en in alfabetische volgorde op even dagen 12:00 : middagpauze 14:00 : teamoverleg over de dienst 15:00 : dossier behandelen 16:00 : vieruurtje 16:30 : dossier afwerken en bureau opruimen 17:00 : de zware werkdag zit er weer op...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op een dag vind je de job van je leven.... ambtenaar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 07u00: opstaan
07u01: kind 1 uit nest halen 07u02: kind 1 aankleden 07u05: kind 1 boterham en melk voor de neus zetten 07u10: tanden poetsen, deo spuiten, gel in de haren, kleren aandoen 07u15: kind 2 uit nest halen 07u16: kind 2 aankleden 07u20: kind 2 de papfles geven 07u30: kinderen achterlaten bij moeder de vrouw en aanzetten naar het werk Dat is ritueel 1 op maandag woensdag en vrijdag Bij ritueel 2 sta ik 15 minuten vroeger op om mij te douchen. Dat is op dinsdag en donderdag.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Ik sta rond 8h op en rond 9 verschijn ik op het werk. Gruwelijk vroeg voor mij, aangezien ik een echte nachtuil ben, maarja, de maatschappij functioneert zo niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 05.30 opstaan, knopje koffiezet omschakelen naar "on" computer aanzetten en politics lezen terwijl ik ochtendhumeur verwerk.
06.30 boterhammetjes maken voor dochtertje, appeltje schillen en in partjes snijden om mee te nemen naar school. 6.40 terug naar computer en derde mok koffie binnenkappen 6.55 drie appelsienen persen voor dochtertje 7.00 dochtertje wakker maken 7.05 ontbijt dochtertje maken en samen ontbijten. 7.30 dochtertje tandenpoetsen 7.35 dochtertje aankleden 7.40 dochtertje haren borstelen 7.45 terwijl dochtertje minecraft account sheckt ff buiten sigaretje roken 8.00 moeder dochtertje die aankomt gestapt haar humeur proberen in te schatten en haar tas koffie geven 8.15 moeder dochtertje doet dochter achter de hoek naar school 8.30 naar de moeder van dochtertje die nog een tas koffie komt drinken haar gezaag luisteren 9.00 opgelucht ademhalen dat moeder dochtertje terug naar haar huis vertrokken is en een douche nemen, scheren en andere toestanden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een prettige dag! Hopelijk zonder onweer!
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Werkt u niet?
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Door in het verleden 16 uur per dag 7 op 7 te werken heb ik het opgroeien van mijn oudere kinderen totaal gemist. Ik geniet nu ten volle. Laatst gewijzigd door Hoomer : 22 mei 2014 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | |