Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 30 mei 2014, 15:28   #341
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
En dan kunt u mij ook zeggen waarom ze link hier van het forum hebben weggehaald?
Waarschijnlijk omdat de topicstarter gebanned is.

Nog een geluk voor u, u hebt opnieuw heel wat BS verkocht en nu hoeft u niet meer te reageren op mijn posts.
Ja_an is offline  
Oud 30 mei 2014, 15:38   #342
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Als BDW het zo slecht doet in A'pen, hoe komt hij dan, samen met Liesbeth aan zóveel voorkeurstemmen ?
Wil je dat eens uitleggen ?
De bUb zei al eerder dat de verkiezingen vervalst zijn...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 30 mei 2014, 16:00   #343
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
En dan kunt u mij ook zeggen waarom ze link hier van het forum hebben weggehaald?
IS dat zo? Ik heb met de moderatie niks te maken. Daarom kan ik u niet antwoorden.

Kan u me antwoorden waarom die facebookpagina en die petitie zo weinig succes hebben?
pajoske is offline  
Oud 30 mei 2014, 16:03   #344
Perzik
Parlementsvoorzitter

Perzik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Calimero's : precies ook niet handig met google.

gele mars gepland

http://nieuws.vtm.be/binnenland/9434...en-boycot-n-va
https://www.facebook.com/pages/N-VA-...622723?fref=ts

opgericht 26 mei

Like's= 3747

Gene vette precies. Dan weet ge meteen waarom ge daar niet te veel van terugvindt.

Petitie: voorlopig 2268: Ook al gene vette.
bron: http://www.petities24.com/signatures...ng_zonder_nva/

Er zijn er hier precies een paar die eens terug met de voeten op de grond moeten komen.
Ge moet wel beter kijken

"10.771 mensen gaan"
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT)
Perzik is offline  
Oud 30 mei 2014, 16:12   #345
Another Jack
Banneling

Standaard

Ja, virtuele betogingen...
Dat wordt nooit wat...
Another Jack is offline  
Oud 30 mei 2014, 16:14   #346
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Perzik Bekijk bericht
Ge moet wel beter kijken

"10.771 mensen gaan"
Euh de reputatie van facebook kennende, gaan er dus effectief 107 gaan dan. Van de meer dan 1,3 miljoen? Een éclatant succes! Ze gaan nogal bibberen in Brussel daar... Als ze een beetje organiseren, hebben ze met twee bussen genoeg om er te geraken.
SMI94 is offline  
Oud 30 mei 2014, 16:14   #347
Perzik
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat wordt nooit wat...
Ik denk inderdaad ook dat niet al die mensen op straat zullen komen indien er tegen 1 augustus nog geen regering is met N-VA.

Maar ik voel in heel mijn omgeving toch wel al ongenoegen. En dit zal toenemen... Dus een betoging sluit ik niet uit
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT)
Perzik is offline  
Oud 30 mei 2014, 16:16   #348
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Perzik Bekijk bericht
Ge moet wel beter kijken

"10.771 mensen gaan"
Waar ziet gij dat staan?
pajoske is offline  
Oud 30 mei 2014, 16:23   #349
Perzik
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean Pedal Bekijk bericht
Dat zal wel kloppen, maar ik vind het toch nergens. De pagina ziet er trouwens anders uit als gisteren.
Het staat helemaal vanboven op die facebook pagina.
ondertussen 10.774
Perzik is offline  
Oud 30 mei 2014, 16:28   #350
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik was gisteren in Brussel en ging iets fris drinken op een terras.
Er zaten opvallend veel Vlamingen. En wat nog opvallender was dat was dat die over de verkiezingen bezig waren én dat iedereen, waarvan duidelijk was dat er bij waren die niet tot de bende van de N-VA behoorden, zegden het niet te zullen pikken als deze partij niet in de regering(en) zou zitten. Ze waren allen bereid om tot actie over te gaan (hoever die actiebereidheid gaat kan ik natuurlijk niet weten).

Het is alleszins duidelijk dat men niet moet denken dat de Vlamingen het nu zo maar blauw blauw zullen laten.
Woensdagavond op het terras van een golfclub waren ze ook volop aan het discussiëren over het feit dat N-VA eventueel buiten de regeringen zou gehouden worden. Ze zouden het deze keer niet pikken, enz...
Een nobele gedachte, maar ik vrees echter dat als het er op aankomt, ze eens zullen zuchten, de schouders ophalen en dat zal het dan ook zijn.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline  
Oud 30 mei 2014, 16:32   #351
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat wordt nooit wat...
Het had goed kunnen gaan moest second life nog bestaan.
DAN zou je nogal volk zien verschijnen op de grote markt...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 30 mei 2014, 16:41   #352
Perzik
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat zit er natuurlijk dik in. Tegen die tijd zal het cordon sanitaire waarschijnlijk echt bestaan en wie durft dan met zijn job enz. spelen?
met uw job spelen? Als meer dan 50% van de ondernemers voor NVA stemt
http://www.vandaag.be/binnenland/146...n-peeters.html
Perzik is offline  
Oud 30 mei 2014, 16:43   #353
Niko457
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik begrijp echt niet wat de Vlamingen tegen Elio II heeft.

Heeft de PS soms in Wallonië (en Brussel)niet bewezen dat hun beleid goed is voor de burger?
Neen, de PS zelf is de enige die dat denkt, liberalen en katholieken denken daar duidelijk anders over, zelfs de Waalse tegenhangers. Maar, die laatste durven dat niet openlijk zeggen, omdat de PS hun dat niet in dank zal aanvaarden.

Waarom heeft de PS dan 10% stemmen verloren, als ze het zo goed gedaan hebben ? Hebben hun kiezers dat dan zelf niet door ? Vreemde manier om te "bedanken", als zelfs uw eigen kiezers plots voor een andere partij stemmen.

Laatst gewijzigd door Niko457 : 30 mei 2014 om 16:44.
Niko457 is offline  
Oud 30 mei 2014, 16:47   #354
Niko457
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Elio zou tenminste aan 25% meer Vlamingen een beter bestaan kunnen garanderen door van hen ambtenaren te maken. Die worden tegenwoordig betere betaald dan in de privé en hun pensioen ligt in hogere sferen.

Welke Vlaming kan daar nu tegen zijn?
Vlamingen die nadenken, die zijn daar tegen. Als je weet dat de uitgaven DRINGEND moeten bespaard worden, en de overheid "efficienter" moet werken, met evenveel geld, of beter met minder ...

... hoe komt het plan dan over om nog meer ambtenaren aan te stellen ? Ik ben er zeker van dat er in Vlaanderen ook wel luierikken zijn die dat plan goed vinden, maar een normale mens heeft door dat dat niet efficient werkt. Je moet weten dat Vlaanderen betaalt voor Waalse ambtenaren, dus hetzelfde doen in Vlaanderen, DAT is bewust een land kapotmaken.

Als je ECHT meemt wat je schreef, dan denk ik dat je eens tweemaal moet nadenken over wat je juist zei. De VOKA, en andere mensen die jobs willen creeren, willen juist GEEN ambtenaren, maar wel mensen die echt werken aan onze economie. Begrijp je dat ?

Laatst gewijzigd door Niko457 : 30 mei 2014 om 16:52.
Niko457 is offline  
Oud 30 mei 2014, 16:50   #355
Niko457
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
De bUb zei al eerder dat de verkiezingen vervalst zijn...
Da's zelfs niet nodig, de zetels worden toch oneerlijk verdeeld, voor mij is dat hetzelfde, maar dan structureel
Niko457 is offline  
Oud 30 mei 2014, 17:09   #356
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

De regeringsonderhandelingen zouden al klaar kunnen zijn moesten ze gewoon gebeuren in een kamer met camera's er in. Zo kan heel belgië meekijken en luisteren hoe de partijbonzen hun kiezers verraden of trouw blijven...
Zo moet een democratie kunnen gaan...
BDW had al die gesprekken al moeten opnemen en aan de pers doorspelen.
manta is offline  
Oud 30 mei 2014, 17:19   #357
Niko457
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
De regeringsonderhandelingen zouden al klaar kunnen zijn moesten ze gewoon gebeuren in een kamer met camera's er in. Zo kan heel belgië meekijken en luisteren hoe de partijbonzen hun kiezers verraden of trouw blijven...
Zo moet een democratie kunnen gaan...
BDW had al die gesprekken al moeten opnemen en aan de pers doorspelen.
Bart heeft de optie om "zijn boekje open te doen", in het geval dat alles helemaal mislukt is voor hem. Als die ooit een boek uitbrengt, dat zou pas interessant zijn. Snowden zit veel gevaarlijker informatie te verspreiden, wat zou Bart nu kunnen misdoen door dat te vertellen. Natuurlijk zullen de anderen alles ontkennen/minimaliseren, maar dat zij dan hetzelfde doen ...
Niko457 is offline  
Oud 30 mei 2014, 17:22   #358
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Er lag al veel in de prullenbak voor de verkiezingen.

Zijn overtuiging mag hij houden, maar de prullenbak is leeggemaakt om de rest te kunnen inwerpen.
Een zaak is zeker, hij heeft met enkel meer kiezers van VB te kunnen aantrekken zichzelf verzwakt ipv verstevigd.
Die kiezers zaten voorheen toch ook bij de drie traditionele partijen?
Waarom is het zó fout als NVA die terug uit het cordon haalt?
De drie traditionelen hebben achteraf nooit drukte gemaakt rond het feit dat 17 procent van de Vlamingen uit protest het 8 procent échte blokkers (hun natuurlijke score volgens vele analisten) gingen gaan vervoegen, maar I wee als ze dan terug hun democratisch recht gaan ophalen bij de verkeerde partij...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 30 mei 2014, 17:28   #359
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niko457 Bekijk bericht
Bart heeft de optie om "zijn boekje open te doen", in het geval dat alles helemaal mislukt is voor hem. Als die ooit een boek uitbrengt, dat zou pas interessant zijn. Snowden zit veel gevaarlijker informatie te verspreiden, wat zou Bart nu kunnen misdoen door dat te vertellen. Natuurlijk zullen de anderen alles ontkennen/minimaliseren, maar dat zij dan hetzelfde doen ...
Boekje uitbrengen zal hij wel doen om centen mee te vangen...
Hetgene er nu achter gesloten deuren aan de gang is. Dat is NU belangrijk, daar worden de kiezers verkocht of bedrogen. Daarom zou het goed zijn die gesprekken integraal uit te zenden zodat iedereen kan volgen of degene waar ze op stemden ook zijn/haar werk doet...
manta is offline  
Oud 30 mei 2014, 17:31   #360
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Woensdagavond op het terras van een golfclub waren ze ook volop aan het discussiëren over het feit dat N-VA eventueel buiten de regeringen zou gehouden worden. Ze zouden het deze keer niet pikken, enz...
Een nobele gedachte, maar ik vrees echter dat als het er op aankomt, ze eens zullen zuchten, de schouders ophalen en dat zal het dan ook zijn.
Juist.
Anselmo is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be