![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de momenten die hier zo aggressief op de deur staan te kloppen ben ik niet goed gezind, want dan slaap ik .
![]() |
#782 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enkele tientallen jaren geleden was het nog normaal dat jongens al eens af en toe dieren onnodig kwelden, maar reeds toen al kregen die daarvoor van vaderlief een peer om de oren. Enkele jaren geleden waren we al zover gevorderd dat het onnodig kwellen van dieren ondenkbaar werd en zelfs bij wet verboden. Toen kon ik nog, zonder voorbehoud stellen, dat het onnodig kwellen van dieren slecht was, zonder uitzondering, wanneer ik een neefje of nichtje betrapte op zelfs maar het kwellen van insecten... Vandaag kan ik dat niet meer stellen want de gewone moslims stalen dit van ons. Niet al Quayda maar de deze... http://www.youtube.com/watch?v=eMu_ ![]() http://www.youtube.com/watch?v=9QEN0TTKZrE Alhoewel, niet-Al Quayda en co...? ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zowel uit electorale overwegingen als om zichzelf als gutmensch te bevestigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#784 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#785 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#786 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#787 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#789 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De kern van de islam is de blinde gehoorzaamheid. De kern van het christelijk geloof is de vrije keuze om al dan niet zonden te begaan. In de koran wordt de gelovige verondersteld nooit van het geloof af te mogen vallen op straffe van dood. In de bijbel is de straf die voorzien is voor in praktijk uit de club te treden... officieel uit de club gezet te worden. lees het maar na... Ooit waren er inderdaad heksenvervolgingen en inquisitie... waarvan de kerk al lang afstand genomen heeft. Tot op vandaag vallen jaarlijks vele tienduizenden mensen als slachtoffer van de islam... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#791 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar tegenwoordig begin ik me inderdaad wel zorgen te maken omdat er minder gefloten wordt dan vroeger. ![]() Citaat:
Citaat:
Daar kan ik niet over meepraten, want ik heb geen VL-sticker. Hier in de straat staan er wel een aantal, en daar is nog nooit iets mee gebeurd. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#792 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Grapjas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anyway: volledig mee eens dat dit verboden moet worden. Dat heb ik hier al uitentreuren gezegd. Er zijn grenzen aan "vrijheid van godsdienstbeleving" en dat is wanneer die vrijheid botst met de wetten van ons land. Leg me aub geen woorden in de mond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#795 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#796 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#797 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#798 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#799 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#800 |
Europees Commissaris
|
![]() En steeds maar weer met voorbeelden uit verre buitenlanden afkomen...
|
![]() |
![]() |