![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() In het grote geheel der dingen betekent het natuurlijk niets, maar ik ben toch blij dat in mijn gemeente de N-VA een absolute meerderheid haalde.
Federaal : 53,92% Vlaams : 51,27% ![]() ![]() ![]()
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Amai! Benieuwd welke gemeente dat is! Zelfs in mijn gemeente, met een NVA-topper, halen ze voor het VP "maar" 43.1 % en voor de Kamer 47 %.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Hier ben ik ook vrij tevreden met de N-VA uitslag
Vlaams: 35,7% Federaal: 34,5%
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 26 mei 2014 om 12:51. |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Schilde
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door rub1615 : 26 mei 2014 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Stond er dan een bekende Schildenaar op de NVA-lijst? Ik kan me eigenlijk niet zo direct iemand voor de geest halen.
Aha, nu begrijp ik je nick! ![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 26 mei 2014 om 13:08. |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wel werd er iemand uit de gemeente het Vlaams Parlement ingestemd : Kathleen Krekels.
|
![]() |