![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest van de wetenschap is ook maar een geloof als het je uitkomt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar daarmee is het niet gezegd. Je moet je nog verontschuldigen, anders kan ik niet verder participeren met je. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar man toch je komt terug op te proppen met die nietsdoenende vragen rond de hoofdkwestie. ALS jij beweert dat het systeem niet zou doorgetrokken kunnen worden dan moet je zeggen waarom niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zou je moeten durven toegeven als je kleur bekent. Ik zeg daarbij enkel en alleen maar, vanuit mijn mening lijkt origins even gelovig als creation. Nu is het door het observeren van evolutie dat ik (bewuste) creatie in vraag stel. But make no mistake, evolution is geen "spontaan" iets. Something always pushes the button ... Selectie, drift, seks, voeding, klimaat, ... en uiteindelijk, is dat nog niet eens zeker op enkele na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neeje Peche dat is nu precies jouw vergissing.
Dat is slechtes een voorstelling van wat we denken te weten hoe het precies verlopen is ... dat heeft niks met het principe an sich te maken. Maar ja, ik begrijp het wel hoor... animaties, fossielen, fotootjes ed dat is het enige waar jij blijkbaar kan op terugvallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je duwt nu toch wel erg op mijn knopje hoor praha |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1109 |
Banneling
|
![]() Als jij je excuseert, ga ik ZELF de theorie zoals ze is dan maar uitschrijven, en een falsificatie brengen.
Intussen Praha https://www.youtube.com/watch?v=5ojx_ldHs5M |
![]() |
![]() |
![]() |
#1110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een planeet die een bepaalde baan volgt is dat 'spontaan' ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U zal merken, het gros is nagebootst en het werkelijke dat gevonden is, het is helaas pover. En op wat animeert men de rest? Op voetafdrukken, die misschien niet eens iets te maken hebben met het fossiel. Ja zo kan ik ook een theorie puzzelen. Kunt ge nog volgen? Sloebert nog ne keer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien begon jij over 'een eerlijke kans' Jij hebt al 1000-den eerlijke kansen gekregen om je standpunten hard te maken en telkens weer maak je er een potje totaal naast de kwestie van |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ten eerste kom je dan weg zonder je excuses aan te bieden en ten tweede lijkt dan pas het einde helemaal niet nabij als jij de theorie zelf gaat uitschrijven ... en je vervolgens aan een falsificatie waagt ![]() Komaan serieus man ... je hebt al bewezen dat je er echt niet veel kaas van gegeten hebt... daarnaast scheelt er ook wat aan je verdere parate basiskennis en je logisch denken. Zelfs de besten zijn er nooit in geslaagd tot nu toe een falsificatie te brengen. ... maar ja doe maar... dien Nobelprijs lonkt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1116 |
Banneling
|
![]() Maar het board is er toch om na te kijken waar ik fouten maak? Ze happen er meteen op!
Dus? Faire deal toch? Ik kan hem maar schrijven zoals hij verkocht wordt he praha... En als ik zei dat evolutie het gevolg van seksuele selectie is, en niet van spontane mutaties. Waarom is dat minder waard? Wat zou ik moeten doen? Honden seksueel kruisen om mijn punt te staven? Tell me? ![]() Ik zou de nobelprijs al moeten gekregen hebben, maar jullie zijn gewoon te koppig! Geeft mij een standbeeld op de grote markt een standbeeld in het midden van het plein Het moet een gemeend excuus zijn, straffer nog, daar ik er zoveel typwerk aan moet verrichten moet het in je onderschrift staan tot ik klaar ben met typen. Met een deadline van 1 week. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1117 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Bovendien valt het simpelweg ook niet te ontkennen dat spontane mutaties bestaan en dat die voor evolutie zorgen al was het maar op micro schaal. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1118 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Voor wat?
Heel hard roepen "Nietus"?
![]() |
#1119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1120 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ja fossielen tonen ons dat die bestonden x jaar geleden. Dat is waar. En fossielen kunnen ons een beeld geven van de tijdslijn en er toch puntjes in oplichten. Met genetica kan je afkomsten uitpuzzelen. Ok misschien dat je de exacte tijdslijn er niet uit gaat halen, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Het is al moeilijk in te beelden hoe het er 100 jaar geleden aan toe ging, laat staan dat die tijdstabel mij veel zegt al zou ze tot de dag nauwkeurig zijn. Voor mij is wetenschap ook altijd wel een beetje gekoppeld aan nut. Citaat:
Als je zuiver naar genetica gaat kijken, dan komt de puzzel er gewoon vanzelf uit. Je hoeft daarvoor niet 1 bot op te graven. http://www.livescience.com/32860-why...-use-mice.html |
||
![]() |
![]() |