![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Europees Commissaris
|
'k vond ze vroeger knapper.
Afschuwelijk tennis ook, typische oostblokstijl, gewoon stoempen, weinig gevoel, geen frivoliteit. Het vrouwencircuit trekt op niets meer.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een boerin. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
Mijnen bloedworst mag ze anders wel eens als ontbijt.
|
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
MaSha speelde vandaag niet haar beste spel maar toch op de juiste momenten scoorde ze. Knappe verstandige vrouw. Goeie zakenvrouw ook. Maar ja dat begrijpen, of willen er veel niet begrijpen. Ik ben er al jaar en dag fan van ![]() Verstandige knappe vrouw en prima speelster (tennis bedoel ik) punt ![]() Halep speelde ook een goeie wedstrijd en dat onder leiding van onze eigen Wim Fisette. ![]() De 'oudere' speelsters uit het vrouwencircuit zullen 'verdwijnen' en er zijn tal van nieuwe speelsters die echt goed spelen met name: Simona Halep, Eugenie Bouchard, Muguruza, Pervak ... Maria Yurjevna Sharapova Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 juni 2014 om 20:09. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Of ze een goede zakenvrouw is heeft geen bal te maken met haar spel.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, ik ben die stier uit een bepaalde rubriek in de kranten.
Dolle stier zoekt leuke koe om samen in de wei te staan!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 juni 2014 om 20:06. |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik loop er niet echt warm van.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die "Russisch-christelijke blondheid" (relevantie ontgaat me, vooral dat "christelijke") heeft wel leren tennissen in de tennisschool van Nick Bollettieri in Florida-USA en woont ook al sinds haar zeven jaar in Amerika, ondertussen dus al 20 jaar.
Slechte lucht in Rusland, ofwa ??
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 7 juni 2014 om 20:46. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Россия, вперед!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|