![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het verhaal hoe ze bij Nick Bollettieri geraakt is, is op zich een mooi story wat men ooit nog wel eens zal verfilmen dacht ik mocht ze stoppen met tennis. Sharapova Een bezoek aan Chernobyl waar ze bijna ... Bezoek Ik zie haar als tennisspeelster, niet als lustobject zoals vele anderen het soms wel doen. Al bij al, ze mag komen bellen daar niet van ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 juni 2014 om 21:21. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blank & blond is foei bah, moet zo snel mogelijk uitgeveegd worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banneling
|
Met mijnen borstel !
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
No surprise there...
Maar deze laat jouw bloed sneller samenstromen naar je speciale plekje, nietwaar? ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Da's één van de stomste dingen die u hier ooit geschreven hebt. En dat wil wat zeggen!
|
|
|
#29 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Maria met haar ouders.
![]() Maria met haar vader. ![]() Maria met haar moeder. ![]() |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Al 9 (en nu wellicht 10) jaar op rij de best betaalde vrouwelijke atlete ter wereld.
So when it comes to the world’s 10 highest-paid female athletes, tennis players dominant the list, grabbing seven spots. Maria Sharapova is on top for the ninth straight year with $29 million in earnings from prize money, endorsements and appearance fees between June 2012 and June 2013. Sharapova’s earnings power skyrocketed in 2004 when she won Wimbledon as a 17-year-old. Companies flocked to the 6-foot-2-inch blond beauty with multimillion dollar endorsement deals. Today she counts Nike, Head, Samsung Electronics , Tag Heuer and Evian as sponsors. She added a three-year deal with Porsche in April. Her French Open win in 2012, which gave her a career Grand Slam, triggered lucrative bonuses with sponsors. Bron: Forbes |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wil er enkel op wijzen dat het de topicstarter enkel om te doen is de loftrompet af te steken voor Rusland, wat volgens mij lichtjes misplaatst is als je weet dat die juffrouw al 20jaar in Amerika woont, en daar ook alles vh tennis heeft geleerd.
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zou me trouwens niet verwonderen, als ze binnen enkele jaren de Amerikaanse nationaliteit zou hebben, zoals Kournikova, die andere Russische tennisster die nu sinds 2010 de Amerikaanse nationaliteit heeft.
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Europees Commissaris
|
Blijkbaar. De vraag is: waarom? Wat is de relevantie?
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
je kan ook gewoon zeggen dat je er niks kan tegen inbrengen
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
och, Putin is zijn idool, en dan zijn blijkbaar alle middelen goed om dat in de verf te zetten. Benieuwd wat hij zal zeggen als Sharapova de Amerikaanse nationaliteit verwerft zoals Anna Kournikova dat in 2010 heeft verkregen.
|
|
|
#39 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik denk niet dat zij van het overloperstype is Ik blijf er fan van punt. Niet te vergeten dat Maria een zware schouderblessure opgelopen heeft enkele jaren geleden en die wonder bij wonder prima 'genezen' is. Ik denk niet dat er veel andere nog zouden voorspelen als ze dat mochten hebben zo een blessure. Prima speelster, slimme zeker niet onknappe vrouw waar er veel anderen beter een voorbeeld zouden aan nemen maar ja ... ![]() p.s. Waarom vallen ze Poetin toch allemaal zo aan, waarom komt Obama zo dikwijls, raketbasissen safe stellen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 juni 2014 om 11:47. |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
|
Citaat:
Wat zegt een vodje papier nu over wie je bent? Of een tweede taal die je hebt geleerd? Mensen zijn toch zo verschrikkelijk oppervlakkig als het op identiteit aankomt. Alsof je van identiteit kan wisselen zoals van onderbroek. Laatst gewijzigd door Thuleander : 8 juni 2014 om 11:42. |
|
|
|
|