![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Matt.5 :17 Denk niet dat ik gekomen ben om de Wet of de Profeten af te schaffen. Ik ben niet gekomen om ze af te schaffen, maar om ze tot vervulling te brengen. 18 Ik verzeker jullie: zolang de hemel en de aarde bestaan, blijft elke jota, elke tittel in de wet van kracht, totdat alles gebeurd zal zijn. 19 Wie dus ook maar een van de kleinste van deze geboden afschaft en aan anderen leert datzelfde te doen, zal als de kleinste worden beschouwd in het koninkrijk van de hemel. Maar wie ze onderhoudt en dat aan anderen leert, zal in het koninkrijk van de hemel in hoog aanzien staan. Ter verduidelijking, het koninkrijk van de hemel is wel Palestina hoor en niet iets boven de wolken. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dacht Porpo nu echt dat het kwam om aan Allah te weg te wijzen? (Allah begrijpt namelijk enkel arabisch heb ik me laten vertellen, en is blijkbaar ook niet in staat om er nog een taal bij te leren).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meerderheid van wat?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou ik het nog mogen meemaken dat religieuze zotten als dusdanig worden erkend en behandeld? Godsdienstwaanzin is namelijk de enige waanzin die nog steeds niet wordt erkend, maar eerder ondersteund en gevoed.
Begrijpe wie begrijpen kan.
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En "begrijpen", wa's dat in een taal die God met hersenencelletjes probeert te ontkennen? Sinds wanneer creëert blinde domme natuur dat niets begrijpt, dit "mens" sprookje dat wel kan "begrijpen". Begrijpen is een religieus concept, zene. Denk toch verdomme na, en volg de modernistische zgn. "verlichting" retoriek van zgn. "atheïsten" niet blindelings. Kom op!! Wat verstand laten gebruiken, sseg. Heel de tijd cafépraat tegen religie, waarbij er herhaaldelijk gebruik gemaakt wordt van religieuze concepten en principes: weten - begrijpen - mens - bewijs - waar - vals - goed - slecht ... Laatst gewijzigd door porpo : 28 mei 2014 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal wel aan mij liggen. Ooit (in zijn beginperiode) vond ik porpo nog "de gematigde moslim" waar je nog "normaal" mee kon praten. Weeral eentje die het tegendeel zelf heeft bewezen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 mei 2014 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
d.i. Negationisme in de betekenis van Negationisme, zoals wij dat hier in ONS land in ONZE taal beschouwen. Niet de betekenis van "ontkenning" die op alles kan slaan. Jij bent volgens jouw eigen criteria dus ook negationist als je niet in mijn Kaboutjes wil geloven! Ik ga daar eens een lijfstraf op moeten zetten, dan zal het rap gedaan zijn. Wat denk je van 100 stokslagen of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Aton : 28 mei 2014 om 15:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vroeger staken ze de grens over met het zwaard, en dat lukte niet zo goed. Nu doen ze dit met kartonnen dozen en slaat beter aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verkeersborden dienen enkel en alleen om 't verkeer in goede banen te leiden en niet om 'n politiek, religieus, ideologisch of wat dan ook statement te maken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 28 mei 2014 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Grappige is er eigenlijk al lang af.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |