![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Nietzsche : 22 mei 2014 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Don't feed teh trolls.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben me er vooral van bewust dat ik van creaturen zoals jij, die op nagenoeg alle vlakken (intellectueel, emotioneel, moreel, evolutionair,...) onder mij staan, geen lessen te leren heb.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stop met telkens je ego als bijlage mee te sturen. Telkens je post lijkt er een bottleneck te ontstaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"geen lessen te leren heb": een typische sossen-uitspraak. Als u denkt dat ik tijd en energie zou willen stoppen in een luttele poging om u "lessen te leren", dan vergist u zich schromelijk. Parels voor zwijnen gooien doe ik niet. "evolutionair". Is er op u soms een alternatieve vorm van Darwinisme van toepassing? Laatst gewijzigd door quercus : 22 mei 2014 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bent u dan al de hele dag aan het proberen met al uw berichten aan mijn adres?
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens, jij was niet verplicht te reageren op mijn mening over "Daan". Laatst gewijzigd door quercus : 22 mei 2014 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U probeert mij m.a.w. een les te leren...
Gelieve overigens uw toon te matigen. Schelden en beledigen is immers niet toegelaten op dit forum. Net zomin als u verplicht was te reageren op mijn reactie op uw mening over Daan, nietwaar?
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je het soms gaan uithuilen op de schouder van de moderator? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's snel! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij begint over "schelden" op dit forum. En dan zou ik er niet mogen op ingaan, want dan is het "focus verleggen". Hou jezelf voor gek man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook…. In de regel volg ik uw forumposts niet wegens al te inhoudsloos en derhalve volstrekt oninteressant, maar gezien uw eigenaardige reacties in deze draad heb ik eventjes uw paar tientallen laatste berichten bekeken…. en besloten dat het, gezien enkele overduidelijke symptomen, voor uw zieleheil het beste is om voortaan niet meer te reageren op uw postjes. Meer info : http://psychcentral.com/disorders/na...rder-symptoms/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het woordje "overigens" in die zin wijst erop dat het een opmerking terzijde was. De essentie van het bericht zat in de tekst die u verkoos te negeren. Dat is inderdaad de focus verleggen. U heeft immers door dat u zwaar door demand viel met uw eerdere hoogdravende bewering dat ik mij schromelijk vergis te denken dat u tijd en energie zou willen stoppen in een luttele poging om mij "lessen te leren", terwijl u even later bevestigt dat u al de hele dag niets anders doet dan net d�*t. Er wordt er hier maar ééntje voor de gek gehouden, beste, en dat bent u.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 22 mei 2014 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is mij reeds eerder opgevallen dat u op een gegeven ogenblik (niet wetend van welk hout pijlen te maken) plots komt aandraven met de bewering dat de tegenpartij "door de mand is gevallen". Is ook een trucje zoals een ander. Maakt geen indruk. Tegenover een "intellectueel" van uw gehalte is het eerder moeilijk om "door de mand te vallen". Tot ziens! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |