![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Links blokt - op kortere termijn- een aanval af op de de SZ en op de welvaartsstaat van het NVA . Begrijpelijk. Maar daarmee vertragen ze een hoogstwaarschijnlijk onomkeerbare historische evolutie naar Vlaamse onafhankelijkheid via confederalisme. Vertragen, maar op termijn niet meer te verhinderen. Dat is mijn analyse en opvatting Daarom zit BDW op het juiste spoor en links op het verkeerde. Dat vind ik jammer. En dom. Want op een bepaald moment gaat links toch moeten bijsturen als ze niet helemaal vernietigd willen worden. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 mei 2014 om 01:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Om het van een van de armste en zwakste landen naar de economische groeipool en motor van de wereld te brengen. Maar helaas ook nog steeds een communistische dictatuur te blijven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hiermee heb ik helemaal niet gezegd dat de Chinese economie innovatief is, wel dat de intrede van het kapitalisme het land heeft gewekt uit een diepe economische winterslaap. Het communisme zelf heeft op dat vlak weinig bereikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deels omschakelen van puur geleide naar kapitalistische elementen is volgens Jan niet innovatief. De wereld met efficiënte goedkope productie overspoelen is volgens Jan niet innovatief. Jan heeft zo zijn eigen bizarre ideeën over innovatief Laatst gewijzigd door eno2 : 20 mei 2014 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Helemaal niet spijtig. Ze gaan het blijven verdedigen en ook als België uiteenvalt is het niet zeker dat de N.VA zomaar het hele zaakje naar zijn zin omplooit. De welvaartsstaat blijft verdedigbaar en betaalbaar en N.VA zal compromissen moeten sluiten. Wat is jouw stellingname daarin?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
jammer,niet jammer maar spijtig of toch weer niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
BDW heeft het tij van de geschiedenis mee, Vlaanderen wordt ooit autonoom. Dat vind ik niet jammer. Dat kan links op termijn zuur opbreken, dat vind ik dan jammer, al redden ze voorlopig de welvaartsstaat , dat vind ik dan niet jammer. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 mei 2014 om 02:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Mja niet snel. Hun onderwijssysteem is nog steeds gebaseerd op memoriseren en reproductie. Dat houdt hun ferm tegen: ze leveren weinig echt innovatieve ingenieurs en wetenschappers af. Ja ze publiceren wel, maar voor de echte kwaliteit kom je toch terug bij andere landen.
Vergeet ook niet dat men daar lang een andere notie heeft gehad van intellectuele eigendom. Dat is ook traag aan het veranderen, maar je kan toch maar beter uitkijken daarachter.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar kan je niet tegenop. Je bracht het zelf aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Er lopen wel twee of drie gekken rond die dat geloven ja. Zot zijn doet geen zeer gelukkig. Zei mijn grootmoeder altijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() Zelfs de RTBF noemt de B.U.B. nu een democratische partij (uitzending van verleden dinsdag na journaal 18 u). En dat wil wat zeggen.