![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1061 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wiens schuld is dat dan? En ik geef ze een kans, en dan kom je persoonlijk terug? Baseer jij je op woorden van een ander dat apen uit de bomen kwamen en semi apen werden en zo mensen werden? Of op wat baseer jij je? Citaat:
Ik wil ID niet eens naar voren duwen, ik gaf enkel aan dat ik een design waarneem. En tegelijk neem ik evolutie waar. Maar waar het allemaal vandaan komt, zeggen we beter niet. Citaat:
Waar komt bewustzijn vandaan? (ga je ook antwoorden aub? ![]() Laatst gewijzigd door Peche : 4 juni 2014 om 21:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1062 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waar zei ie nu ook weer precies dat het dient opgevat te worden als een kansspel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1063 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
JA OF NEE PARCIFAL? Jesus Chrisgus!!! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bekijk de film, hij zegt dat het geen vloed bewijst omdat ze niet willekeurig gestapeld zijn. Citaat:
Wat is er dan te falsifiëren? Waar begin ik? Laatst gewijzigd door Peche : 4 juni 2014 om 22:04. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1064 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent jezelf in de prak aan het rijden maar je beseft het niet eens. Buiten wat domweg cijferkes reproduceren die toevallig in je kraam passen schijn je er niet veel van te kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1065 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Holy jeebus nog aan toe. Citaat:
Citaat:
Probeer aub te focussen op 1 ding tegelijk ipv te springen van hot naar her. Falsificatie van de evolutierheorie is mogelijk. De methode heb ik je getoond. Waarom is die falsificatie er niet, maar zijn er miljoenen voorbeelden die wel passen in de evolutietheorie? Citaat:
Vind 1 afstammeling waarvan het erfelijk materiaal niet kan afstammen van een voorouder door gewone voortplanting. Laatst gewijzigd door parcifal : 4 juni 2014 om 22:15. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1066 | |
Banneling
|
![]() Parcifal?
Citaat:
Of zoals jouw laatste voorbeeld van wikipedia? Gaan we eerlijk blijven? Kom, zet je eens boven jezelf. Een keertje maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1067 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot nu toe heb je d'r nog geen één aangebracht laat staan alle |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1068 |
Gouverneur
|
![]() endogene retrovirussen verklaren gemeenschappelijke voorouder mens chimpansee
https://www.youtube.com/watch?v=T7HBMWfRqSA http://www.deatheist.nl/downloads/Sporen_evolutie.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#1069 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is volgens jou een mutatie? Zolang we niet over hetzelde praten heeft dit allemaal geen zin. Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 4 juni 2014 om 22:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1070 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.devoniantimes.org/Order/re-tulerpeton.html Hynerpeton is ook zo'n soort dat afgebeeld is op basis van een voetafdruk. http://www.devoniantimes.org/Order/trackways.html Evenals de handen en voeten van Lucy. Lucy is maar 40% gevonden en 60% afgebeeld. Ga jij ook eens soorten noemen, en ik druk er op de fossielen erbij af te beelden. Blijkbaar is dat teveel moeite. Maar kijk, ik liet het U niet na. Citaat:
Wel wat mis ik daar dat zou bijdragen in mijn hekelpunten omtrent evolutie? Of valt Uw euro nog niet dat ik het gros al aanvaard heb? Citaat:
![]() Citaat:
Ja het verandert uiterlijk, maar hey ... mantra ... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1071 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voila!!! Ik zal maar meegaan in de waanzin ! PS we zijn familie met de banaan! Ik heb ze niet in mijn oor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1072 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit is al 1001x de revue gepasseerd Laatst gewijzigd door praha : 4 juni 2014 om 22:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1073 |
Banneling
|
![]() Kom Praha, lees eens iets voor mij
http://www.devoniantimes.org/Order/re-tiktaalik.html Bespreken we het later. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1074 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zal het je makkelijk maken... JIJ beweert bij hoog en bij laag dat er geen nieuwe soorten kunnen ontstaan door het beschreven mechanisme. Verder dan die mantra te blijven herhalen ben je nog niet gekomen. Wel toon dat aan en je hebt de hele zaak meteen gefalsifieerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1075 |
Banneling
|
![]() Je zegt "het beschreven mechanisme" ...
Dat is heel kort uitgedrukt, vindt ge zelf niet? Doen we nog moeite? Wat is "het beschreven mechanisme". De flora was toen een mooie approach, maar verder zijn we niet geraakt he. Geef het toch toe man! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1076 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Kijk naar onze oren. "vroeger" (nog ver, ver voor de Dino's) waren onze gehoorbeentjes onderdeel van de onderkaak om trillingen in de grond te voelen. De natuur had nog nooit van 'geluid' gehoord. Daarom is ons gehoor zo overdreven ingewikkeld (Hamer, aambeeld, stijgbeugel). Maar blijkbaar zijn de genen om het te veranderen nooit dominant geworden. Of vleugels. Oorspronkelijk (toen we nog koudbloedig waren) hadden die de functie als radiator om de lichaamstemperatuur te regelen. Door de tijd heen is de functie veranderd door deze radiator te gaan gebruiken om te vliegen. (beestjes met een grotere radiator konden beter ontsnappen aan de achtervolgers dan diegene met kleine radiatoren (door oververhitting -> opgegeten). Zo zijn er duizenden voorbeelden te vinden van 'rare' dingen in de natuur die er ooit voor hele andere doeleinden waren. Citaat:
Maar als we even op jouw gemuteerde mens door gaan; we zetten een enorm hek op Australië gedurende die miljoenen jaren, dan zou het best kunnen dat de 'australiëmens' niet meer dezelfde soort (kan zich niet meer voortplanten met) is als de de rest van de wereld. Zie het als een XXXXL petrischaal ![]() En na dat miljoen jaar kom je weer weer binnen en vervolgens gaan ze allemaal dood aan de (voor hen nieuwe) bacteriën en virussen. Vergeet niet dat "spontaan" enkele duizenden tot miljoenen generaties kan zijn binnen een soort. (afhankelijk van de complexiteit en de reproductie snelheid) Dat het wel snel kan, als wij het zelf doen, zie je aan de idioote hoeveelheid verschillende honden die er op deze aardkloot rondlopen. Allemaal afkomstig van die ene wolf die zo dom was zich te laten temmen ![]() Citaat:
Kopieerfoutjes worden hersteld, maar ook dát heeft zijn beperkingen. (DNA strengen die steeds korter worden) dat heet veroudering. De plastisch chirurg kan dat enigszins verdoezelen, maar de DNA-klok blijft gewoon doorlopen ![]()
![]() |
![]() |
#1077 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://youtu.be/BvC8Fs0oKCQ?t=38s
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 4 juni 2014 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1078 |
Banneling
|
![]() Kon James Coock een nageslacht krijgen met de aboriginals? Hiermee is het toch gezegd? Het DNA is gebouwd uit de buildingblocks. Het zijn hoe de letters op mekaar gaan staan we de soort "mens" eruit gaan herkennen. Natuurlijk zal hun metabolisme en immuunsysteem geheel anders zijn geweest dan dat van James Coock. En zal James Coock veel vatbaarder geweest zijn voor ziektes van Australië en de Aboriginals voor ziektes van GB.
Verder, uw mutaties zijn echter niet voordelig te noemen. Noch spontaan, als ik veel nicotine ga roken en ik krijg kanker is dat geen spontane mutatie. Maar een zeer voorspelbare mutatie. We weten wat kankerverwekkend is. Bekijk de spinnenwebben van Tsjernobyl zo eens bv. Uw beschrijving van het oor en de vleugels vind ik er dan weer bonk op ![]() Bekijk de vleugel van een vlieg eens, hoe lang zou het gevraagd moeten hebben om zoiets te vormen ? Van waar zijn we begonnen, ik vind het toch allemaal een beetje mysterisch en paradoxaal. Je kan de antwoorden niet vinden in de waarnemingen, ze leiden tot verschillende besluiten. Ik zie in de cell een functionerend organisme waar ik zelfs "bewustzijn" zou aan durven toeschrijven, of wat doet de vesicles bewegen? Het is zo'n beetje daar, en zo'n beetje niet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1079 | ||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Vergeet niet dat Australië maar heel kort bevolkt is geweest voordat Cook er kwam. (geologische gezien). Bovendien waren de Aboriginals ook al "import". Die kwamen oorspronkelijk uit Afrika. (eigenlijk is de ontdekking van Cook niet de échte ontdekking ![]() Citaat:
Daarom is het ook niet "spontaan" in de Darwinistische zin. Maar als je het allemaal niet krijgt en je wordt 120 jaar oud, dan had je een partner moeten vinden die dat ook had en dan kon je proberen "rookbestendige" mensen te kweken. (is helaas alleen achteraf te bekijken ![]() Nogmaals, kijk wat wij "maken" door selectief te spelen met genen. Een teckel of een hazewind of een herder. En dat in een zucht en een scheet, evolutionair gezien. Citaat:
![]() 19 km vanaf de centrale. Zeer mooi exemplaar ![]() Mooi gebied. ik ben er 4 jaar geleden geweest. Spooky ![]() Goegel plaatjes Het blijkt maar hoe veerkrachtig de natuur is. Maar hoe het er over 500 jaar uit ziet, is onbekend. (om het maar niet over de komende 700 miljoen jaar te hebben (halfwaardetijd van Uranium235)) Maar kijk ook eens naar de jarenlange ellende in Japan (Hiroshima en Nagasaki). Ook daar is een hoop genetische ellende te zien. Citaat:
Maar een miljoentje meer of minder wie boeit dat? De natuur is pas 4 miljard jaar bezig ![]() Citaat:
Waterstof en zuurstof? Kortom: chemie. En sommige ingewikkelde moleculen doen wat ze doen. (bijvoorbeeld enzymen).
![]() |
![]() |
#1080 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Hubble telescoop heeft net tienduizenden sterrenstelsels ontdekt op 1 puntje in het heelal, het is voor ons moeilijk te bevatten hoe groot het heelal is. |
|
![]() |
![]() |