![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent nu zelfs vergeten amuseer met een z te schrijven.
ben je uit je lood geslagen?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's ook amuzant. Citaat:
Da's goedkoper dan beton.... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() grof!
Ook hier moet ik je weer op je ongelijk wijzen; lood is veel duurder dan beton.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ruim gerekend 1.00 € lood tegenover nog maar één extra cube beton aan 68.00 €.....
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 26 mei 2014 om 06:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hele topic lang zie je dat alles geld kost, bij wijze van spreken zelfs de lucht die je inademt. En nu ga je bezuinigen op je uitgaven; 1 euro lood. Wat ga je er mee doen? Zelfs zou je dit in mijn eten willen mengen, dan nog dien je de kosten voor dat eten te rekenen. En reken maar dat ik me niet zal laten vangen voor een pak friet. een diner van €250 pp zeg maar. En als jij me uitnodigt neem ik sowieso mijn voorproevers mee. Zou je willen dat lood in mijn richting werpen, met de hand gaat dat niet veel opleveren. Een door buskruit aangedreven lood lanceer installatie kost je al gauw €500, ongeacht kosten voor vergunningen en de wachttijden. Zie je Staaf, kostelijk, maar geen amusement. Ik blijf erbij dat je mijn stelling aanneemt, maar verkiest toch nog wat te morren? Ik denk dat het je zal opluchten een genocide te plegen door middel van een kosteloze date met Anja de Vuyst. Ik denk niet dat daar spierontstekingen of medische kosten van komen. Maar op jouw leeftijd pas je al beter maar op, je zou wel in een sukkelstaafje zonder eind kunnen raken. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja,...
Als jullie dan toch blijven tegensputteren, en niet willen geloven dat alle amuzement geld kost, dan wens ik jullie een massa van dat 'gratis' amuzement toe. Als het dan toch voor niets is, en ik moet er niet voor opdraaien: knock yourselves out. Speel vooral de recepten van kosteloos daten door aan de topicstarter. Zeker gratis transport voor hem en zijn uitverkorene. Van die kostenpost moet er toch heel wat afgeknabbeld worden, want zomaar een hele wagen aanschaffen om eens van grond te gaan, lijkt mij nu ook wel iets te veel gespendeerd...
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De topicstarter is een hopeloos geval.
Hij vraagt hulp, Citaat:
Daten is potentiële partners 'scannen', daar kan je niet vanonder. Als het al wat klikt kan je mekaar verder aftasten (zelf gevonden). Dat hij al eens begint met iemand te daten uit zijn woonomgeving, ipv via internet problemen te zoeken bij iemand die bv 150 km verderop woont. Daar spaart hij al onmiddellijk transport mee uit. Als hij te voet naar zijn date gaat, komt hij als pluspunt nog sportief over en krijgt hij een gezonde blos op de kaken. Als zijn hart wat sneller slaat kan hij dat altijd wijten aan zijn date. Scoor je nog mee ook. Maar voor hij naar de date vertrekt had hij al lang aan haar lichaamstaal moeten zien of het iets zal worden. Zit ze niet meteen krullen in haar haar te draaien, zeg de date dan even later af; bespaart je moeite. Ga je toch door met de date, dan kan je er van uitgaan dat er al een vonk is, tenslotte vraag jij haar uit en gooit zij zich praktisch aan jouw voeten. En wat blijkt; verliefde mensen hebben geen honger en kunnen aan niets anders dan mekaar denken. Je hoeft dus zeker geen geld te verbrassen aan eten of ander betalend 'amusement'; in mekaars ogen kijken is al een heel attractiepark op zich, beter zelfs! In mekaar verstrengeld van de zonsondergang genieten kost je niets, tot de ochtend vrijen nog minder. Onthou: dates waar je veel geld aan zou moeten spenderen: dumpen die handel. Je kan dan beter naar de hoeren, zoals superman ondernemerke doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik daar al een topic op zich kan mee openen!
![]() |
![]() |
#130 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen al een "vruchtbare" date gehad ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee verdomme
![]() Maar morgen weer een dag!
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De GAS-boete voor als je 'gratis' op straat rampetampt zou best veel hoger kunnen zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat vereist wel die griet hare gsm opneemt als ik bel.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 29 mei 2014 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als ik het hier zo allemaal lees, dan hoef ik in het vervolg niet meer zelf voor mijn eten te betalen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat al onnozel om op de eerste date iets te gaan eten. Dan hang je uren vast, als dat dan tegenvalt..
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat denkt ge?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beter als de eerste date goed loop toch naar huis gaan. (dan denken die vrouwen dat je druk bezig bent enzo). Dan volgende dag bellen en een 2de date regelen. Ik heb al gemerkt dat als ik naar huis ga en de volgende date ook meevalt ik meer kans op seks hebt de 2de date. Ook nooit hoge verwachtingen hebben. Ik heb eens gehad dat ik voor ik een afspraakje had nog even langs de garage moest voor een onderdeel voor mijn Defender (beste wagen ooit, ramen ontdooien met de gasbrander etc). Dus ik had mijn pak aan en een nieuwe, okkasie ventilator voor een Defender vast die ik over mee naartoe moest nemen. Ging perfect, ze heeft me zelfs thuis afgezet want ik was met de bus want mijn wagen had panne. Nacht gebleven, ventilator mee gestoken in mijn Defender, dan naar huis gegaan.
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bloeit er hier iets tussen Circe en From Vlaanderen?
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niejenieje