![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burgemeester
|
![]() Een date hoeft niet altijd met sex te zijn. De SOA's breiden zich namelijk gestaag verder uit. Nu is er bijvoorbeeld weer keelkanker tgv orale sex tgv een Humaan Papillomavirus.
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om te beginnen is het beter bij de eerste date niet direct aan restaurantbezoek te doen, vermits men dan de tafel niet zomaar kan verlaten als het tegenslaat. Verder begin ik me af te vragen of ik een unicum ben: ik betaal ALTIJD mijn eigen rekening bij het daten. Dit omdat ik niet wil dat er verplichtingen worden geschapen. Soms krijg ik van die leuke verhalen in de aard van : ho, wat ben ik blij dat U zelf de rekening betaalt, een vorige date liet me eerst 100 km rijden en liet me dan zelfs nog de rekening betalen: dit is natuurlijk niet heel bevorderlijk als men een vervolgverhaal wil. Wat evenmin bevorderlijk is, bij gescheiden rekeningen dus, is : samen zeggen dat we nog een koffietje nemen, echter wel een pousse café voor zichzelf erbij bestellen en dan de rekening netjes in twee delen. Dan ben je zeker dat het een eenmalige bedoening zal zijn. Wat ik - nog steeds eigen rekening betalend, of 50% betalend - evenmin kan appreciëren is dat men me zegt: ik zie dat jij nog genoeg in je glas hebt, ik ga me nog een biertje bestellen (waarna de rekening dus wordt gedeeld). Tenslotte, na je eerste date (ieder betaalt eigen drankje) kan je ook een volgende date voorstellen, met een leuke natuurwandeling (helemaal gratis). alles natuurlijk zonder sex. Daarvoor heb je wat meer nodig.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 mei 2014 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor sommige wel uiteraard, maar die mag jij hebben ![]() Arme sukkels met vorstelijke salarissen zijn er genoeg, echte mannen zijn schaars.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 21 mei 2014 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga anders morgen lunchen met een concullega (voor de Nederlands: iemand die in dezelfde sector werk, maar een ander bedrijf).
Kwas tijdens het werk wat komisjes (voor de Nederlanders: boodschappen) aan het doen en ik stuur ze een snapchat (I know i'm hip). Toen belde ze dat ze niet wist dat in de geburen was (voor de Nederlanders: nabijheid) en dat we eens samen moesten lunchen.
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Persoonlijk heb ik dat nooit mogen meemaken dat een vrouwtje het drankje, het eten wist te betalen. In mijn geval, integendeel zelfs, ze zopen en vraten mijn bankrekening gewoon plat. Laten we het in mijn geval dan ook houden op: 'Eigen schuld dikke bult' Meegemaakt in een café in het Antwerpse, iets Bengelachtig ![]() Een knappe juffrouw komt naast mij zitten en het eerste wat die vroeg was: (Ik zal het in het Antwerps proberen te schrijven want zo klonk het ook 'leuker') Yo! maat mee azo wa ver nen otto rijde gij??? Ik verslikte mij in mijn biertje, sprong recht betaalde mijn rekening naar goed gewoonte en trok huiswaarts. Het speelde zich af in een ver verleden want sinds die heugelijke dag lijd ik aan 'smetvrees'.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo weet je direct waar je staat zonder dat het geld kost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Burgemeester
|
![]() Alle goei dingen zijn met drie.
Eerst gebruik je, je IQ (intelligentie quotiënt), dan je EQ (emotioneel quotiënt), en dan je MQ (motorisch quotiënt). Achter een computerscherm vraagt dit wel wat meer werk en doorzicht.
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 21 mei 2014 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik altijd denken dat whiskey en roken slecht waren!
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ik val er ook niet over als er op voorhand wordt gezegd: willen we nog een pousse café drinken. Ik val er wel over als er samen wordt beslist om nog een koffietje te drinken, maar dat er - nadat ik voor mezelf die koffie heb besteld - hij ineens voor zichzelf een pousse café bestelt, waarna hij het normaal vindt dat ik daarvan de helft betaal.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 mei 2014 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
ik snap uw probleem daarmee niet echt. Citaat:
Way to go.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Beetje simpel eh gij |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om zo maar klakkeloos te stellen dat u amuzeren geld kost????? Allee, zeg! Ik heb medelijden met u als ik het lees!
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niks zo afstotelijk als goedkope Carré-snolletjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor de rest is het gewoon te gek om te vereren met een antwoord. dan maar een filmpje Citaat:
"a fool and his money soon go separate ways" d�*t is the way you go ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is alvast meer nodig dat een éénmalig etentje, met sex als toetje, als je begrijpt wat ik bedoel. (ooit was ik zelfs zo achterlijk om mensen bij me thuis uit te nodigen, en er zèlf voor te koken, en dan NOG dachten ze dat er gratis sex als toetje kwam. Dat heb ik dus héél snel afgeschaft)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |