![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4441 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4442 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4443 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mogelijk waren daar wel enkele dubbelnicks bij. Hoe ze anders aan 200 procent van hun officieel ledenaantal op dit forum kwamen, kan ik ook niet verklaren.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#4444 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Amai als dat al een waarschuwing moet opleveren. Typisch voor sommigen om dan meteen de moderatie in te schakelen, die ook niet onfeilbaar is. Wat weten die dat een bepaald forummer al -tig draden over steeds hetzelfde onderwerp met steeds dezelfde onzin heeft opgestart.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#4445 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Springerig"?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#4447 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Don't feed... tsja, ![]() ![]() ![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 31 mei 2014 om 02:02. |
|
![]() |
![]() |
#4448 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4449 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4450 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ziehier uw enige reden op het forum. Er plezier in hebben als een tegenstander geband wordt. Bij mij zal het helaas niet lukken. |
|
![]() |
![]() |
#4451 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo, weer eentje verdwenen: Bolderik De Zeuvende (dubbelnick van Demper) is buitengeflikkerd!
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#4453 |
Schepen
|
![]() Ik dacht eerder aan aardbei
#4454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#4455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja...
|
![]() |
![]() |
#4457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eno laat zich ook niet meer zien
![]()
#4459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#4460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |