![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.lexpress.fr/actualite/mon...f_1547643.html Laatst gewijzigd door Gipsy : 31 mei 2014 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is daar dan vraag naar? ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft dat precies met "cultuur" te maken?
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste mensen in India vinden dit voorval verschrikkelijk, er is dan dan ook grote verontwaardiging ontstaan + demonstraties/rellen zoals je in dat filmpje ziet. Ik hoop binnenkort op veel dode politieagenten. Het volk gaat het recht in eigen handen nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politie heeft dit laten gebeuren hé, sterker nog: ze gingen de vader van een van deze meisjes uitlachen.. Nee, ik hoop binnenkort op veel autobanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou nou...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://dfn.org.uk/47-news/news/420-j...ions-prevented Vele Dalit meisjes zijn bestemd voor prostitutie onder het welwillend oog van de Godin. Alleen al in Andhra Pradesh worden 100.000 Dalit meisjes als sex slavinnen gebruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn er nog genoeg mannen die vrouwen als een stuk vuil zien, nogal evident met zoveel mensen. Je ziet alleen echt ontwikkeling op gang komen, steeds meer demonstraties/protesten. En voor echte revolutie is kei en keihard geweld nodig, al zullen sommige politiek-correcte dat niet zo leuk vinden. |
|
![]() |
![]() |