![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4182 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelukkig ben je daar niet voor geband.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#4183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon belachelijk en kinderachtig. De moderatoren zouden moeten doen zoals de politiekers: eens samenkomen en zich bezinnen over hun moderatie. Maar dan mag Pontifex in geen geval de voorzitter zijn, anders is het so wie so om zeep. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 mei 2014 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
#4184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat valt er dan te lachen Nietzsche?
Mijn naam is hier al langer bekend hoor, lang voordat ik die brief plaatste. Alleen ... met 'n "J" schrijven...dat is onvergeeflijk! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#4185 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ga alsjeblieft niet weg! En dat van een NVA'er...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#4186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4187 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#4188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knuppel is zo goed als zeker eentje die fluks en met een vast abonnement, al grienend naar de moderator snelt om genoegdoening te eisen van Pontifex. Want ze voelt zich constant uiterst beledigd en bijna in shock door de geestelijke kwetsuren haar aanbracht door haar tegenstrevers. O, toch zo onrechtvaardig behandeld, weet ze . Maar dat is maar schijn. Ze hoopt dan dat de moderator haar tegenstanders een pak strafpunten aan hun broek lapt en liefst een ban. En dan is Knuppeltje zielsgelukkig. En Pontifex maakt Knuppel dan ook vaak gelukkig want heeft daar wel oren naar zoals we weten. Zo is onze Pontifex nu eenmaal. We zullen Pontifex maar niet aan zijn verstand proberen te brengen dat hij zich in de luren laat leggen door Knuppeltje. Maar ik vrees dat onze Pontje daar geen oren naar heeft, want Knuppeltje is zo één van zijn favoriete NVA-e(tte)rtjes. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 mei 2014 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
#4189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben nog niet weg, maar wel weg aan het gaan. Als men niet eens wat scherp mag zijn aan het adres van zijn tegenstrever, dan is alle vuur weg. En wordt het een saaie boel. En dit forum mondt misschien niet uit door hoogstaande intellectualiteit, maar het is er wel soms plezant. Ik zal wel af en toe nog eens komen kijken, maar dat is het dan. Vandaag blijf ik er nog wat op en dan zien we wel. Men heeft me op dit forum al veel naar het hoofd gesmeten, maar ik heb me nooit echt beledigd gevoeld. Dat soort geschrijf hoort nu eenmaal bij het spel. En ik ben zeker nooit gaan janken bij de moderatie. Dat vind ik hoogst kinderachtig én achterbaks. Dat Pontifix ingaat op zulk gedoe, vind ik minstens even pueriel. En misschien ook wel achterbaks. Maar goed. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 mei 2014 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
#4190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 mei 2014 om 18:03. |
![]() |
![]() |
#4191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
#4192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (Zijn de moderatoren van Politics.be subjectief??)
Dat het hier wat gemoedelijker er aan toegaat, met zijn voor- en zijn nadelen. Hoogstaande theoretische uiteenzettingen zal men hier zelden lezen. Nu, dat er wat orde moet gehouden worden op een forum lijkt me evident. Maar men moet niet overdrijven. In een discussie mogen (moeten?) soms harde woorden vallen. Dat maakt het juist kleurig. Sommigen hier voelen zich zeer snel op hun teentje getrapt en gaan dan klikken bij de moderatoren. En dan zit er hier nog zo'n moderator, Pontifex , die is dan nog zo naïef om daar aan toe te geven en zich te laten vangen. Niet te geloven, maar waar. Hoogstwaarschijnlijk een NVA-er. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 mei 2014 om 19:04. |
![]() |
![]() |
#4194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lichtet overal" ...
![]() |
#4195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 mei 2014 om 19:21. |
![]() |
![]() |
#4196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is dat. Maar helaas niet bij subjectieve Pontifex of Pontifix. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 mei 2014 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
#4197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik was je niet uit, maar met je aan het lachen. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 27 mei 2014 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
#4198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4199 |