![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier in Roeselare is me dat weliswaar nog niet opgevallen, maar ik heb er ook nog niet echt op gelet. Ik zie dat niet bij de andere partijen. Ik vond het nogal belachelijk maar dacht dat er gewoon één haatflurk zich had geamuseerd, maar als ik dat nu van jou hoor... Zou er dan werkelijk van een georganiseerde actie gewag kunnen gemaakt worden? Een facebook-oproep of zoiets?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat meer duiding aub!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat maakt de kandidaten alleen maar realistischer. Ik wed dat de ze nu véél herkenbaarder zijn.. Al dat fotoshopgedoe om de waarheid te verdoezelen moet maar eens stoppen.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooie reclame trouwens. Dit "bijkleuren" zorgt ervoor dat mensen met meer aandacht kijken. Weer wat reclame voor de N-VA dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik lees. De haatcampagne begint blijkbaar zijn vruchten te dragen, voor wanneer de eerste dode ? Campagnevrachtwagen Ben Weyts in brand gestoken. Een kleine vrachtwagen waarmee N-VA-Kamerlid Ben Weyts campagne voerde, is zaterdagochtend volledig uitgebrand. Volgens de politie gaat het om brandstichting, verduidelijkt Weyts. Een spoor naar de daders heeft de politie volgens hem nog niet. bron http://www.standaard.be/cnt/dmf20140524_010
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Belgicisten zijn tot alles in staat, ook geweld.
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik richt alvast een Vlaamsgezind IRA op. Doet u mee?
![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 24 mei 2014 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is wettelijk verboden om affiches te bekladden. Uw weerzin voor de democratie, die u doet besluiten dat alles mag uit de kast worden gehaald om een partij te corrumperen die u niet aanstaat, illustreert treffend uw niveau. Op een forum kunt u alles uit uw botten slaan wat u wil, in real life gaan verkondigen dat zoiets mag, marginaliseert u tot hetgeen u bent: een anti-democraat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik zelf nog beslissen op welke bijdragen ik welk soort commentaar loslaat?
Dank, u.
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw vorige reactie spreekt boekdelen mbt uw analyse-vermogen. Maar mogelijk heb ik me nog te zacht uitgedrukt, dat geef ik toe. U had vermoedelijk nog wat meer willen zien branden dan die campagnewagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie op dit moment voornamelijk stropoppen branden...
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alsof iemand anders dan een NVA'er met een Calimerocomplex die wagen in brand zou steken. Wat een haatsmurfen, die NVA'ers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom kom, je kan niet tegelijk fan zijn van La Belgique en komen klagen dat anderen in uw plaats beslissen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal ze echter niet melden. Ik vind het véél te leuk om ze te laten staan als illustratie van de schrijnende beperktheid van uw argumenten.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 24 mei 2014 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iets wat niet meer betekent dan het heilig boontje uithangen, de vermoorde onschuld spelen, doen of uw neus bloedt??? U als een anti-democraat betitelen omdat u iets dat bij wet verboden is toejuicht betitelt u als een persoonlijke aanval? Oh please, druk toch op het driehoekje. Dat wordt lachen. Uw bovenstaande post, waarin u persoonlijke aanvallen meent te ontwaren in feitelijkheden, is eveneens lachen geblazen. Laat die aub ook maar staan... ![]() Mocht ik niet bang zijn om op uw tere zieltje te trappen, zou ik ook nog durven stellen dat u wel erg lange tenen hebt. Maar wees gerust, ik ga dat niet doen. Anders voelt u vast weer de noodzaak opwellen verdenkingen over de beperking van argumenten rond te strooien...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 24 mei 2014 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vergelijk het met het vrijgeven van privee-gegevens. Ook (en zeker) als ze waar zijn, blijft dat hier verboden. Citaat:
Dacht je echt dat het al te doorzichtige gebruik van de praeteritio volstaat om te ontkennen dat je alweer persoonlijk bezig bent? Citaat:
In elk geval langer als de draagwijdte van jouw argumenten. Hoewel, daarvoor hoeven mijn tenen dan ook weer zó lang niet te zijn...
![]() |
![]() |