![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nogal raar trouwens dat je je speciaal hier registreert om dit verhaal te proberen ontkrachten en/of om dat gekke mens te verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
wat schammel voor zo'n nieuws. vind je ook niet? verder: als ik me had geregistreerd en mee haatberichten over het koppel was aan het typen, had er geen haan naar gekraaid. Ik vond dat het iets te ver ging en ik probeer alles wat van de neutrale kant te bekijken. Laatst gewijzigd door piere de backer : 8 juni 2014 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus moet Hans het nieuws zelf bevestigen of ontkrachten, maar dan kan je de vraag stellen of hij dit wel verplicht moet doen? Of het verhaal waar is of niet is eigenlijk in deze discussie nauwelijks is nauwelijks van belang. Het is echter wel interessant (voor een politiek forum. alsinds) om elkaars gedachten uit te wisselen over zulke mogelijke zaken.
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat het jonge paar gerust en wens hen proficiat.
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als mijn foto in de krant komt met daaronder het verhaal dat ik zwanger ben van HVT gaat me dat een serieus pakje schadevergoeding opleveren: ik ken HVT niet, ik kom er niet, ik ben niet zwanger, en nu wil ik kassa kassa. Over welke HAATberichten heb je het trouwens? Bent U een namaak allochtoon? dit zien ook overal HAAT berichten. Ik zie er geen. Pierre is trouwens met dubbele "rr". Wat wil je hier komen vertellen: dat men geen commentaar hoeft te leveren op mensen die verliefd zijn en "per ongeluk" een kleine maken? Dan heeft U totaal niet begrepen waarover die "haat" berichten gingen. Heeft U het wel gelezen of begrepen waarover de meesten het hadden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik kan je zeggen dat ze NIET zwanger is. En dus dat Hans niet vader wordt. HLN heeft dat verhaal verzonnen. Waarom enz is nog niet duidelijk. Haar leven is kapot gemaakt omdat de mensen HLN geloven en daar ook naar handelen. en om je bericht compleet te beantwoorden: stel dat ze nu toch zwanger was: waarom dan niet gewoon het koppel proficiat wensen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom het koppel niet proficiat wensen? Ik ken hen niet en voel de behoefte hiervoor dus niet, ik zeg echter ook niet dat ze abortus moet plegen of ze 'in de hel moet rotten' en dergelijke. Grofweg: ik ken hen niet, dus hun specifiek geval boeit me niet. Ik stel me echter wel de vraag of we als maatschappij moeten toestaan dat gevangenen kinderen mogen verwekken tijdens hun zittijd.
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gevangenen verplicht castreren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het enkel over bezoeken gaat: iedereen heeft het recht om gevangenen te bezoeken, dit is evenmin nieuws. Maar wie is het dan op die foto?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Vreemdeling
|
![]() hoogstwaarschijnlijk is het weldegelijk de vriendin van HVT. Ze is iets te onherkenbaar om 100% zeker te zijn. Ze lijkt er anders wel erg hard op.
de vraag of gevangenen zich mogen voortplanten is op zich een interessante vraag, maar lijkt me hier niet echt 100% op zijn plaats gezien de situatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En dan vraag ik me af waar de officiële verklaring (bij monde van de advocaat van de vrouw of HVT) blijft, die dit als laster categoriseert en met acties dreigt.
![]() |
#120 |
Vreemdeling
|
![]() het probleem is dat het best lastig en vervelend is om tegen de pers in te gaan. Meestal maak je het gewoon erger. Ze kunnen je woorden verdraaien of zelfs gewoon verhalen verzinnen (zoals hier dus).
op gerechterlijk gebied heb je de volgende quote: "Als de pers dergelijke misdrijven begaat, geniet ze op strafrechtelijk vlak van het voorrecht van rechtsmacht uit artikel 150 van de Grondwet (zie reeds Deel 2, Hoofdstuk 1, Afd. 2, 1, 1.2.). Dat houdt in dat ze slechts door een hof van assisen kan worden berecht. Strafrechtelijke vervolging komt dan ook heel zelden of zelfs niet voor." bron: http://www.presse-justice.be/documen...ocument_id=139 |
![]() |
![]() |