Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juni 2014, 11:30   #701
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Moest ik een moslimterrorist zijn, zou dat hoog op mijn lijst van doelwitten staan.
Om daarna hier onmiddellijk te komen posten dat het een valse vlag operatie is, omdat echte moslims dat nooit zouden doen?

Ja, wat is het nu?

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2014, 12:15   #702
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar men beweert toch zo graag dat die het gemunt hebben op "christenhonden"? Waarom dan geen extra beveiliging aan kerken, en in de eerste plaats aan de Antwerpse kathedraal? Moest ik een moslimterrorist zijn, zou dat hoog op mijn lijst van doelwitten staan.
Ze noemen ons christenhonden maar de joden verachten ze het meest.
Vreemd dat ik je daarop moet wijzen.

Jouw constant goedpraten van de islamieten zou op m'n lachspieren werken moest de realiteit van te moeten samenleven met moslims niet zo vreselijk zijn.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”

Laatst gewijzigd door Maori : 7 juni 2014 om 12:17.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2014, 12:18   #703
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Sommige mensen vinden nu eenmaal dat islamitisch racisme onder het principe van vrijheid van godsdienstbeleving valt.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2014, 12:23   #704
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Jouw constant goedpraten van de islamieten zou op m'n lachspieren werken moest de realiteit van te moeten samenleven met moslims niet zo vreselijk zijn.
Nochtans hebben moslims veel meer gemeen met joden dan met christenen. En noemen ze ons allebei "mensen van het Boek".
Ik praat nooit extremisten goed, dat m�*�*k jij er op een boosaardige manier van. Maar ik neem het wel op voor de meerderheid van onschuldige mensen die door mensen als jij gemakshalve op één hoop worden gegooid met het extremistisch gespuis onder hen.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2014, 12:24   #705
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Sommige mensen vinden nu eenmaal dat islamitisch racisme onder het principe van vrijheid van godsdienstbeleving valt.
Zo'n mensen lijden aan een waanstoornis; dat verklaart dan ook onmiddellijk waarom zij het opnemen voor de aanvallers van onze democratische samenleving.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 7 juni 2014, 12:24   #706
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Laat dat "islamitisch" weg en je beschrijft jezelf!
Oud 7 juni 2014, 12:26   #707
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nochtans hebben moslims veel meer gemeen met joden dan met christenen. En noemen ze ons allebei "mensen van het Boek".
Ik praat nooit extremisten goed, dat m�*�*k jij er op een boosaardige manier van. Maar ik neem het wel op voor de meerderheid van onschuldige mensen die door mensen als jij gemakshalve op één hoop worden gegooid met het extremistisch gespuis onder hen.
Een onschuldige moslim; nog een oxymoron.

Een moslim is per definitie schuldig: schuldig aan misogynie, megalomanie, fascisme en anarchisme. En dit enkel en alleen door hun heilig rotboek te volgen.
Oud 7 juni 2014, 12:30   #708
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nogmaals: wat zou het leven makkelijk zijn moesten de gevoelens die velen hebben, puur racistische gevoelens zijn. Jij misbruikt dit woord te pas en te onpas om gelijk te willen halen. Je faalt. Elke keer weer.

Dit gaat niet over racisme, dit gaat over zoveel meer en net daarom zullen die gevoelens bij de mensen niet verdwijnen, hoe graag je dat ook zou willen.
Maar je hoofd in het zand steken is zoveel makkelijker hé...
Oud 7 juni 2014, 12:32   #709
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een onschuldige moslim; nog een oxymoron.

Een moslim is per definitie schuldig: schuldig aan misogynie, megalomanie, fascisme en anarchisme. En dit enkel en alleen door hun heilig rotboek te volgen.
Dan ken ik, althans als ik jouw redenering volg, anders nog een heilig rotboek dat een andere geloofsgroep per definitie even "schuldig" maakt..... Gelukkig volg ik jouw redenering NIET.
Oud 7 juni 2014, 12:35   #710
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Nogmaals: wat zou het leven makkelijk zijn moesten de gevoelens die velen hebben, puur racistische gevoelens zijn. Jij misbruikt dit woord te pas en te onpas om gelijk te willen halen. Je faalt. Elke keer weer.

Dit gaat niet over racisme, dit gaat over zoveel meer en net daarom zullen die gevoelens bij de mensen niet verdwijnen, hoe graag je dat ook zou willen.
Leven zonder haat is zoveel makkelijker. Elke mens, van welk ras of geloof ook, met open blik en zonder vooroordelen (en een veroordeling bij voorbaat) tegemoet treden, is zoveel aangenamer.
Oud 7 juni 2014, 12:36   #711
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik wist dat je je aangesproken zou voelen. Je bent dan ook een van de weinigen die islamitisch racisme en onverdraagzaamheid vergoelijkt onder de noemer van vrijheid van godsdienstbeleving.

Ik heb geen onzichtbaar manneke noch achterlijke religieuze regeltjes te verdedigen.
Oud 7 juni 2014, 12:38   #712
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Leven zonder haat is zoveel makkelijker. Elke mens, van welk ras of geloof ook, met open blik en zonder vooroordelen (en een veroordeling bij voorbaat) tegemoet treden, is zoveel aangenamer.
Moslims (in het bijzonder jihadisten en hoofddoekfanatiekelingen) houden van dit type naïevelingen. Het zijn de perfecte dhimmies.
Dankzij dit soort naïevelingen krijgen we binnenkort alvast in de Gentse stadsloketten de vlag van de fascistoïde islam verplicht geserveerd: de hoofddoek.

Laatst gewijzigd door Vigilant : 7 juni 2014 om 12:43.
Oud 7 juni 2014, 12:39   #713
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik wist dat je je aangesproken zou voelen. Je bent dan ook een van de weinigen die islamitisch racisme en onverdraagzaamheid vergoelijkt onder de noemer van vrijheid van godsdienstbeleving.

Ik heb geen onzichtbaar manneke noch achterlijke religieuze regeltjes te verdedigen.
Dat is dan voor de eerste keer dat we het roerend eens zijn! Je zal me NOOIT een (achterlijke) godsdienst en hun belachelijke regeltjes horen verdedigen!
Oud 7 juni 2014, 12:39   #714
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat wil je dan doen met al die moslims? doden, deporteren, assimileren ?

Je kankert er maar op los zonder enige oplossing aan te bieden voor het probleem. En dan verschieten dat mensen je een cynische graftak noemen. "Ze moeten gewoon buiten die moslims" JA, HOE !?
Oud 7 juni 2014, 12:44   #715
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat is dan voor de eerste keer dat we het roerend eens zijn! Je zal me NOOIT een (achterlijke) godsdienst en hun belachelijke regeltjes horen verdedigen!
Je doet niets anders.
Oud 7 juni 2014, 12:50   #716
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Wat wil je dan doen met al die moslims? doden, deporteren, assimileren ?

Je kankert er maar op los zonder enige oplossing aan te bieden voor het probleem. En dan verschieten dat mensen je een cynische graftak noemen. "Ze moeten gewoon buiten die moslims" JA, HOE !?
Laten we al beginnen met een complete, waterdichte migratiestop van moslims. Hopelijk kan de volgende regering (zonder de PS en andere linkse partijen die het moeten hebben van de import van paupers en religieuze middeleeuwers) ook de herenigingswet echt verstrengen, en de herenigingen richting heimweelanden aanmoedigen.

Verder moet de overheid stoppen met zaken te faciliteren voor moslims. Ik denk aan het verbieden van onverdoofd slachten, een hoofddoekverbod in alle scholen, universiteiten, openbare instellingen. Het verlies van sociale rechten (dop) voor fundamentalisten die een job weigeren omdat ze denken dat ze vergroeid zijn met hun hoofdvlag. Er kan veel gebeuren, uiteraard niet met linkse zelf-islamiserende partijen.
Oud 7 juni 2014, 12:53   #717
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan ken ik, althans als ik jouw redenering volg, anders nog een heilig rotboek dat een andere geloofsgroep per definitie even "schuldig" maakt..... Gelukkig volg ik jouw redenering NIET.

In het NT staan alvast geen oproepen tot uitroeiing
Niet dat ik die zever geloof, maar eerlijk is eerlijk.
Welk boek dan ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2014, 13:01   #718
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
In het NT staan alvast geen oproepen tot uitroeiing
Niet dat ik die zever geloof, maar eerlijk is eerlijk.
Welk boek dan ?
Islamuitslovers hebben steeds de neiging om het geweld in koranteksten te minimaliseren met het fabeltje that katholieken en christenen hun leven, doen en laten inrichten volgens het OT. Ken jij christelijke of katholieke kindjes die al ooit het OT van kortbij gezien hebben, laat staan dat boek van voor naar achteren aframmelen zoals moslims hun koran van voren naar achteren aframmelen?

Het zou wel opvallen me dunkt, alleen al in de conversaties van die christenmensen. Die zouden dan zoals moslims geen zin kunnen uitspreken of schrijven zonder 3 keer hun godheid te vermelden. Hun taal zou dan doorweven zijn met religieuze uitdrukkingen zoals bij de moslims.
Oud 7 juni 2014, 13:04   #719
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Islamuitslovers hebben steeds de neiging om het geweld in koranteksten te minimaliseren met het fabeltje that katholieken en christenen hun leven, doen en laten inrichten volgens het OT. Ken jij christelijke of katholieke kindjes die al ooit het OT van kortbij gezien hebben, laat staan dat boek van voor naar achteren aframmelen zoals moslims hun koran van voren naar achteren aframmelen?

Het zou wel opvallen me dunkt, alleen al in de conversaties van die christenmensen. Die zouden dan zoals moslims geen zin kunnen uitspreken of schrijven zonder 3 keer hun godheid te vermelden. Hun taal zou dan doorweven zijn met religieuze uitdrukkingen zoals bij de moslims.
Het christendom is volledig gebaseerd op het NT.
Heb jij ooit in een kerk horen preken over Daniël in de leeuwenkuil of over David en Goliath ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2014, 13:08   #720
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Het christendom is volledig gebaseerd op het NT.
Heb jij ooit in een kerk horen preken over Daniël in de leeuwenkuil of over David en Goliath ?
Heuh nee, ik kom bijna nooit in een kerk. Uitzonderlijk voor een begrafenis, 5 minuutjes binnen en terug buiten.
Ik ken die teksten niet, evenmin als 90% van de christenen. Voor meer duidelijkheid richt je je het best tot islamuitslovers.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be