![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ja, wat is het nu?
![]() |
![]() |
#702 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vreemd dat ik je daarop moet wijzen. Jouw constant goedpraten van de islamieten zou op m'n lachspieren werken moest de realiteit van te moeten samenleven met moslims niet zo vreselijk zijn.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” Laatst gewijzigd door Maori : 7 juni 2014 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#704 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik praat nooit extremisten goed, dat m�*�*k jij er op een boosaardige manier van. Maar ik neem het wel op voor de meerderheid van onschuldige mensen die door mensen als jij gemakshalve op één hoop worden gegooid met het extremistisch gespuis onder hen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 |
Minister-President
|
![]() Zo'n mensen lijden aan een waanstoornis; dat verklaart dan ook onmiddellijk waarom zij het opnemen voor de aanvallers van onze democratische samenleving.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#706 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een moslim is per definitie schuldig: schuldig aan misogynie, megalomanie, fascisme en anarchisme. En dit enkel en alleen door hun heilig rotboek te volgen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 |
Minister-President
|
![]() Nogmaals: wat zou het leven makkelijk zijn moesten de gevoelens die velen hebben, puur racistische gevoelens zijn. Jij misbruikt dit woord te pas en te onpas om gelijk te willen halen. Je faalt. Elke keer weer.
Dit gaat niet over racisme, dit gaat over zoveel meer en net daarom zullen die gevoelens bij de mensen niet verdwijnen, hoe graag je dat ook zou willen. Maar je hoofd in het zand steken is zoveel makkelijker hé...
![]() |
![]() |
![]() |
#709 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan ken ik, althans als ik jouw redenering volg, anders nog een heilig rotboek dat een andere geloofsgroep per definitie even "schuldig" maakt..... Gelukkig volg ik jouw redenering NIET.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#710 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik wist dat je je aangesproken zou voelen. Je bent dan ook een van de weinigen die islamitisch racisme en onverdraagzaamheid vergoelijkt onder de noemer van vrijheid van godsdienstbeleving.
Ik heb geen onzichtbaar manneke noch achterlijke religieuze regeltjes te verdedigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dankzij dit soort naïevelingen krijgen we binnenkort alvast in de Gentse stadsloketten de vlag van de fascistoïde islam verplicht geserveerd: de hoofddoek. Laatst gewijzigd door Vigilant : 7 juni 2014 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kankert er maar op los zonder enige oplossing aan te bieden voor het probleem. En dan verschieten dat mensen je een cynische graftak noemen. "Ze moeten gewoon buiten die moslims" JA, HOE !?
![]() |
![]() |
#715 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Verder moet de overheid stoppen met zaken te faciliteren voor moslims. Ik denk aan het verbieden van onverdoofd slachten, een hoofddoekverbod in alle scholen, universiteiten, openbare instellingen. Het verlies van sociale rechten (dop) voor fundamentalisten die een job weigeren omdat ze denken dat ze vergroeid zijn met hun hoofdvlag. Er kan veel gebeuren, uiteraard niet met linkse zelf-islamiserende partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het NT staan alvast geen oproepen tot uitroeiing Niet dat ik die zever geloof, maar eerlijk is eerlijk. Welk boek dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zou wel opvallen me dunkt, alleen al in de conversaties van die christenmensen. Die zouden dan zoals moslims geen zin kunnen uitspreken of schrijven zonder 3 keer hun godheid te vermelden. Hun taal zou dan doorweven zijn met religieuze uitdrukkingen zoals bij de moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij ooit in een kerk horen preken over Daniël in de leeuwenkuil of over David en Goliath ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#720 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ken die teksten niet, evenmin als 90% van de christenen. Voor meer duidelijkheid richt je je het best tot islamuitslovers. |
|
![]() |
![]() |