![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Toch wel, maar mijn vertrouwen in de CD&V en O-VLD dat zij weer plat op hun buik gaan voor de PS is nog veel groter.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 27 mei 2014 om 19:27. |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() We hadden na de uitslag van zondag dan ook niets anders verwacht dat het nog maar eens een triparti zal worden met PS aan de macht. De vld, cd&v en spa hun broek zullen snel gezakt zijn voor de waalse arrogantie. Nog maar eens 5 jaar regering Rupette en nva is zijn postje in de vlaamse regering ook dan nog is kwijt dus oppositie voor de volgende 5 jaar op alle vlakken!
Voor wat wij nog gaan stemmen is een grote vraag, al haalt nva 50 % dan nog zullen ze de stem van de kiezer negeren en doodleuk verder doen met wat ze bezig waren, in een normaal land zal de kiezer allang op straat gekomen zijn maar hier in het terminaal zieke België zijn ze te lui om uit hun bed te komen en ploegen ze verder. Arme vlaming!!! Het zal in dit land NOOIT maar dan ook NOOIT veranderen!!!! Laatst gewijzigd door matthias999 : 27 mei 2014 om 19:39. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dacht je dat iedereen nu in de rij zou staan trappelen om met De Wever in zee te gaan ? De man is al maanden bezig met iedereen van de andere partijen te kakken te zetten, leugens te verspreiden en andere onnozelheden. Als hij faalt ligt dan aan hem, aan hem en niemand anders. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben daarin niet alleen, bijna 70% van de vlamingen denkt daar ook zo over. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewild of ongewild. U kunt zich toch voorstellen dat een partij waarvan de core-business erin bestaat het land te splitsen nooit een ernstig te nemen partner kan zijn ? Volgens mij is het De Wever véél meer te doen om een rijke gage en een vet pensioen dan om wat politiek Uberhaupt haalbaar is. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik hoor je nooit zeggen dat 85% het niet met de SP-A eens is, 85% niet met O-VLD,... en bijna 100% niet met BUB. Het getuigt gewoon van een totale intellectuele oneerlijkheid. 2 maten, 2 gewichten.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA is stug en niet tot serieus compromis bereidt. Ik ben de eerste om te stellen dat ik n-va graag in een Federale regering zie zitten en compromissen sluiten. Dat is dé garantie om bij de volgende verkiezingen een forse duik te nemen. Dus, kies maar wat u wilt hé. Roepen helpt niet, nadenken des te meer. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wettelijk moet dat niet, maar gezien de uitdagingen die voor ons liggen is het wel wenselijk. Dat snapt u toch hé ? |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zo het gevoel dat een tweede Di Rupo tripartite niet zo stevig aan elkaar zal hangen als de eerste. Ik denk dat flinke stukken uit de marxistische projecten van Magnette voor de MR en de VLD (de zogezegde "liberale familie" ![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Niet als dwz dat de Vlaamse regering een doorslagje wordt van een federale regering met de PS er in.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tu es un peu maboule, non? |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Dur de comprenure : je begrijpt goed genoeg wat ik bedoel (enfin, ik hoop toch dat dat je tenminste nog lukt).
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 27 mei 2014 om 20:15. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De PS zal nu ook het Vlaamse politieke landschap bepalen.
|
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snapt u nog altijd niet dat het hoofdstuk België afgesloten wordt ?
|
![]() |