![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4301 |
Banneling
|
![]() De context was "vetbelasting in Denemarken". Waardoor de discussie tot een einde kwam, want ik was daar de frequentste poster.
|
![]() |
![]() |
#4302 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu eens wijsheid se...
![]()
#4304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank u
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#4305 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4306 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://chrome.google.com/webstore/search/adblock Voor Firefox bestaat natuurlijk ook een versie. Ik zou zeggen, download het en ga dan nog eens naar YouTube om het verschil te zien. |
|
![]() |
![]() |
#4307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor IE hebben ze dat niet zeker...
![]() |
#4308 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiptop, 't Hangt al lang m'n voeten uit als je een plaat laat spelen op youtube die telkens een paar keer onderbroken wordt.
#4310 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het bestaat ook voor Internet Explorer.
Maar nu je toch bezig bent kun je even goed overschakelen naar een andere browser. ![]() |
![]() |
![]() |
#4311 |
Banneling
|
![]() Wanneer gaan ze zoiets voor de mobiele browsers schrijven ?
|
![]() |
![]() |
#4312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ruikt hier naar chronische morele superioriteitswaan.
![]() |
#4313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bokkenreyder is na 1 dag weer buitengestampt, samen met zijn draadje over 1 augustus in suforum verkiezingen 2014. Hij was al aan 93 postings geraakt binnen de 24u en we schreven met zen allen samen 15 pagina's vol. Allemaal weg nu.
Benieuwd wanneer onze forumdeugniet weer gaat opduiken. |
![]() |
![]() |
#4314 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dutroux een kinderverkrachter en moordenaar noemen zegt meer over diegene die het zegt dan over Dutroux zelf.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#4315 |
Europees Commissaris
|
![]() Vertel dat aan Dutroux, om uw voorbeeld aan te halen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#4316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hou natuurlijk er niet zo van, vergeleken te worden met een monster zoals Dutroux. Tot nader bewijs van tegendeel verkoop ik geen leugens en smeerlapperij over SS, ik noem hem hoogstens af en toe eens een superseriële bully tot hij stopt mij beledigend te stalken, en een sociaalterrorist, maar dat doe ik terecht met alle ultralibertariërs die klakkeloos alle SZ naar de vuilbak verwijzen. Op zijn schandalige racistisch uitspraken heb jij gereageerd, dat hoefde ik dus niet te doen. |
|
![]() |
![]() |
#4317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op welke basis bepaald de moderatie of er sprake is van een dubbel nick ?
Doen ze dat op basis van het IP adres ? |
![]() |
![]() |
#4318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er links en rechts al over gelezen. |
|
![]() |
![]() |
#4320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |