![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 27 mei 2014 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Blanco, ongeldige en niet-stemmen veranderen toch niets aan het globaal aantal toegewezen zetels per kieskring? Als jij een ander kiessysteem wil dan moet je de grondwet veranderen. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar dan moet jij je er ook bij neerleggen dat NVA federaal niet aan de macht zal komen omdat ze niet incontournable zijn zoals ze gehoopt hadden.Ik had dat niet direct door maar toen ik het lijkbidders gezicht van BDW juist voordat hij ging speechen zag wist ik genoeg. Als CD&V en O-VLD, zoals jij beweerd, voor het NVA-model zouden zijn dan moet je mij toch eens uitleggen waarom beide partijen dat model langs alle kanten hebben afgekraakt? |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
btw hoeveel stemmen heeft NVA niet verloren of gewonnen door het constant bochten nemen van hun kopstukken die blijkbaar allen een eigen verkiezingsprogramma hadden? |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peeters kan het niet verkoppen dat Liesbeth meer stemmen haalde.
Stop er maar mee Kriske.
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij vergeet blijkbaar dat 70% van die Vlamingen niet voor NVA gestemd hebben!! |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS is ook niet incontournable maar de Vlamingen moeten er zich dus wel bij neerleggen dat ze aan de macht komen. Nogmaals N-VA is veruit de grootste partij. U hebt er geen problemen mee dat ze nogmaals buitenspel gezet worden om uw Waals profitariaat in stand te houden. De Waalse arrogantie kent geen grenzen. Eens barst de bom en dan ga je staan wenen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij vergeet blijkbaar dat nog veel meer mensen niet voor de PS gestemd hebben. Arrogant mannetje. N-VA is de grootste partij van het land. Daar hoort men rekening mee te houden en niet te cordonneren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 27 mei 2014 om 10:29. |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zorg liever dat je de absolute meerderheid haalt...dan kan je je zinnetje doen. |
|
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is toch duidelijk dat de N-VA veel meer stemmen heeft dan de PS? Janker ![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had mij daar al bij neergelegd voor de verkiezingen. Dat betekent echter niet dat het PS model gewonnen heeft en dat de kiezer het PS model wenst. Dat de vlaming in dit land niet krijgt wat het wil, weet ik langer dan vandaag en ik heb mij daar ook al lang bij neergelegd. Het betekent echter niet dat ik ga stoppen met de mensen daarop te wijzen, want elke tjeef die ik naast een zetel zie grijpen doet zoveel deugd.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nee, nu gaan ze wat zagen en binnen 5 jaar zijn ze het weer vergeten en stemmen ze gewoon weer tjeef of VLD. En weet je waarom? Omdat ze denken dat er toch niets gaat veranderen, en gelijk hebben ze. Dus blijven ze op dezelfde partij stemmen en zitten we met een self fulfilling prophecy
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Idd, maar een pak meer dan de helft van de Belgen (en alzeker de Vlamingen) stemden voor een centrum-rechts liberaal beleid. En dan zouden we de PS krijgen?
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
85% van de Vlamingen hebben niet voor de Spa gestemd. 100% van de Vlamingen hebben niet voor de PS gestemd. |
|
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 98,5 % heeft niet voor Rossem gestemd ![]()
![]() |