![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer je als gewone Belg naar je garagist gaat, dan zie je daar steeds meer bekwame migranten aan auto's sleutelen. Die mensen moet jij zélf betalen, bijna rechtstreeks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de overheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat gaat een invloed hebben op het migratiebeleid. Het VB is goed als zweeppartij maar is nooit een bestuurspartij geweest. Ze mist de behendigheid en het schaakspelen van een N-VA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2190 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf ook voor immigratie. De migratie van bijvoorbeeld Zweedse hartchirurgen en Russische kernfysici naar België geniet mijn volle steun. In dat perspectief valt dan ook het 'pro-migratie' standpunt van de NVA te begrijpen. Laatst gewijzigd door Thuleander : 27 mei 2014 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2191 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik had ook liever 30.000 Belgen in hun plaats gezien, maar die willen niet. In de streek waar die Fransen komen werken bestaat het werkschuw volk vooral uit volkseigen elementen. Dergelijke zaken, die het allemaal wat minder zwart-wit stellen als sommigen hier durven laten uitschijnen, los je niet op met alle vreemdelingen buiten te gooien. Dan mogen ze de bedrijven in deze contreien sluiten en zitten we met nog meer volkseigen werklozen opgezadeld.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2192 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat zijn allang voor het leeuwendeel geen autochtonen meer. Hetzelfde verhaal voor slachthuizen, het leeuwendeel islamitische immigranten. Dat sommigen dat niet zien begrijp ik echt niet, of het moet van niet willen zijn.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 27 mei 2014 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik mee akkoord !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2194 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is voor mij ook niet de bedoeling dat men alle vreemdelingen buiten zet, maar minder nieuw aantrekken moet kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 mei 2014 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2197 |
Europees Commissaris
|
![]() Mij moet je dat niet uitleggen. Ik stem NVA, om meerdere redenen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2198 |
Europees Commissaris
|
![]() De vraag is dus, waarom komen ze met tienduizenden tegelijk uit Frankrijk om hier te werken, en krijgt men ze hier veel minder aan de slag, net zoals zoveel autochtonen, en niet alleen in Doornik.
Dat vergt iets meer denkwerk dan: "terug naar de zandbak"...
![]() |
![]() |
![]() |
#2199 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om 30.000 grensarbeiders, maar zo'n 10.000 in 2012. Die zijn niet allemaal van Noord-Afrikaanse origine, voor mijn part zijn het er evengoed 10. Een van de belangrijke redenen is de lagere belasting op het salaris dat deze mensen betalen in Frankrijk. Het zijn de autochtonen die hier gediscrimineerd worden. Bovendien genieten deze grensarbeiders van het Belgische sociale zekerheidssysteem, maar betalen ze wel de lagere Franse bijdragen. De autochtone bevolking hoest het verschil op. Erbovenop komt dat de lonen in Belgie hoger zijn dan in Frankrijk. Dit systeem is aan het uitdoven. De laatste cijfers spreken nu van nog 7.000 man. Die blijven wel genieten van de lagere bijdragen volgens het Franse systeem. De discriminatie blijft volop bestaan. Is het nu echt nodig zo brutaal en schaamteloos te liegen om je haat tegen de autochtone bevolking op wiens kap je leeft uit te spuwen. Kennelijk wel volgens jouw soort. Laatst gewijzigd door Conscience : 28 mei 2014 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2200 |
Europees Commissaris
|
![]() Je zou ook kunnen zeggen: "Is het nu echt nodig zo brutaal en schaamteloos iemand te beledigen enkel omdat je van mening verschilt? Kennelijk wel volgens jouw soort."
|
![]() |
![]() |